W co warto doposażyć Zafirę? Nasz klient wybrał m.in. ogrzewanie postojowe, ergonomiczne fotele i 19-calowe alufelgi. Opakowane w czarny lakier i z premium czarną tapicerką. Do tego 2-litrowy Diesel 170KM z automatem i można ruszać na podbój Europy. Chcesz podobną Zafirę? Dzwoń!
Wersję Elite poznajemy m.in. po chromowanej listwie pod oknami bocznymi i reflektorach przeciwmgielnych. Samochód przed salonem Dixi-Car Radom.
Mimo, że to już i tak bogata Zafira Elite, klient domówił dodatkowe wyposażenie za ok. 20 tys. zł, składa się nań:
Tylne światła w większości Zafir Elite są w technologii LED.
170-konny Diesel, więc układ wydechowy niewidoczny. Za to spalanie na poziomie 6 l średnio z automatem i ok. 5 l ze skrzynią manualną. Dane techniczne Zafiry.
"Muskulatura" jest obecna również w kabinie wersji Enjoy, natomiast widoczne dekory są związane z tapicerką Lace/Atlantis, którą sobie klient domówił do tego egzemplarza. Ciekawostką jest, że owe dekory mogą mieć różny kolor - w Enjoy - Blasted Silver, a w Elite - Rhutenium.
Tapicerka Lace/Atlantis wymaga symbolicznej dopłaty. Być może warto, skoro otrzymujemy razem z nią sportowe fotele. W tle szyny FlexRail dużej, przesuwnej, zamykanej konsoli.
Pilot ogrzewania postojowego.
19-calowe obręcze aluminiowe, dwukolorowe, w cenniku szukaj po kodzie 'PZT'. Opony 235/40R19, zobacz w danych technicznych, jakie inne rozmiary opon stosowane są w Zafirze.
Sterowanie adaptacyjnym tempomatem na kierownicy. Adaptacyjny, czyli potrafi sam przyspieszać i zwalniać, gdy poruszamy się w kolumnie pojazdów. W prezentowanej Zafirze adaptacyjny tempomat był zawarty w Pakiecie Asystent Kierowcy 2. Normalnie Zafira ma w standardzie regularny tempomat, z ogranicznikiem prędkości - na fot. przycisk ograniczenia prędkości ma literki "LIM".
Panel dwustrefowej klimatyzacji elektronicznej, standard przy poziomie wyposażenia Elite. Widoczne przyciski podgrzewania foteli i kierownicy.
Siedzenia trzeciego rzędu normalnie wozimy schowane w podłodze bagażnika, a tylko chwilowo rozkładamy. Jest to układ chyba korzystniejszy niż fotele wyjmowane i "noszone do piwnicy", jak to ma większość 7-miejscowych minivanów. Podsufitka wyprofilowana na głowy wyrośniętych nastolatków; dodatkowa lampka nad trzecim rzędem.
Trzeci rząd siedzeń schowany; tworzy równą podłogę bagażnika.
Zobacz także
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.