Szukasz pracy jako handlowiec w branży motoryzacyjnej? Duży salon to... dużo pracy. I lepsze zarobki. Aplikuj do OPEL Dixi-Car - szukamy sprzedawców samochodów nowych do punktów dealerskich w Raszynie/Warszawie i w Radomiu.
Dixi-Car S.A., wiodący dealer i autoryzowany serwis marek Opel i Mitsubishi poszukuje do swojej centrali w Raszynie k/Warszawy, a także do salonu w Radomiu, kandydata na stanowisko
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna jest za całościową obsługę klientów w procesie sprzedaży samochodów klientom indywidualnym.
W strukturze organizacyjnej stanowisko to podlega Kierownikowi Działu Sprzedaży Indywidualnej.
Funkcja ta będzie stanowić dla młodego i ambitnego człowieka możliwość poznania nowoczesnych procesów sprzedaży, nowoczesnych rozwiązań, poznania rynku samochodowego oraz rozwoju zawodowego.
Oferujemy stabilną i interesującą pracę w rozwijającej się firmie, wynagrodzenie związane z wynikami działania, pakiet szkoleń. Szczegóły oferty zostaną przedstawione wybranym Kandydatom podczas bezpośredniego spotkania z Zarządem firmy. Wszystkim Kandydatom gwarantujemy całkowitą dyskrecję.
Prosimy, prześlij aplikację z nazwą stanowiska w temacie na:
W dokumentach aplikacyjnych prosimy o wpisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Dixi-Car S.A. moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne.
Jeżeli kandydat chce uczestniczyć również w przyszłych rekrutacjach, prośba o dołączenie dodatkowej zgody:
Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Dixi-Car S.A. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Klauzula informacyjna
a) administratorem danych osobowych jest Dixi-Car S.A. z siedzibą w Raszynie , Al. Krakowska 24a, 05-090 Raszyn;
b) w sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres lub pisemnie na adres siedziby administratora;
c) dane osobowe przetwarzane będą w celu uczestnictwa w rekrutacji na podstawie przesłanego CV
i wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, tj. na podstawie art. 6 ust 1 pkt a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „RODO”;
e) dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji lub w przypadku wyrażenia stosownej zgody do czasu udziału w przyszłych rekrutacjach bądź cofnięcia w tym zakresie zgody na przetwarzanie danych;
f) posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem - jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody;
g) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
h) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
Dobra wiadomość: w ponad 20-letniej historii naszej firmy na stanowisku handlowca salonu pracowali dla nas tak różni ludzie, iż śmiemy twierdzić, że każdy ma potencjał by sprawdzić się w roli handlowca. Oczywiście pewne cechy predestynują do tej pracy - czytaj dalej.
Staramy się utrzymywać parytet - dwie kobiety i dwóch mężczyzn w danej chwili w salonie. Łatwiej o to w Warszawie - Raszynie, gdzie panie nie mają oporów by kandydować na stanowisko sprzedawcy w salonie. W Radomiu dotychczas zauważaliśmy przewagę panów.
Dalej - nienaganna higiena osobistą, dbałość o ciało. Sprzedajemy dobro premium czy nawet luksusowe - klienci wydają sądy o jakości samochodów m.in. na podstawie tego, przez kogo są przyjęci w salonie...
Nie trzeba, ale jest to atutem kandydata.
Opel zapewnia szkolenia i jeśli jesteś spoza branży motoryzacyjnej, pozyskasz w ciągu kilku tygodni wiedzę o gamie modelowej Opla; na pewno też starsi stażem koleżanki/koledzy handlowcy podzielą się doświadczeniem.
Natomiast ktoś, kto swoją karierę od długiego czasu wiąże z pojazdami mechanicznym, ma większą szansę się sprawdzić w roli sprzedawcy w salonie. Klienci ufają bowiem kompetentnym handlowcom i potrafią odróżnić osobę po kilkutygodniowym szkoleniu od kogoś, kto ma ugruntowaną wiedzę nt. budowy samochodu, rynku motoryzacyjnego, ekonomii eksploatacji czy trendów w motoryzacji. Sprzedawca z takim backgroundem ma po prostu większą szansę przekonać klienta do zakupu.
Dlaczego warto interesować się samochodami elektrycznymi?
Ale warto pamiętać o drugiej stronie medalu - jest grupa klientów, którzy ulegają urokowi osobistemu handlowca.
Handlowiec salonu bywa jednym z lepiej zarabiających pracowników dealerstwa. Wynika to z tego: z jednej strony jest to stanowisko "na prowizji", a tak zmotywowany pracownik zrobi wiele by przekonać klienta do samochodu. Jeśli lubisz i potrafisz pracować "ponad standard", niekoniecznie w sensie ilości poświęcanego czasu, masz duże szanse się sprawdzić. Anglojęzyczny przymiotnik "smart" oddaje cechy, o których tu mówimy. Z drugiej strony handlowiec detaliczny (bo są jeszcze handlowcy b2b i flotowi) mało ryzykuje. Nie zdarzy się bowiem tak, że nic nie sprzeda w danym miesiącu, jak to teoretycznie mogłoby mieć miejsce w dziale sprzedaży flotowej. Codziennie bowiem jacyś klienci wchodzą do salonu i w czarnym scenariuszu sprawny handlowiec sprzeda kilka samochodów mniej niż w poprzednim miesiącu, ponadto część wynagrodzenia jest stała...
Dixi-Car drugim dealerem w Polsce!
12.2020
W roku 2020 Dixi‑Car przeskoczył z czwartej na drugą pozycję wśród dealerów OPEL w Polsce, pod względem liczby sprzedanych nowych samochodów (osobom prywatnym i klientom firmowym - auta osobowe i dostawcze). Są to dane za styczeń‑listopad 2020.
Po 11 miesiącach 2020 Dixi‑Car jest również:
Stoimy na pudle - w trudnym roku ;)
W Dixi przywiązujemy wagę do zbadania potrzeb klienta zanim zaproponujemy konkretny model. To się przekłada na zaufanie i powrót człowieka po kilku latach po kolejny samochód. Zdarza się bowiem tak, że kupujący wchodzi do salonu z nastawieniem na konkretny model X. Tymczasem my po rozpoznaniu sytuacji rodzinnej, preferencji kosztowych, hobby klienta, z praktyki wiemy, że lepiej spełni jego potrzeby model Y... Handlowiec salonu ma dostęp do wewnętrznych materiałów, ma wiedzę nt. rozwiązań technicznych w danym modelu, zna nawet subiektywne odczucia z jazdy z poszczególnymi silnikami, zna koszty serwisowania poszczególnych modeli, etc. i naprawdę może być pomocny przy podjęciu decyzji. Rola handlowca to nie tylko spisać umowę, ale przede wszystkim pomóc w wyborze modelu.
Naturalną ścieżką "w górę" jest stanowisko szefa salonu, czy nawet dyrektora sprzedaży i kilku naszych byłych handlowców takie stanowiska dziś piastuje, oczywiście nie zawsze w naszym dealerstwie.
Drugim kierunkiem jest "pójście do importera" i czasem importer sam zabiega o taką osobę, bo pracując jako sprzedawca w salonie poznała specyficzne dla Opla systemy komputerowe i reguły, którymi rządzą się promocje na samochody.
Trzecim, i chyba najpopularniejszym kierunkiem, jest awans poziomy - przejście na stanowisko handlowca do innej marki.
Zatrudniamy ludzi na wszystkich trzech stanowiskach, pokrótce czym się różnią:
Handlowiec detaliczny - obsługuje przede wszystkim klientów indywidualnych, bez działalności gospodarczej. Ma największy spośród trzech grup osobisty kontakt z klientem, głównie z osobami wchodzącymi do salonu "z ulicy", dzwoniącymi na numer ogólny salonu czy wypełniającymi formularz na stronie dixi-car.pl. Praca handlowca detalicznego najbardziej przypomina klasycznego sprzedawcę - w butiku, salonie z biżuterią, salonie sprzedaży mieszkań - tzn. regularne godziny pracy, stałe biurko, kontakt face-to-face. Celem sprzedawcy działu "detal" jest doprowadzić do osobistego spotkania w salonie, prezentacji samochodu, jazdy próbnej i podpisania umowy na najczęściej jedną sztukę samochodu. A potem do powrotu klienta do Dixi-Car po kolejny samochód, za kilka lat.
Handlowiec B2B - obsługuje mały biznes, przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, ew. posiadających do kilku samochodów. Chociaż handlowiec b2b pracuje w podobnych warunkach "socjalnych", jak sprzedawca detaliczny, to jest kilka różnic:
Handlowiec floty - obsługuje dużych klientów, kupujących jednorazowo 10+ samochodów. Transakcje obsługiwane przez sprzedawcę flotowego to często wielotygodniowe czy nawet wielomiesięczne procesy od negocjacji przez zamówienie w fabryce kilkudziesięciu pojazdów do dostarczenie ich do siedziby klienta. Spotkania biznesowe, dbanie o relacje, utrzymanie już pozyskanego klienta, ale i duża porcja pracy administracyjnej to dzień powszedni handlowca floty. Jak z tego wynika jest to stanowisko o najmniejszym w praktyce kontakcie osobistym z kupującym, większą część pracy wykonuje się przez telefon, e-mail.
Czy warto pracować w salonie Opla, czy może wybrać dealera konkurencyjnej marki? Proponujemy: wybierz markę wolumenową (czyli popularną, sprzedającą dużo "sztuk"), ale jednocześnie markę o wysokiej postrzeganej jakości samochodów. Dlaczego?
Przy wolumenowej, popularnej marce mało ryzykujesz - samochody o atrakcyjnych, umiarkowanych cenach, jak Opel zawsze znajdą klienta. Natomiast obserwujemy w Polsce odwrót od samochodów bardzo tanich (przypadek marki Tata); z kolei samochody bardzo kosztowne, luksusowe mają potencjał do spektakularnych spadków w cięższych czasach. Cykle były są i będą, a ostatni tzw. kryzys był ok. roku 2008, czyli już bardzo dawno.
Co do "wysokiej postrzeganej jakości samochodu", to przecież szukasz pracy, nie tylko żeby zarabiać, ale też by się rozwijać; chcesz więc wiązać się z produktem nowoczesnym, czołową techniką i technologią, i znów do tego grona zalicza się Opel.
Tak, zapraszamy, i nawet od wielu lat udaje nam się formować zespół mieszany w naszym salonie Warszawa-Raszyn.
Jeśli nawet kobieta "nie zna się zupełnie na samochodach", to po pierwsze są szkolenia, po drugie ponad połowę przekraczających próg salonu stanowią mężczyźni i urok kobiety działa na wielu.
W Radomiu mamy obszerny parking dla pracowników; zachęcamy do dojazdów na rowerze, czy autobusem nr 15.
Serwis Warszawa Raszyn leży na trasie wielu autobusów zarówno z Warszawy jak i z kierunku tarczyńskiego. Część handlowców wybiera jednak samochód.
48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to!
02.2023
48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to! SsangYong to najstarszy producent SUV‑ów i crossoverów z Korei. Na wyprzedaży rocznika 2022 korzyść do 10 500 zł.
I mamy te samochody - są w salonie Dixi-Car od ręki. SsangYong odnotował w Polsce w 2022 roku 400-procentowy wzrost sprzedaży. Co ciekawe, premiera 2023 - nowy Torres - został pokazany w Polsce jako pierwszym kraju w Europie.
Trzecia duża marka koreańska w Polsce. Na dodatek specjalizująca się w SUV-ach i crossoverach. Zgodnie z preferencjami kupujących nakreślonymi przez Otomoto na podstawie wyszukiwań w tym portalu.
SsangYong to najstarszy producent SUV-ów i crossoverów z Korei, a samochody nowe mają korzystne ceny i 5 lat gwarancji (na Torresa - 10 Lat Gwarancji). Dodatkowo opcje 4WD, Automatyczna skrzynia, LPG (instalacja dedykowana do samochodu przez importera).
Źródło: Szukamy tanich, używanych samochodów i marzymy o nowych SUVach - OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne trendy z 2022 roku. Otomoto.pl