Opel Grandland X jest w permanentnej wyprzedaży. Dlaczego? Za cenę Astry Kombi możemy mieć SUV‑a lepiej sprawdzającego się w przypadku rodzin z dziećmi, eksploatacji w firmie, osób starszych, i każdego, kto lubi mieć czystą odzież. Doskonała widoczność, perfekcyjne wybieranie nierówności, spory bagażnik. I cisza w kabinie. Wyprzedażowe rabaty na Grandlanda przez większą część roku wynosiły w Dixi‑Car 20‑30+ tys. zł.
Poniżej, nasz menedżer sprzedaży b2b dzieli się spostrzeżeniami, jak duży crossover Opla sprawdza się w rodzinie i w firmie. Oto 0 wyprzedażowych ofert Grandlanda z Dixi‑Car plus ew. samochody po jazdach próbnych.
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Rata od 1297 zł/mc Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
Opel Grandland jest na permanentnej wyprzedaży, biorąc pod uwagę jego cenę, zbliżoną do Astry Kombi. Wartością użytkową, w naszej ocenie, Opel Grandland przebija Astrę Kombi znacznie. Jesienią 2021 spodziewamy się liftingu Grandlanda, będzie to moment dla polujących na wyprzedażowe okazje. Nowa Mokka nie odbierze klientów Grandlandowi, bo będzie od niego mniejsza. Grandland pozostaje największym SUV-em i, obok Insigni, największym modelem osobowym w gamie samochodów nowych Opla. Grandland X to zamiennik dla Insigni Grand Sport; dla Grandlanda mamy obecnie korzystniejszą dla klienta politykę cenową i rabatową. Przy zakupie na firmę lub przez członka grup zawodowych - lepsze rabaty. Dla polujących na wysoki upust - Grandland jest z reguły lepiej wyposażony, cena więc rośnie - kwotowy rabat będzie wysoki.
Samochód rodzinno-biznesowy. Opel promuje Grandlanda z udziałem Marcina Dorocińskiego, w scenerii, która mogłaby sugerować, że jest to model dla singli. W rzeczywistości, rodziny z dziećmi są naszym zdaniem ważnym odbiorcą Grandlanda. Również osoby w wieku 50+, ze względu na wysoką pozycję za kierownicą i stonowany design kabiny.
W 2021 r. spodziewamy się już pełnoprawnej roli Grandlandów PHEV w wyprzedaży; obecnie większość Grandlandów od ręki to wersje z napędem benzynowym, sporo z nich z automatami 6- i 8-biegowymi.
Jeśli marzyłeś o dieslu, jest 1.5 130KM, ale przyjrzyj się również Grandlandowi Hybrid (PHEV - ładowana z gniazdka hybryda), szczególnie wersji o mocy 224KM. Ta odmiana jest korzystnie wyceniona, kupisz ją praktycznie w cenie lepiej wyposażonego diesla. Przyspieszenia są w hybrydzie nieziemskie. Po mieście jeździmy w trybie zeroemisyjnym.
Wybór wersji benzynowych jest spory - trzon oferty Grandlanda. W tej chwili klienci kupują przede wszystkim benzyny.
Kilka "drobiazgów", które robią różnicę. Zebrał je nasz pracownik po 8‑miesięcznej eksploatacji Grandlanda w swojej rodzinie.
—Byłem sceptycznie nastawiony do SUV-ów, przed moim 8-miesięcznym rodzinnym testem. Że nieporęczne i łatwo je obić. Teraz wiem, że wsiada i wysiada się łatwiej, lepsza widoczność, spowalniacze (leżący policjant) nie robią wrażenia na Grandlandzie, jak na hatchbacku. Powrót do Astry był bolesny. Przez osiem miesięcy w Grandlandzie nie miałem ani jednego wgniecenia. W nocy jeździ się lepiej - w Grandlandzie mamy różne opcje świateł, LED. "Kilka centymetrów wyżej" odgrywa kolosalną różnicę. Wszelkie zjazdy z góry, podjazdy pod górę są łatwiejsze. Dalej tym samochodem dojedziemy, ma osłony przedniego i tylnego zawieszenia, niegroźne mu chaszcze – mówi pracownik Dixi-Car.
Posiadanie dziecka lub dzieci to duży argument za Grandlandem.
Klienci nie wiedzą o Grandlandzie hybrydzie 224KM, a jest to wersja szczególnie atrakcyjna. Cenowo i pod względem osiągów oraz niskich kosztów eksploatacji.
Zobacz też:
Update: marzec 2025
Kilka obserwacji szefa sprzedaży:
—Kończą się modele z 2024 roku. Duży wybór mamy jeszcze tylko wśród KGM SsangYong Torres i BAIC Beijing 5.
Wyczerpują się natomiast wśród samochodów z rocznika 2024 modele Tivoli, Korando i, co ciekawe, Beijing 7. Również Beijing 3 jest dostępny tylko z rocznika 2025, tu akutat cena mówi sama za siebie.
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.