Dlaczego o Musso? Mogłabym też o Rextonie, bo chodzi mi o napęd na tylne koła, a dokładniej frajdę z jeżdżenia autem z napędem na tylne koła!
Czy wiecie, ze BMW przez długie lata produkowało tylko samochody z napędem na tylne koła? Dlaczego? Bo taki napęd chcieli kierowcy BMW i mieli slogan "Radość z jazdy"!
Auta z napędem na tylne koła to auta wymagające, ale dające mnóstwo radości z prowadzenia!
Tylny napęd wymaga większej kontroli, to samochód dla DOBRYCH KIEROWCÓW!
Jaka jest różnica, w prostych słowach, pomiędzy napędem na przód, a na tył? Dobry kierowca powie, ze auto z przednim napędem samo się prowadzi, a to z tylnym daje poczucie kontroli i fanu. Mówiąc potocznie w tylnym napędzie auto przy przyspieszeniach "ucieka", kierowca wyprowadza auto i to pozwala poczuć ducha jazdy.
Dobra rada dla początkujących kierowców – doskonalcie umiejętności w autach z napędem na przód, ale gdy już posiądziecie umiejętność i lubicie jeździć, to poczujcie się Mistrzem Kierownicy w samochodzie z napędem na tył.
A co robią posiadacze czterech kółek z napędem na tył, gdy nie do końca okiełznają swoje mechaniczne konie? Dociążają tył! Worki z piaskiem na pace pick-upów nadają terenowego charakteru, ale i pozwalają uczyć się kontroli.
Co dobrze mieć w aucie z napędem na tył? Dobre opony i dobre amortyzatory, w połączeniu z dobrymi umiejętnościami gwarantowany fan dla miłośników czterech kółek!
Na którą oś napęd w modelach SsangYonga? Zalety i wady napędu na tył
Wyrób sobie własną opinię nt. Musso w czasie jazdy próbnej. Do Musso Grand demo dodaliśmy hardtop, osłony spodu, orurowanie, by móc w pełni korzystać z napędu 4x4.
Zobacz też:
SsangYong - czy warto? W opinii szefa serwisu
Musso i Rexton od ręki - nowe i używane
Cena netto w ofercie dla Firm i Grup Zawodowych
Oferta specjalna!
Cena netto w ofercie dla Firm i Grup Zawodowych
Cena netto w ofercie dla Firm i Grup Zawodowych