Warszawa 605 900 939, 605 607 822

Radom 605 900 939

Opel Insignia Executive: Foto

 

Oryginalne zdjęcia zrobione przez naszego klienta, wraz z wrażeniami z jazdy samochodem.

Ciesz oko, poznaj opinię.

 

Kokpit Opel Insignia Executive
Reflektor AFL Insignia
Tylna lampa Insignia, zapalona, światło
Lewarek zmiany biegów, touchpad, Insignia Executive
Wnętrze, kabina, Opel Insignia Executive

 

Z drobnostek, które rzuciły mi się w oczy, to:

  1. Czasami oprogramowanie radia nie radzi sobie do końca ze zmianą motywu (kolorystyki) z ciemnego na jasny - problem dotyczy w szczególności koloru czcionek. Przykładowo: wjeżdżamy do tunelu, motyw się zmienia automatycznie na ciemny. Uruchamiamy edycję "ulubionych" (oczywiście pasażer, ja prowadzę ; ). Tło i przyciski są ciemne, napisy białe. Wyjeżdżamy z tunelu. Motyw zmienia się na jasny a tło i przyciski zmieniają się na białe, ale czcionki pozostają białe jak w ciemnym motywie - w rezultacie ich nie widać :). Na szczęście wystarczy opuścić bieżący ekran i sytuacja wraca do normy. Scenariusz taki ma miejsce bardzo rzadko i przy normalnej eksploatacji, niemniej jednak efekt był na tyle zabawny/charakterystyczny, że utkwił mi w pamięci.
  2. Specyfika systemu start and stop - generalnie jestem pozytywnie zaskoczony (to pierwszy mój samochód z takim udogodnieniem), niemniej jednak przy manewrowaniu na parkingu zdarzyło mi się ze dwa razy, że auto źle zinterpretowało sytuację i zgasło silnik podczas manewru, mimo, że było na biegu podczas parkowania. Pierwszy raz myślałem, że je po prostu zdusiłem na niskich obrotach, ale zauważyłem, że towarzyszy temu zapalenie kontrolki systemu start & stop i po wysprzęgleniu auto uruchomiło się bez przekręcania kluczyka. Niemniej jednak może to wynikać ze stylu mojej jazdy w tych warunkach (praktycznie nie używam gazu manewrując).

Z drugiej strony auto przewyższyło moje oczekiwania - stąd te wyjściowe 110%  :)

Na wielki plus:

  1. Silnik - elastyczny, cichy, mała turbo-dziura i żwawa reakcja na pedał gazu (szczególnie w trybie sport).
  2. Prowadzenie - mimo swojej słusznej wagi ma się wrażenie, że jedzie się autem lżejszym, zakręty pokonuje się pewnie i przyczepność jest duża (choć całokształtu w tym wypadku dopełniają dobre opony).
  3. System AFL+ - naprawdę daje radę, szczególnie po zmroku. Raczej nie oślepia kierowców jadących z przeciwka (do tej pory tylko jedna osoba mi "mrugnęła").

Podsumowując - jestem bardzo zadowolony i uważam, że Insignia to dobry wybór, szczególnie w wersji Executive. Entuzjazm mój skłonił mnie również by pobawić się chwilę w domowym studiu foto i pstryknąć kilka fotek mojemu nowemu autku, przesyłam je w załączniku w charakterze prezentu za wzorową opiekę podczas finalizowania zakupu.

 

 

 

Używane

NOWA LOKALIZACJA Opel Insignia 1.6 cdti 136KM Cosmo Kombi Skóra Navi Kamera Serwis ASO

Diesel , 2016 , skrzynia manualna , kolor szary metalic

od 33500 cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

NOWA LOKALIZACJA Opel Insignia 1.6 cdti 136KM Bogata Opcja Serwis Gwarancja

Diesel , 2019 , skrzynia manualna , kolor srebrny metalic

od 44900 cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Opel Insignia 1,6 Turbo 170KM Automat Navi Serwis Gwarancja PIĘKNY

benzyna , 2016 , skrzynia automat 6-bieg. , kolor szary metallic

od 49900 cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Opel Insignia A FL Sports Tourer 2,0 CDTI 170KM, Cosmo, Automat

Diesel , 2017 , skrzynia automat 6-bieg. , kolor błętkitny metallic

od 54900 cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Więcej samochodów używanych

 

 

 

Zobacz także

 

 

 

 

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!

Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, nauczyciel, taksówkarz - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfrą. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

 

Ceny części BAIC vs konkurencja z Chin i Europy

07.2025

BAIC ceny części vs MG, BYD, Jaecoo, Skoda

Ile kosztują części do BAIC w porównaniu z MG, BYD, Jaecoo i Škodą? Mowa o częściach oryginalnych każdego z producentów, bo zamienniki powinny być tańsze. BAIC wygrał z konkurencją - jego użytkownicy cieszą się niższymi cenami części.

Źródło: Motokomentator (YouTube), Boop Motoryzacja

Do porównania stanęły BAIC Beijing 5, MG HS, BYD Seal U DM‑i, Jaecoo J7 i Škoda Karoq. Ceny koszyka części na rys. 1, a w rozbiciu na poszczególne komponenty - rys. 2. Przytoczmy kilka tez z artykułu:

  • Prawdopodobnie za chwilę pojawią się zamienniki części oryginalnych do samochodów z Chin.
  • Niektórzy polscy użytkownicy samochodów ściągają filtry oleju z AliExpress.
  • MG HS cechują drogie klocki hamulcowe w porównaniu z konkurencją - przedmiot anegdoty w polskim Internecie.
BAIC ceny części w porównaniu z konkurencją

Tel. 22 716 30 20 wew. 3. Dział Części Autoryzowanego dealera BAIC Warszawa. Zapraszamy!

Części do BAIC

Nowe samochody od ręki


Umowy Serwisowe Opel
Gwarancja do 8 Lat.
Stały koszt serwisu. Zobacz
Bagażnik na hak Opel Insignia
Bagażnik rowerowy na Insigni

Zdjęcia i oferta akcesoriów

Ocenili nas

"

Jestem bardzo zadowolony z zakupu samochodu u Państwa. Pan Marcin Hoffman jest doskonałym sprzedawcą. Z pewnością polecę Państwa salon innym osobom. Pozdrawiam, :)

"

Więcej opinii



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Nowy SsangYong KGM Actyon 2025 cena brutto po upuście. Kredyt promocyjny 50/50