Kilka fotek oryginalnego bagażnika rowerowego Opel zainstalowanego na Insigni SportsTourer.
Ten samochód przygotowaliśmy dla klienta. Porównanie bagażnika dachowego z wersją na hak poniżej.
Oferta bagażników w sklepie Dixi-Car
Bagażnik rowerowy na hak - nie pogarsza aerodynamiki samochodu, ale utrudnia manewrowanie. Na dachu zostaje miejsce na boks.
Bagażnik dachowy (belki)
|
Bagażnik na hak
|
Oferta bagażników w sklepie Dixi-Car
Łatwy załadunek roweru to jedna z zalet bagażnika na hak.
Intuicyjnie bagażnik bardziej bezpieczny: niepodatny np. na zahaczenie kierownicą roweru o wystającą instalację pod sufitem garażu podziemnego (jak by to było przy belkach na dachu). Również przy skrajnościach typu silny wiatr boczny, przechył samochodu na zakręcie - taki bagażnik wydaje się stabilniejszy.
Bagażnik na hak pasuje do każdego samochodu. Chociaż jest to oryginalny produkt Opel, zastosujemy go do każdej innej marki.
Opel oferuje "szufladę" na rowery, która jest funkcjonalna, jak bagażnik na hak, ale chowa się w tylnym zderzaku. Taki bagażnik zamawiamy wraz z nowym samochodem w salonie - jest to rzecz kompletowana w fabryce. Potem wozimy go cały czas na samochodzie - pod podłogą bagażnika - stały element pojazdu - bardzo szybkie rozkładanie bagażnika FlexFix®.
Dostępny m.in. w modelach: Adam, Antara, Astra, Corsa, Meriva, Mokka, Zafira Tourer.
Oferta bagażników w sklepie Dixi-Car
Tagi: bagażnik, rower, na hak, belki, na dach, porównanie, opel insignia
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.