Rewolucja pod maską, w pełni LED-owe światła, fokus na bezpieczeństwie przy cofaniu - to się zmienia w nowej Insigni 2020. Sprzedaż w Dixi‑Car za chwilę ruszy. Producent nazywa ją 'Insignia MCM' i ze względu na znaczne zmiany w środku traktuje jako nowy model.
Nowy Opel Insignia poliftingowa spełnia normę emisji Euro 6d, która obowiązuje samochody rejestrowane od 2020 r.
Dzieje się
Względem modelu dotychczasowego, w nowej Insigni, zmiany są następujące:
Nowy reflektor Pixel Light. Większa rozdzielczość (84 diody/reflektor zamiast dotychczasowych 16) skuteczniej 'wycina' ruch poprzedzający. Jak? patrz poniżej.
W nowej Insigni są też są systemy obecne już w modelu przedliftingowym, tzn. alarm kolizji przedniej z automatycznym hamowaniem i wykrywaniem pieszych, asystent pasa ruchu, alarm martwego pola, tempomat adaptacyjny, rozpoznawanie znaków drogowych, asystent parkowania, wyświetlacz Head-Up Display (HUD), systemy audio z Apple CarPlay i Android Auto, eCall - automatyczne powiadamianie służb o wypadku jeśli wystrzeli poduszka lub napinacz pasa bezpieczeństwa, czy bezprzewodowa ładowarka smartfonów w konsoli centralnej i ergonomiczne fotele AGR.
W kombi - Sport Tourerze - kontynuowany jest system elektrycznie otwierający klapę tylną, jeśli zrobimy ów charakterystyczny ruch stopą pod zderzakiem tylnym.
Systemy multimedialne: Multimedia Radio, Multimedia Navi, Multimedia Navi Pro. Ten ostatni ma usługi Connected Navigation, czyli np. bieżąca aktualizacja trasy w oparciu o real-time dane z dróg. Są nowe, bardziej czytelne symbole w obydwu systemach z nawigacją.
Adaptacyjne oświetlenie IntelliLux Pixel Light. Więcej diód LED - większa rozdzielczość - skuteczniejsze "nieoślepianie" ruchu przed.
Sprzedaż nowej Insigni w Dixi-Car za chwilę ruszy, jest specyfikacja, ale nie mamy jeszcze cen. Zobacz, gdzie fabryka. Premiera miała miejsce na Autosalon Brussels Motor Show, 9-19 stycznia 2020.
Niższy, szerszy design poliftingowej Insigni Grand Sport. Duże zmiany pod maską.
Odświeżony design Insigni kombi, Sports Tourer.
Prostokątne końcówki układu wydechowego teraz również w liftbacku. Przed liftingiem kombi miało takie końcówki, a Grand Sport - okrągłe.
W nowej Insigni zmienia się gama silnikowa - nowe jednostki spełniają normę Euro 6.3. Ostatnie lata pokazały, że upgrade'y do wyższych norm emisji pociągały za sobą wzrosty cen samochodów. Wobec kosztownej aktualizacji portfolio silników, standardowe reflektory full-LED wydają się już w mniejszym stopniu rzutować na cenę. W sumie jednak spodziewamy się ruchu cen na północ.
Bold and Pure - mówi o nowej Insigni 2020 Mark Adams, Vice Designu Opla.
Nowej, cyfrowej kamerze tylnej może towarzyszyć w zmodernizowanej Insigni oparty na radarze system wykrywania obiektów zbliżających się z boku (zasięg do 20 m w bok).
W Polsce masowo kupowana przez małe i średnie firmy - zobacz używane Insignie.
2009 - Insignia wybrana Samochodem Roku (European Car of the Year)
2009-2019 - ok. 1 200 000 sprzedanych Insigni; produkcja w całym okresie w Rüsselsheim, Niemcy
Generacja | Kiedy produkcja | |
---|---|---|
![]() |
Insignia B+ | koniec kwietnia 2020 - |
![]() |
Insignia B |
2017 - 3 kwietnia 2020 |
![]() |
Insignia A |
2008-2017 |
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i użytkowe
Agnieszka Rospędowska [Flota]
Menedżer ds. sprzedaży flotowej. Samochody nowe osobowe i użytkowe
Przemysław Zimnicki
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i użytkowe
Zobacz także
Dixi-Car drugim dealerem w Polsce!
01.2025
Dixi-Car drugim największym dealerem KGM - SsangYong - BAIC w Polsce. Mieszkańcy Warszawy i Mazowsza kupują nasze samochody. Ile? W 2024 roku tylko z naszego salonu wyjeżdżało po 20-50 sztuk miesięcznie. Marki motoryzacyjne nowe w Polsce. Ale czy tyle osób mogłoby się mylić?
Gwarancja 5 lat na auta z Chin i Korei to jedno. Jednak wybór człowiek podejmuje po dotknięciu samochodu w salonie i po jeździe próbnej. Były to w 2024 roku decyzje na 'Tak'.
W Warszawie jest już cztrech dealerów BAIC. W 2024 roku byliśmy Top 1 dealerem w stolicy. Jako pierwsi wchodziliśmy na Mazowszu w nasze marki. Słyszeliśmy od klientów, że "z wami przynajmniej jest o czym porozmawiać".
Stoimy na pudle - z wymagającym (bariera językowa), nowym w Polsce produktem. Który jednak możemy z czystym sumieniem polecić.