Najbogatszy poziom wyposażenie - Elite, do tego oszczędny Diesel 2.0 170KM i unikalny kolor bordowy "Rouge Brown" - czego chcieć więcej? Insignia idealna czeka przed salonem Dixi‑Car w Radomiu na świadomego klienta. Od roku modelowego 2019 tego lakieru nie będzie w ofercie - zobacz paletę.
Zainteresowany zakupem? Zobacz foto poniżej, odbądź jazdę testową.
Insignia Elite z Dieslem 2.0 CDTi 170KM i lakierem bordowym Rouge Brown. Ognista, a dyskretna.
Co jest w prezentowanej Insigni Grand Sport Elite 2.0 CDTi 170KM?
Szef salonu zamówił do niej kilka tylko, ekstra-praktycznych opcji, ich lista w pdf-ie. Do bogatego już poziomu wyposażenia Elite nie trzeba dużo domawiać.
Insignia Grand Sport Elite 2.0 CDTi 170KM lakier metalik
Tak wysoki rabat, jak podaliśmy w PDF-ie, tylko dla grup zawodowych.
Wreszcie czerwony, który nie rzuca się w oczy. Zobacz całą gamę lakierów Insigni.
Od 490 do 1450 l pojemności - zobacz parametry bagażnika Insigni B.
W Insigni Elite zestaw multimedialny Navi 900 IntelliLink z 8-calowym ekrranem LCD i nawigacją fabryczną 3D dostajemy w standardzie! Matowy ekran jest czytelny w słońcu.
Panel dwustrefowej klimatyzacji elektronicznej - w Insigni klimatronik jest standardem nawej w wyposażeniu Enjoy! Zalety klimatronika.
Felgi aluminiowe 18-calowe + opony 245/45R18 - naszym zdaniem optymalne koła do Insigni intensywnie jeżdżącej.
Tapicerek jest wiele, to jeden z dostępnych dekorów. Jak oceniasz jakość Opla?
Szwy solidnymi niemieckimi nićmi. Notabene Insignia naprawdę jest Made in Germany. Zobacz fabryki.
Klamki drzwi Insignia ma solidne. I designerskie.
Dwukolorwe felgi, za które w Elite nie trzeba dopłacać, opony 245/45R18 są optymalne przyczepność/praktyka krawężnikowa. Pamiętamy, że większe felgi to wynalazek dla krajów, w których po krawężnikach się nie jeździ?
Chromu w sam raz: klamki, listwy okien, obwódki przeciwmgielnych, wnętrze reflektorów.
Napis "Insignia" na tylnej klapie - nowoczesnym fontem Opla. Doskonałe dopasowanie klapy do otworu drzwiowego.
Jedną z nielicznych opcji dodatkowych tej Insigni Elite są przyciemniane tylne szyby.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i użytkowe
Agnieszka Rospędowska [Flota]
Menedżer ds. sprzedaży flotowej. Samochody nowe osobowe i użytkowe
Przemysław Zimnicki
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i użytkowe
Zobacz także
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.