Insignia CountryTourer - uterenowiona wersja flagowego Opla. Nadaje się zarówno na asfalt jak i na drogi nieutwardzone. Cechuje się napędem 4x4 i zawieszeniem FlexRide. Występuje tylko z najmocniejszymi silnikami i z bogatym wyposażeniem - stąd brak w Country Tourerze typowych dla Insigni poziomów wyposażenia (Insignia, Edition, Cosmo, Sport).
Czy warto kupić Insignię Country Tourer? Kto ma potrzebną kwotę, na pewno będzie miał sporo satysfakcji z jazdy. Zapraszamy na negocjajce cenowe.
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
Nabyłam u Państwa, w Salonie Dixi-Car S.A. w Raszynie, nowy samochód marki Opel Astra. Od początku, do chwili zakupu, prowadziłam rozmowy z Panem Łukaszem Sosińskim. Pan Łukasz Sosiński wykazał się profesjonalizmem oraz ogromnym zaangażowaniem. Sposób, w jaki wywiązuje się ze swoich obowiązków, niewątpliwie wpływa na wizerunek Firmy, którą reprezentuje.
Tą drogą, na Pani ręce, przekazuję wyrazy podziękowania i uznania.