Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Opel Insignia GSi. Szybka

Sportowe doświadczenia Opla zostały zsumowane w Insigni B pod skrótem GSi (a nie jak dotychczas OPC) i wreszcie są dostępne w lepszej cenie. Insignia GSi to 230-konna benzyna, zawsze 9-biegowy automat (z dźwigienkami zmiany biegów na kierownicy) i napęd 4x4. Rzut oka na jakość projektu, wykończenia i na wyposażenie.

Zobacz, czym różni się GSi od cywilnych Insigni.

 

Nowy Opel Insignia GSi

KabinaFoto

Nowa Insignia GSi 2.0 Turbo 230KM Automat 9-bieg. 4WD

Wyposażenie standardowe to m.in.:

Wyposażenie standardowe jest tak bogate, że lista zajęłaby kilka ekranów.

Zdjęcia mogą zawierać elementy wyposażenia dodatkowego.

 

 

Update: Nowa Insignia GSi

Dostępna jako limuzyna lub kombi, nowa Insignia GSi to przede wszystkim nowy silnik benzynowy 2.0 Turbo 230KM (dotychczas był Diesel 210KM), 9‑biegowy automat (dotychczas: 8‑biegowy), napęd 4WD Twinster, zawieszenie FlexRide i system eBoost (wstęp do automated driving i brake by wire).

Silnik 2.0 Turbo 230KM - nowa jednostka, 169 kW/230KM, średnie spalanie 7,0-6,9 l/100 km, 163-161 g CO2/km wg NEDC (8,8-8,3 l/100 km, 205-193 g CO2/km wg WLTP).

Napęd 4x4 Twinster, czyli tylne koła są dołączane niezależnie od siebie sprzęgłami sterowanymi elektronicznie, Opel pisze 'wektorowanie momentu obrotowego'. Reakcja w ciągu milisekund, kluczowe na śniegu i lodzie, nowa jakość jazdy 4x4, przy tym rozsądne spalanie. Nie mamy tu dyferencjału na tylnej osi. Efektywniejsze pokonywanie zakrętów "na granicy przyczepności". Skuteczniejsza "petarda" przy ruszaniu na mokrej, śliskiej nawierzchni. Układ udoskonalono w porównaniu z Insignią B przedliftingową.

Zawieszenie FlexRide - mechatroniczne, jest w standardzie w GSi. Amortyzatory, pedał gazu, skrzynia biegów i układ kierowniczy zmieniają charakterystykę w ciągu milisekund. UWAGA: FlexRide jest jako opcja w regularnej Insigni, ale tylko w GSi ma czwarty tryb 'Competition', poza trzema bazowymi, tzn. Standard, Tour i Sport. Na kierownicy mamy łopatki pozwalające sterować 9-biegowym automatem. Do dyspozycji również dwuklik przyciskiem ESP (ESP off) - tylko dla doświadczonych.

Nowość: system eBoost, czyli wstęp do braking by wire i przygotowanie do samochodu autonomicznego. Twardszy, szybszy, pewniejszy pedał hamulca, bo zamiast posiłkować się podciśniem z kolektora ssącego, układ hamulcowy, ABS i ESP są wspomagane elektro-hydraulicznie. Mniej przewodów, rurek.

 

Piotr Damaziak

Samochody osobowe   Samochody użytkowe

Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i użytkowe

Salon Raszyn k. Warszawy

tel. 609 822 122  WhatsApp

Formularz 24h

Agnieszka Rospędowska [Flota]

Samochody osobowe   Samochody użytkowe

Menedżer ds. sprzedaży flotowej. Samochody nowe osobowe i użytkowe

Salon Raszyn / Warszawa

tel. 605 990 531  WhatsApp

Formularz 24h

Przemysław Zimnicki

Samochody osobowe   Samochody użytkowe

Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i użytkowe

Salon Raszyn / Warszawa

tel. 605 900 633  WhatsApp

Formularz 24h

 

 

 

Insignia GSi Grand Sport, Sports Tourer

Zaciski Brembo standardem w Insigni GSi. Felgi 20-calowe..

 

Lewarek skrzyni biegów GSi

9-biegowy automat w standardzie. Widoczne przyciski Tour i Sport zawieszenia FlexRide. Jest jeszcze ultra-sportowy tryb Competition aktywowany podwójnym naciśnięciem przycisku ESP.

Silniki w GSi

Insignia GSi jest dostępna z dwoma silnikiem benzynowym 2.0 Turbo 230KM z systemem e-BOOST. Moment obrotowy 350 Nm/1500-4000 obr/min.

Dane techniczne.

Oferowana jest tylko jedna skrzynia biegów - 9-biegowa automatyczna (z łopatkami do manualnej zmiany biegów na kierownicy) oraz zawsze adaptacyjne zawieszenie FlexRide i napęd 4x4 Twinster.

 

Opony, hamulce

Opony Michelin Pilot Sport 4 S o rozmiarze 245/35 R20 na felgach aluminiowych. Z przodu hamulce Brembo z zaciskami hamulcowymi malowanymi w kolorze czerwonym.

 

Zawieszenie

Obniżone o 10 mm w porównaniu z regularną Insignią i całkowicie nowe (all-new, jak pisze Opel w materiale prasowym). Sprężyny są krótsze o 10 mm, a specjalne amortyzatory ograniczają do minimum ruchy nadwozia. Zawieszenie dostrajano na pętli Nordschleife toru Nürburgring, jednym z najbardziej wymagających odcinków na świecie.

Każda Insignia GSi ma mechatroniczne, adaptujące się do warunków zawieszenie FlexRide, z tym że w Insigni GSi, oprócz trybów Standard, Tour i Sport, jest jeszcze czwarty tryb - Competition - aktywowany podwójnym naciśnięciem przycisku ESP. W oryginalnych materiałach Opel pisze przy trybie Competition o mocniejszym zboczeniu z kursu - allows skilful drivers more yaw. Ze zmianą trybu pracy zawieszenia zmienia się też czułość układu kierowniczego i pedału gazu.

To wszystko współpracuje w GSi zawsze z napędem 4x4, który - co Opel podkreśla w kontekście GSi - ma na tylnej osi, zamiast konwencjonalnego mechanizmu różnicowego, dwa sprzęgła załączające w ułamku sekundy niezaleźnie każde z kół.

 

"Pilots"

Tak Opel określa kierowców Insigni GSi.

 

Bagażnik Opel Insignia GSi Sports Tourer

Bagażnik Insigni kombi - z nadmiarem pomieści kask i kombinezon rajdowca.

 

Fotele

W Insigni GSi mamy do wyboru kilka rodzajów foteli. Te na zdjęciu - tzw. OPC Performance - mają wentylację, masaż, wysuwaną poduszkę siedziska, elektryczną regulację i certyfikat AGR. I są za dopłatą.

W standardzie też mamy fotele AGR (ortopedyczne) z regulacją elektryczną, wydłużanym siedziskiem, podgrzewaniem. I są to wciąż fotele sportowe, czyli inne niż w regularnej Insigni.

Fotele GSi

Fotele GSi. Podgrzewane, wentylacja. Masaż, wysuwane siedzisko, elektryczna regulacja, certyfikat AGR (niemiecka akcja na rzecz zdrowych pleców).

 

Napis GSi

 

 

Ceny

Relacja ceny do tego, co klient otrzymuje jest doskonała przy wersji GSi. Pamiętajmy, że płacimy za topowy silnik, najdroższą skrzynię biegów, napęd na wszystkie koła.

 

Poliftingowy Opel Insignia GSi Sports Tourer przód, Grand Sport tył

Zewnętrznie, w stosunku do regularnej Insigni, GSi odróżnia się zderzakami, progami, a 5-drzwiowy liftback dodatkowo opcjonalnym spojlerem tylnym. Wprawne oko zauważy też obniżone o 10 mm zawieszenie.

 

 

 

Używane

Opel Insignia B 1.5 165KM Innovation Led Navi Kamera Masaże Niski Przebieg

benzyna , 2020 , skrzynia manualna , kolor atramentowy metalic

od 81900 cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Opel Insignia B 1,5 benzyna 165KM, Elite, Salon PL, Vat23%

benzyna , 2018 , skrzynia manualna , kolor granatowy metallic

od 69900 cena brutto

Zobacz

Opel Insignia B 2,0 CDTI 170KM Kamera Navi Nowy rozrząd Gwarancja

Diesel , 2017 , skrzynia manualna , kolor atramentowy metalic

od 59900 cena brutto (faktura vat-marża)

Rata od 951 zł/mc   Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy

Zobacz

Opel Insignia A 2,0 CDTI 170KM Cosmo Salon PL Navi Xenon Skóra

Diesel , 2016 , skrzynia manualna , kolor srebrny metalic

od 44900 cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Opel Insignia B 1.5Turbo 165KM Automat Ilux Navi Kamera Bezwypadkowa Serwis ASO

benzyna , 2018 , skrzynia automat , kolor czarny metalic

od 72900 cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Więcej samochodów używanych

 

 

 

Pytania?

Piotr Damaziak

Samochody osobowe   Samochody użytkowe

Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i użytkowe

Salon Raszyn k. Warszawy

tel. 609 822 122  WhatsApp

Formularz 24h

Agnieszka Rospędowska [Flota]

Samochody osobowe   Samochody użytkowe

Menedżer ds. sprzedaży flotowej. Samochody nowe osobowe i użytkowe

Salon Raszyn / Warszawa

tel. 605 990 531  WhatsApp

Formularz 24h

Przemysław Zimnicki

Samochody osobowe   Samochody użytkowe

Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i użytkowe

Salon Raszyn / Warszawa

tel. 605 900 633  WhatsApp

Formularz 24h

 

 

Zobacz także

 

 

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!


Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, nauczyciel, taksówkarz - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfrą. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie

08.2023

Opinia liczba zamówień SsangYong Torres, tablica rejestracyjna WN

Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali

– pisze na:Temat, 24.07.2023.

 

Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.

– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.

 

Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.

– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.

 

Zobacz opinie



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Nowa marka BAIC. Jak wymawiać? Ruszyła sprzedaż w Salonie Warszawa