Produkcja Merivy zakończyła się.
Następcą, wśród samochodów nowych, jest u nas SsangYong Tivoli.
Zobacz również używane Ople Meriva w komisie Dixi‑Car.
Nasz mistrz funkcjonalności został poddany znaczącej modernizacji. Do oferty trafiły nowej generacji diesle 1.6 CDTI o mocach 95 i 136 KM. Na zewnątrz nowa Meriva wyróżnia się światłami do jazdy dziennej oraz tylnymi lampami w technologii LED, a także nową osłoną chłodnicy i elegancką chromowaną listwą podkreślającą charakterystyczną boczną linię okien. W środku znajdziemy nowoczesny system multimedialny IntelliLink, z nawigacją, sterowaniem głosowym i możliwością podłączenia urządzeń zewnętrznych. Na 7-calowym ekranie systemu wyświetlany jest także obraz z opcjonalnej kamery cofania. Co jeszcze zmieniło się w czasie liftingu?
Foto 1: Nowy Opel Meriva - mały van (5-osobowy) dla rozwojowej rodziny albo dla starszych małżonków. Łatwo się wsiada, sporo miejsca, ustawne wnętrze. A jednocześnie mało pali.
Fotka 2: Tylna lampa LED nowej Merivy - nie wymaga wymiany żarówek - trwała i niezawodna - w trasie, w zimie, gdzie bądź.
Foto 3: Elegancki van: profil nadwozia wzbogacono chromowaną listwą podkreślającą falisty kształt dolnej krawędzi szyb bocznych.
Foto 4: Światła do jazdy dziennej w standardzie. W nowej Merivie nie wypalasz odbłyśników żarówkami świateł mijania i osszczędzasz paliwo dzięki mniejszemu obciążeniu alternatora.
Zdjęcie nr 5: System multimedialny Intellilink na desce nowej Merivy - rozrywka i komunikacja bez granic. Plus nawigacja!
Foto 6: Meriva to pierwszy i jedyny samochód na świecie nagrodzony za kompleksową koncepcję ergonomiczną. Niemieckie niezależne stowarzyszenie lekarzy ortopedów AGR przyznało Merivie prestiżowy certyfikat jakości AGR w tym zakresie. Ocenę przyznano Merivie dzięki i unikalnym innowacjom: systemowi rozmieszczenia foteli FlexSpace, bocznym drzwiom portalowym FlexDoors oraz ergonomicznej konstrukcji przednich foteli, a także zintegrowanemu bagażnikowi rowerowemu FlexFix®.
Fot. 7: Boczne drzwi portalowe FlexDoors są teraz lżejsze, bardziej estetyczne i zabierają mniej miejsca w przestrzeni, przeznaczonej dla pasażerów podróżujących z tyłu, niż drzwi przesuwane. Otwierają się pod kątem 84 stopni („standardowy” kąt otwarcia wynosi 68 stopni) i w przeciwieństwie do tradycyjnie otwieranych drzwi zapewniają nadzwyczajny komfort przy zajmowaniu miejsc na tylnych siedzeniach. Ułatwiają one także, na przykład, montowanie fotelików dziecięcych po obu stronach tylnej kanapy.
Zobacz także
Meriva - najczęściej kupowany minivan w Polsce!
Dane CEP (Centralnej Ewidencji Pojazdów) nie kłamią. Meriva jest najczęściej kupowanym minivanem segmentu B w Polsce.
Ranking za styczeń-luty 2016 i dotyczy klientów detalicznych (bez zakupów na firmę). Opel sprzedał w tym czasie w Polsce 533 Merivy! Gratulujemy nabywcom!
BAIC 7 - już umawiamy jazdy testowe. Zapraszamy!
03.2024
Jest samochód demonstracyjny! Zarejestrowaliśmy BAIC Beijing 7 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG. Gotowy do jazdy testowej.
A dlaczego warto odbyć jazdę próbną przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baików i szybszą automatyczną skrzynię dwusprzegłową, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!