Oryginalne zdjęcia zrobione przez naszego klienta, wraz z wrażeniami z jazdy samochodem.
Ciesz oko, poznaj opinię.
Z drobnostek, które rzuciły mi się w oczy, to:
Czasami oprogramowanie radia nie radzi sobie do końca ze zmianą motywu (kolorystyki) z ciemnego na jasny - problem dotyczy w szczególności koloru czcionek. Przykładowo: wjeżdżamy do tunelu, motyw się zmienia automatycznie na ciemny. Uruchamiamy edycję "ulubionych" (oczywiście pasażer, ja prowadzę ; ). Tło i przyciski są ciemne, napisy białe. Wyjeżdżamy z tunelu. Motyw zmienia się na jasny a tło i przyciski zmieniają się na białe, ale czcionki pozostają białe jak w ciemnym motywie - w rezultacie ich nie widać :). Na szczęście wystarczy opuścić bieżący ekran i sytuacja wraca do normy. Scenariusz taki ma miejsce bardzo rzadko i przy normalnej eksploatacji, niemniej jednak efekt był na tyle zabawny/charakterystyczny, że utkwił mi w pamięci.
Specyfika systemu start and stop - generalnie jestem pozytywnie zaskoczony (to pierwszy mój samochód z takim udogodnieniem), niemniej jednak przy manewrowaniu na parkingu zdarzyło mi się ze dwa razy, że auto źle zinterpretowało sytuację i zgasło silnik podczas manewru, mimo, że było na biegu podczas parkowania. Pierwszy raz myślałem, że je po prostu zdusiłem na niskich obrotach, ale zauważyłem, że towarzyszy temu zapalenie kontrolki systemu start & stop i po wysprzęgleniu auto uruchomiło się bez przekręcania kluczyka. Niemniej jednak może to wynikać ze stylu mojej jazdy w tych warunkach (praktycznie nie używam gazu manewrując).
Z drugiej strony auto przewyższyło moje oczekiwania - stąd te wyjściowe 110% :)
Na wielki plus:
Silnik - elastyczny, cichy, mała turbo-dziura i żwawa reakcja na pedał gazu (szczególnie w trybie sport).
Prowadzenie - mimo swojej słusznej wagi ma się wrażenie, że jedzie się autem lżejszym, zakręty pokonuje się pewnie i przyczepność jest duża (choć całokształtu w tym wypadku dopełniają dobre opony).
System AFL+ - naprawdę daje radę, szczególnie po zmroku. Raczej nie oślepia kierowców jadących z przeciwka (do tej pory tylko jedna osoba mi "mrugnęła").
Podsumowując - jestem bardzo zadowolony i uważam, że Insignia to dobry wybór, szczególnie w wersji Executive. Entuzjazm mój skłonił mnie również by pobawić się chwilę w domowym studiu foto i pstryknąć kilka fotek mojemu nowemu autku, przesyłam je w załączniku w charakterze prezentu za wzorową opiekę podczas finalizowania zakupu.
Jest samochód demonstracyjny! Zarejestrowaliśmy BAIC Beijing 7 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG. Gotowy do jazdy testowej.
A dlaczego warto odbyć jazdę próbną przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baików i szybszą automatyczną skrzynię dwusprzegłową, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Chciałbym razem z żoną bardzo podziękować Panu Łukaszowi Sosińskiemu za bardzo profesjonalną i miłą obsługę. Od 22.04 jestem posiadaczem Opla Asty V właśnie dzięki dobrym radom pana Łukasza. Od naszej pierwszej wizyty w salonie Dixi-Car Raszyn do momentu wyjazdu z salonu nowym samochodem (a nawet później) Pan Łukasz zawsze był do naszej dyspozycji, służył nam radą i pomocą nie tylko w sprawie nowego samochodu ale również w sprawie kontaktu z działami sprzedaży samochodów używanych oraz finansowania i ubezpieczeń. Jesteśmy bardzo zadowoleni z całościowej obsługi w Państwa salonie (przede wszystkim przez Pana Łukasza ale również przez pozostałe osoby z którymi mieliśmy kontakt) co na pewno spowoduje że w przyszłości w momencie decyzji o zakupie kolejnego nowego samochodu pierwsze kroki skierujemy do Dixi-Car Raszyn.