Jak nowa Astra wygląda w realu? Wykonaliśmy kilkanaście zdjęć. Zobacz real foto nowej Astry VI, z poziomem wyposażenia Ultimate. Proporcje nadwozia, jakość tapicerek. Look&feel nowego kokpitu. Zobacz galerię zdjęć.
Nowa Astra Ultimate przed salonem Dixi‑Car w Raszynie / Warszawa.
Sprawdź ceny wersji Ultimate w cenniku pdf Astry dostępnym na tej stronie. Obfotografowane w raszyńskim / warszawskim oraz radomskim salonach Dixi-Car egzemplarze Astry mają mocny silnik benzynowy turbo 130KM i automatyczną 8-biegową skrzynię biegów. Gotowy? Zadzwoń po listę Astr dostępnych od ręki.
Lakier czarny Diamond metalik. Obręcze kół Pentagon ze stopów lekkich 18" dwubarwne, z oponami 225/40R18 dla wersji Ultimate. Pozostałe poziomy wyposażenia - Edition, Elegance, GS Line - mają w standardzie inne felgi (Phantom, Admiral, Kadett), w przedziale 16-17 cali. Opcjonalnie 18".
Rok modelowy 2022.
Poziomy wyposażenia od bazowego do najbogatszego: Edition - Elegance - GS Line - Ultimate.
Z wlotami powietrza na Opel Vizor, czyli wersja spalinowa.
Designerskie nowe otwarcie. Pure Panel, czyli wyświetlacze 12" i 10". Ciekawy manipulator 8-biegowego automatu. Koło kierownicy obszyte perforowaną skórą.
Panoramiczne okno dachowe "Spoiler Sunroof" jest w standardzie w Astrze Ultimate.
Emblemat Ultimate na drzwiach kierowcy.
Lampy LED tył i przód są w standardzie przy dowolnym poziomie wyposażenia nowej Astry.
Bagażnik hatchbacka - 422 litry z regulowaną na wysokość podłogą FlexFloor. Długość spora jak na nadwozie hatchback - zmieści wózek, wakacyjny bagaż, zakupy na tydzień. Parametry bagażnika.
Aluminiowa obręcz Opel Pentagon 18", trójbarwna, standard w Ultimate.
Reflektory i światła tylne w technologii LED już od Edition. Reflektorki przeciwmgielne również są LED-owe i w standardzie poczynając od Edition.
Zaawansowany system parkowania panoramiczne kamery 360 stopni Intelli-Vision - standard w Astrach Elegance i Ultimate.
Kabina nowej Astry hatchback. Tapicerka z Alcantary. W Ultimate w standardzie fotele przednie AGR (Akcja na Rzecz Zdrowych Pleców) z elektrycznymi regulacjami pochylenia siedziska i podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa, z ręczną regulacją długości siedziska. Fotel kierowcy regulowany elektrycznie z pamięcią ustawień. 4-kierunkowa regulacja zagłówków.
Kanapa tylna przy nadwoziu hatchback dzielona jest w proporcji 60:40. W Sports Tourer (kombi) proporcje 40:20:40. Szeroki podłokietnik.
Na pierwszy samochód w rodzinie. Nowa Astra 5d jest większa niż wygląda na tym zdjęciu.
Zapraszamy na jazdę próbną w Dixi-Car Warszawa/Raszyn i Radom.
Update 08.2022
Nowa, szósta generacja Astry jest już w obydwu salonach Dixi‑Car. Zapraszamy na prezentację i jazdę próbną w obydwu lokalizacjach: Raszyn/Warszawa i Radom.
W salonie w Raszynie mamy do jazd próbnych zarówno wersję benzynową, jak i PHEV. W Radomiu - benzynę Turbo 130KM.
Przeskok między Astrą V a nową Astrą VI jest ogromny, choćby klimatyzacja elektroniczna, pełne oświetlenie LED i układ utrzymania w pasie ruchu w standardzie w nowej Astrze. W najbliższych tygodniach spodziewamy się coraz lepszej dostępności nowego modelu. Zamówienie możesz złożyć dziś w obydwu salonach. Zobacz real foto wersji Ultimate 130KM z 8‑bieg. automatem. Zapraszamy.
Salon Warszawa / Raszyn
(22) 716 30 20 wew. 4
Salon Radom
(48) 360 98 26 wew. 2
Opony premium 225/40R18, dwukolorowe felgi ze stopów. Wysokiej jakości design, pełne oświetlenie LED przód + tył.
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.