Szukasz pracy jako handlowiec w branży motoryzacyjnej? Duży salon to... dużo pracy. I lepsze zarobki. Aplikuj do Dixi‑Car - szukamy sprzedawców samochodów nowych do punktu dealerskiego w Raszynie/Warszawie.
Dixi-Car, wiodący dealer i autoryzowany serwis marek Opel i koreańskich poszukuje do salonu w Raszynie k/Warszawy kandydata na stanowisko
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna jest za całościową obsługę klientów w procesie sprzedaży samochodów klientom indywidualnym.
W strukturze organizacyjnej stanowisko to podlega Kierownikowi Działu Sprzedaży Indywidualnej.
Funkcja ta będzie stanowić dla młodego i ambitnego człowieka możliwość poznania nowoczesnych procesów sprzedaży, nowoczesnych rozwiązań, poznania rynku samochodowego oraz rozwoju zawodowego.
Oferujemy stabilną i interesującą pracę w rozwijającej się firmie, wynagrodzenie związane z wynikami działania, pakiet szkoleń. Szczegóły oferty zostaną przedstawione wybranym Kandydatom podczas bezpośredniego spotkania z Zarządem firmy. Wszystkim Kandydatom gwarantujemy całkowitą dyskrecję.
Prosimy, prześlij aplikację z nazwą stanowiska w temacie na:
W dokumentach aplikacyjnych prosimy o wpisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Dixi-Car moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne.
Jeżeli kandydat chce uczestniczyć również w przyszłych rekrutacjach, prośba o dołączenie dodatkowej zgody:
Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Dixi-Car moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Klauzula informacyjna
a) administratorem danych osobowych jest Dixi-Car z siedzibą w Raszynie, Al. Krakowska 24A, 05-090 Raszyn;
b) w sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres lub pisemnie na adres siedziby administratora;
c) dane osobowe przetwarzane będą w celu uczestnictwa w rekrutacji na podstawie przesłanego CV
i wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, tj. na podstawie art. 6 ust 1 pkt a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „RODO”;
e) dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji lub w przypadku wyrażenia stosownej zgody do czasu udziału w przyszłych rekrutacjach bądź cofnięcia w tym zakresie zgody na przetwarzanie danych;
f) posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem - jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody;
g) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
h) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
Dobra wiadomość: w ponad 20-letniej historii naszej firmy na stanowisku handlowca salonu pracowali dla nas tak różni ludzie, iż śmiemy twierdzić, że każdy ma potencjał by sprawdzić się w roli handlowca. Oczywiście pewne cechy predestynują do tej pracy - czytaj dalej.
Staramy się utrzymywać parytet - dwie kobiety i dwóch mężczyzn w danej chwili w salonie. Łatwiej o to w Warszawie - Raszynie, gdzie panie nie mają oporów by kandydować na stanowisko sprzedawcy w salonie. W Radomiu dotychczas zauważaliśmy przewagę panów.
Dalej - nienaganna higiena osobistą, dbałość o ciało. Sprzedajemy dobro premium czy nawet luksusowe - klienci wydają sądy o jakości samochodów m.in. na podstawie tego, przez kogo są przyjęci w salonie...
Nie trzeba, ale jest to atutem kandydata.
Opel zapewnia szkolenia i jeśli jesteś spoza branży motoryzacyjnej, pozyskasz w ciągu kilku tygodni wiedzę o gamie modelowej Opla; na pewno też starsi stażem koleżanki/koledzy handlowcy podzielą się doświadczeniem.
Natomiast ktoś, kto swoją karierę od długiego czasu wiąże z pojazdami mechanicznym, ma większą szansę się sprawdzić w roli sprzedawcy w salonie. Klienci ufają bowiem kompetentnym handlowcom i potrafią odróżnić osobę po kilkutygodniowym szkoleniu od kogoś, kto ma ugruntowaną wiedzę nt. budowy samochodu, rynku motoryzacyjnego, ekonomii eksploatacji czy trendów w motoryzacji. Sprzedawca z takim backgroundem ma po prostu większą szansę przekonać klienta do zakupu.
Dlaczego warto interesować się samochodami elektrycznymi?
Ale warto pamiętać o drugiej stronie medalu - jest grupa klientów, którzy ulegają urokowi osobistemu handlowca.
Handlowiec salonu bywa jednym z lepiej zarabiających pracowników dealerstwa. Wynika to z tego: z jednej strony jest to stanowisko "na prowizji", a tak zmotywowany pracownik zrobi wiele by przekonać klienta do samochodu. Jeśli lubisz i potrafisz pracować "ponad standard", niekoniecznie w sensie ilości poświęcanego czasu, masz duże szanse się sprawdzić. Anglojęzyczny przymiotnik "smart" oddaje cechy, o których tu mówimy. Z drugiej strony handlowiec detaliczny (bo są jeszcze handlowcy b2b i flotowi) mało ryzykuje. Nie zdarzy się bowiem tak, że nic nie sprzeda w danym miesiącu, jak to teoretycznie mogłoby mieć miejsce w dziale sprzedaży flotowej. Codziennie bowiem jacyś klienci wchodzą do salonu i w czarnym scenariuszu sprawny handlowiec sprzeda kilka samochodów mniej niż w poprzednim miesiącu, ponadto część wynagrodzenia jest stała...
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.
W Dixi przywiązujemy wagę do zbadania potrzeb klienta zanim zaproponujemy konkretny model. To się przekłada na zaufanie i powrót człowieka po kilku latach po kolejny samochód. Zdarza się bowiem tak, że kupujący wchodzi do salonu z nastawieniem na konkretny model X. Tymczasem my po rozpoznaniu sytuacji rodzinnej, preferencji kosztowych, hobby klienta, z praktyki wiemy, że lepiej spełni jego potrzeby model Y... Handlowiec salonu ma dostęp do wewnętrznych materiałów, ma wiedzę nt. rozwiązań technicznych w danym modelu, zna nawet subiektywne odczucia z jazdy z poszczególnymi silnikami, zna koszty serwisowania poszczególnych modeli, etc. i naprawdę może być pomocny przy podjęciu decyzji. Rola handlowca to nie tylko spisać umowę, ale przede wszystkim pomóc w wyborze modelu.
Naturalną ścieżką "w górę" jest stanowisko szefa salonu, czy nawet dyrektora sprzedaży i kilku naszych byłych handlowców takie stanowiska dziś piastuje, oczywiście nie zawsze w naszym dealerstwie.
Drugim kierunkiem jest "pójście do importera" i czasem importer sam zabiega o taką osobę, bo pracując jako sprzedawca w salonie poznała specyficzne dla Opla systemy komputerowe i reguły, którymi rządzą się promocje na samochody.
Trzecim, i chyba najpopularniejszym kierunkiem, jest awans poziomy - przejście na stanowisko handlowca do innej marki.
Zatrudniamy ludzi na wszystkich trzech stanowiskach, pokrótce czym się różnią:
Handlowiec detaliczny - obsługuje przede wszystkim klientów indywidualnych, bez działalności gospodarczej. Ma największy spośród trzech grup osobisty kontakt z klientem, głównie z osobami wchodzącymi do salonu "z ulicy", dzwoniącymi na numer ogólny salonu czy wypełniającymi formularz na stronie dixi-car.pl. Praca handlowca detalicznego najbardziej przypomina klasycznego sprzedawcę - w butiku, salonie z biżuterią, salonie sprzedaży mieszkań - tzn. regularne godziny pracy, stałe biurko, kontakt face-to-face. Celem sprzedawcy działu "detal" jest doprowadzić do osobistego spotkania w salonie, prezentacji samochodu, jazdy próbnej i podpisania umowy na najczęściej jedną sztukę samochodu. A potem do powrotu klienta do Dixi-Car po kolejny samochód, za kilka lat.
Handlowiec B2B - obsługuje mały biznes, przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, ew. posiadających do kilku samochodów. Chociaż handlowiec b2b pracuje w podobnych warunkach "socjalnych", jak sprzedawca detaliczny, to jest kilka różnic:
Handlowiec floty - obsługuje dużych klientów, kupujących jednorazowo 10+ samochodów. Transakcje obsługiwane przez sprzedawcę flotowego to często wielotygodniowe czy nawet wielomiesięczne procesy od negocjacji przez zamówienie w fabryce kilkudziesięciu pojazdów do dostarczenie ich do siedziby klienta. Spotkania biznesowe, dbanie o relacje, utrzymanie już pozyskanego klienta, ale i duża porcja pracy administracyjnej to dzień powszedni handlowca floty. Jak z tego wynika jest to stanowisko o najmniejszym w praktyce kontakcie osobistym z kupującym, większą część pracy wykonuje się przez telefon, e-mail.
Czy warto pracować w salonie Opla, czy może wybrać dealera konkurencyjnej marki? Proponujemy: wybierz markę wolumenową (czyli popularną, sprzedającą dużo "sztuk"), ale jednocześnie markę o wysokiej postrzeganej jakości samochodów. Dlaczego?
Przy wolumenowej, popularnej marce mało ryzykujesz - samochody o atrakcyjnych, umiarkowanych cenach, jak Opel zawsze znajdą klienta. Natomiast obserwujemy w Polsce odwrót od samochodów bardzo tanich (przypadek marki Tata); z kolei samochody bardzo kosztowne, luksusowe mają potencjał do spektakularnych spadków w cięższych czasach. Cykle były są i będą, a ostatni tzw. kryzys był ok. roku 2008, czyli już bardzo dawno.
Co do "wysokiej postrzeganej jakości samochodu", to przecież szukasz pracy, nie tylko żeby zarabiać, ale też by się rozwijać; chcesz więc wiązać się z produktem nowoczesnym, czołową techniką i technologią, i znów do tego grona zalicza się Opel.
Tak, zapraszamy, i nawet od wielu lat udaje nam się formować zespół mieszany w naszym salonie Warszawa-Raszyn.
Jeśli nawet kobieta "nie zna się zupełnie na samochodach", to po pierwsze są szkolenia, po drugie ponad połowę przekraczających próg salonu stanowią mężczyźni i urok kobiety działa na wielu.
Serwis Warszawa Raszyn leży na trasie wielu autobusów zarówno z Warszawy jak i z kierunku tarczyńskiego. Część handlowców wybiera jednak samochód.
Jazdy próbne elektrycznym SsangYongiem Torresem eVX w salonie Warszawa/Raszyn. Umów się!
07.2024
Nowe EV od SsangYonga można już kupić. Mega zasięg. Duży, pojemny SUV. Atrakcyjna cena. Zapraszamy na jazdę testową.
Bateria o pojemności 73,4 kWh, zasięg do 635 kilometrów - górna strefa tego, co oferuje rynek.
SsangYong Torres eVX kwalifikuje się do programu Mój elektryk.