Opel Grandland X jest w permanentnej wyprzedaży. Dlaczego? Za cenę Astry Kombi możemy mieć SUV‑a lepiej sprawdzającego się w przypadku rodzin z dziećmi, eksploatacji w firmie, osób starszych, i każdego, kto lubi mieć czystą odzież. Doskonała widoczność, perfekcyjne wybieranie nierówności, spory bagażnik. I cisza w kabinie. Wyprzedażowe rabaty na Grandlanda przez większą część roku wynosiły w Dixi‑Car 20‑30+ tys. zł.
Poniżej, nasz menedżer sprzedaży b2b dzieli się spostrzeżeniami, jak duży crossover Opla sprawdza się w rodzinie i w firmie. Oto 0 wyprzedażowych ofert Grandlanda z Dixi‑Car plus ew. samochody po jazdach próbnych.
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Mam skórzaną tapicerkę!
Limitowana oferta specjalna!
Rata od 1297 zł/mc Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
Opel Grandland jest na permanentnej wyprzedaży, biorąc pod uwagę jego cenę, zbliżoną do Astry Kombi. Wartością użytkową, w naszej ocenie, Opel Grandland przebija Astrę Kombi znacznie. Jesienią 2021 spodziewamy się liftingu Grandlanda, będzie to moment dla polujących na wyprzedażowe okazje. Nowa Mokka nie odbierze klientów Grandlandowi, bo będzie od niego mniejsza. Grandland pozostaje największym SUV-em i, obok Insigni, największym modelem osobowym w gamie samochodów nowych Opla. Grandland X to zamiennik dla Insigni Grand Sport; dla Grandlanda mamy obecnie korzystniejszą dla klienta politykę cenową i rabatową. Przy zakupie na firmę lub przez członka grup zawodowych - lepsze rabaty. Dla polujących na wysoki upust - Grandland jest z reguły lepiej wyposażony, cena więc rośnie - kwotowy rabat będzie wysoki.
Samochód rodzinno-biznesowy. Opel promuje Grandlanda z udziałem Marcina Dorocińskiego, w scenerii, która mogłaby sugerować, że jest to model dla singli. W rzeczywistości, rodziny z dziećmi są naszym zdaniem ważnym odbiorcą Grandlanda. Również osoby w wieku 50+, ze względu na wysoką pozycję za kierownicą i stonowany design kabiny.
W 2021 r. spodziewamy się już pełnoprawnej roli Grandlandów PHEV w wyprzedaży; obecnie większość Grandlandów od ręki to wersje z napędem benzynowym, sporo z nich z automatami 6- i 8-biegowymi.
Jeśli marzyłeś o dieslu, jest 1.5 130KM, ale przyjrzyj się również Grandlandowi Hybrid (PHEV - ładowana z gniazdka hybryda), szczególnie wersji o mocy 224KM. Ta odmiana jest korzystnie wyceniona, kupisz ją praktycznie w cenie lepiej wyposażonego diesla. Przyspieszenia są w hybrydzie nieziemskie. Po mieście jeździmy w trybie zeroemisyjnym.
Wybór wersji benzynowych jest spory - trzon oferty Grandlanda. W tej chwili klienci kupują przede wszystkim benzyny.
Kilka "drobiazgów", które robią różnicę. Zebrał je nasz pracownik po 8‑miesięcznej eksploatacji Grandlanda w swojej rodzinie.
—Byłem sceptycznie nastawiony do SUV-ów, przed moim 8-miesięcznym rodzinnym testem. Że nieporęczne i łatwo je obić. Teraz wiem, że wsiada i wysiada się łatwiej, lepsza widoczność, spowalniacze (leżący policjant) nie robią wrażenia na Grandlandzie, jak na hatchbacku. Powrót do Astry był bolesny. Przez osiem miesięcy w Grandlandzie nie miałem ani jednego wgniecenia. W nocy jeździ się lepiej - w Grandlandzie mamy różne opcje świateł, LED. "Kilka centymetrów wyżej" odgrywa kolosalną różnicę. Wszelkie zjazdy z góry, podjazdy pod górę są łatwiejsze. Dalej tym samochodem dojedziemy, ma osłony przedniego i tylnego zawieszenia, niegroźne mu chaszcze – mówi pracownik Dixi-Car.
Posiadanie dziecka lub dzieci to duży argument za Grandlandem.
Klienci nie wiedzą o Grandlandzie hybrydzie 224KM, a jest to wersja szczególnie atrakcyjna. Cenowo i pod względem osiągów oraz niskich kosztów eksploatacji.
Zobacz też:
Update: październik 2024
Kilka obserwacji szefa sprzedaży:
—Wyprzedaż rocznika u SsangYonga KGM obejmuje jeszcze ostatnie sztuki z poprzedniego roku. U nas są to 1x Korando, 1x Torres, 1x Musso (krótkie) i 2x Musso Grand (długie). Cenowo - perełki. Wyprzedaż rocznika 2024 może ruszyć około listopada, grudnia.
Samochody z 4‑cylindrowymi silnikami, ale w budżecie, są u nas od ręki. Żeby mieć cztery cylindry (sprawdzony, trwały napęd) od konkurencji, praktycznie trzeba szukać u marek premium.
Wywiad: Czy kupować w 2024 czy może czekać do 2025 [Taniej nie będzie]?
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.