Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Opel Insignia Executive: Foto

 

Oryginalne zdjęcia zrobione przez naszego klienta, wraz z wrażeniami z jazdy samochodem.

Ciesz oko, poznaj opinię.

 

Kokpit Opel Insignia Executive
Reflektor AFL Insignia
Tylna lampa Insignia, zapalona, światło
Lewarek zmiany biegów, touchpad, Insignia Executive
Wnętrze, kabina, Opel Insignia Executive

 

Z drobnostek, które rzuciły mi się w oczy, to:

  1. Czasami oprogramowanie radia nie radzi sobie do końca ze zmianą motywu (kolorystyki) z ciemnego na jasny - problem dotyczy w szczególności koloru czcionek. Przykładowo: wjeżdżamy do tunelu, motyw się zmienia automatycznie na ciemny. Uruchamiamy edycję "ulubionych" (oczywiście pasażer, ja prowadzę ; ). Tło i przyciski są ciemne, napisy białe. Wyjeżdżamy z tunelu. Motyw zmienia się na jasny a tło i przyciski zmieniają się na białe, ale czcionki pozostają białe jak w ciemnym motywie - w rezultacie ich nie widać :). Na szczęście wystarczy opuścić bieżący ekran i sytuacja wraca do normy. Scenariusz taki ma miejsce bardzo rzadko i przy normalnej eksploatacji, niemniej jednak efekt był na tyle zabawny/charakterystyczny, że utkwił mi w pamięci.
  2. Specyfika systemu start and stop - generalnie jestem pozytywnie zaskoczony (to pierwszy mój samochód z takim udogodnieniem), niemniej jednak przy manewrowaniu na parkingu zdarzyło mi się ze dwa razy, że auto źle zinterpretowało sytuację i zgasło silnik podczas manewru, mimo, że było na biegu podczas parkowania. Pierwszy raz myślałem, że je po prostu zdusiłem na niskich obrotach, ale zauważyłem, że towarzyszy temu zapalenie kontrolki systemu start & stop i po wysprzęgleniu auto uruchomiło się bez przekręcania kluczyka. Niemniej jednak może to wynikać ze stylu mojej jazdy w tych warunkach (praktycznie nie używam gazu manewrując).

Z drugiej strony auto przewyższyło moje oczekiwania - stąd te wyjściowe 110%  :)

Na wielki plus:

  1. Silnik - elastyczny, cichy, mała turbo-dziura i żwawa reakcja na pedał gazu (szczególnie w trybie sport).
  2. Prowadzenie - mimo swojej słusznej wagi ma się wrażenie, że jedzie się autem lżejszym, zakręty pokonuje się pewnie i przyczepność jest duża (choć całokształtu w tym wypadku dopełniają dobre opony).
  3. System AFL+ - naprawdę daje radę, szczególnie po zmroku. Raczej nie oślepia kierowców jadących z przeciwka (do tej pory tylko jedna osoba mi "mrugnęła").

Podsumowując - jestem bardzo zadowolony i uważam, że Insignia to dobry wybór, szczególnie w wersji Executive. Entuzjazm mój skłonił mnie również by pobawić się chwilę w domowym studiu foto i pstryknąć kilka fotek mojemu nowemu autku, przesyłam je w załączniku w charakterze prezentu za wzorową opiekę podczas finalizowania zakupu.

 

 

 

Używane

Opel Insignia B 2,0 CDTI 170 KM, Elite, Salon PL

Diesel , 2018 , skrzynia automat 8-bieg. , kolor zielony metallic

od 66900 cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

OPEL INSIGNIA SPORTS TOURER 1,6 CDTI 136 KM

Diesel , 2016 , skrzynia automat , kolor BIAŁY

od 35900 cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Opel Insignia A FL Sports Tourer, Skóra, ACC, Panorama, 4x4, salon PL

Diesel , 2017 , skrzynia automat 6-bieg. , kolor czarny metallic

od 49900 cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Opel Insignia B 1,5 Turbo 165KM, pakiet zimowy, ledy, niski przebieg

benzyna , 2019 , skrzynia manualna , kolor czarny metallic

od 75900 cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Opel Insignia B Sports Tourer 1,5 benzyna 165KM

benzyna , 2018 , skrzynia manualna , kolor czarny metallic

od 66900 cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Więcej samochodów używanych

 

 

 

Zobacz także

 

 

 

 

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!


Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, nauczyciel, taksówkarz - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfrą. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

 

Jazdy próbne elektrycznym SsangYongiem Torresem eVX w salonie Warszawa/Raszyn. Umów się!

07.2024

Torres eVX tył, jazda próbna

SsangYong Torres eVX przód, jazda próbna

Nowe EV od SsangYonga można już kupić. Mega zasięg. Duży, pojemny SUV. Atrakcyjna cena. Zapraszamy na jazdę testową.

Bateria o pojemności 73,4 kWh, zasięg do 635 kilometrów - górna strefa tego, co oferuje rynek.

SsangYong Torres eVX kwalifikuje się do programu Mój elektryk.

Umów jazdę

Cena Torresa EVX


Umowy Serwisowe Opel
Gwarancja do 8 Lat.
Stały koszt serwisu. Zobacz
Bagażnik na hak Opel Insignia
Bagażnik rowerowy na Insigni

Zdjęcia i oferta akcesoriów

Ocenili nas

"

Od dwóch tygodni jesteśmy posiadaczami Opla Zafiry, którego kupiliśmy w Dixi-Car. Przy załatwianiu ubezpieczenia i finansowania pomogły nam Panie: Ewa Chrzanowska i Agnieszka Szymańska, a przy wyborze, zakupie i odbiorze samochodu Panowie: Piotr Damaziak i Łukasz Sosiński. Wszystko odbyło się sprawnie i miło, więc jesteśmy bardzo zadowoleni. Dziękujemy i pozdrawiamy.

"

Więcej opinii



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

KGM SsangYong Wyprzedaż rocznika 2024