Oryginalne zdjęcia zrobione przez naszego klienta, wraz z wrażeniami z jazdy samochodem.
Ciesz oko, poznaj opinię.
Z drobnostek, które rzuciły mi się w oczy, to:
Czasami oprogramowanie radia nie radzi sobie do końca ze zmianą motywu (kolorystyki) z ciemnego na jasny - problem dotyczy w szczególności koloru czcionek. Przykładowo: wjeżdżamy do tunelu, motyw się zmienia automatycznie na ciemny. Uruchamiamy edycję "ulubionych" (oczywiście pasażer, ja prowadzę ; ). Tło i przyciski są ciemne, napisy białe. Wyjeżdżamy z tunelu. Motyw zmienia się na jasny a tło i przyciski zmieniają się na białe, ale czcionki pozostają białe jak w ciemnym motywie - w rezultacie ich nie widać :). Na szczęście wystarczy opuścić bieżący ekran i sytuacja wraca do normy. Scenariusz taki ma miejsce bardzo rzadko i przy normalnej eksploatacji, niemniej jednak efekt był na tyle zabawny/charakterystyczny, że utkwił mi w pamięci.
Specyfika systemu start and stop - generalnie jestem pozytywnie zaskoczony (to pierwszy mój samochód z takim udogodnieniem), niemniej jednak przy manewrowaniu na parkingu zdarzyło mi się ze dwa razy, że auto źle zinterpretowało sytuację i zgasło silnik podczas manewru, mimo, że było na biegu podczas parkowania. Pierwszy raz myślałem, że je po prostu zdusiłem na niskich obrotach, ale zauważyłem, że towarzyszy temu zapalenie kontrolki systemu start & stop i po wysprzęgleniu auto uruchomiło się bez przekręcania kluczyka. Niemniej jednak może to wynikać ze stylu mojej jazdy w tych warunkach (praktycznie nie używam gazu manewrując).
Z drugiej strony auto przewyższyło moje oczekiwania - stąd te wyjściowe 110% :)
Na wielki plus:
Silnik - elastyczny, cichy, mała turbo-dziura i żwawa reakcja na pedał gazu (szczególnie w trybie sport).
Prowadzenie - mimo swojej słusznej wagi ma się wrażenie, że jedzie się autem lżejszym, zakręty pokonuje się pewnie i przyczepność jest duża (choć całokształtu w tym wypadku dopełniają dobre opony).
System AFL+ - naprawdę daje radę, szczególnie po zmroku. Raczej nie oślepia kierowców jadących z przeciwka (do tej pory tylko jedna osoba mi "mrugnęła").
Podsumowując - jestem bardzo zadowolony i uważam, że Insignia to dobry wybór, szczególnie w wersji Executive. Entuzjazm mój skłonił mnie również by pobawić się chwilę w domowym studiu foto i pstryknąć kilka fotek mojemu nowemu autku, przesyłam je w załączniku w charakterze prezentu za wzorową opiekę podczas finalizowania zakupu.
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
Chcę tą drogą wyrazić moją wdzięczność i uznanie dla pracy Pana Łukasza Sosińskiego. Poza profesjonalizmem i wiedzą Pan Łukasz Sosiński wykazał się ogromnym zaangażowaniem i życzliwością w kontakcie ze mną jako klientem. W ciągu dwóch moich wizyt w Państwa salonie Pan Łukasz poświęcił ok 4 godz. na rozmowy i jazdy próbne, nie bacząc nawet na to, że czas pracy salonu się zakończył. Sposób w jaki Pan Łukasz podchodzi do swojej pracy, niewątpliwie wpływa na pozytywny wizerunek Państwa Firmy. Gratuluję takiego pracownika.