Nową Insignię MR 2021 sprzedajemy w znacznym procencie przypadków z nadwoziem kombi - Sports Tourer. Na fot. godna uwagi wersja Business Elegance, poziom niżej od najbogatszej Ultimate.
Pachnie niemiecką fabryką.
Lakier czerwony Hot metalik. Najmniejszy silnik benzynowy po liftingu ma pojemność 2.0, tu w wersji o mocy 200KM. Do tego automatyczna 9-biegowa skrzynia.
Daje do myślenia, że najsłabszym silnikiem benzynowym w Insigni poliftingowej jest jednostka 2.0 170KM. W prezentowanym na zdjęciach kombi, jest to 2.0 200KM. Benzyny w Insigni zawsze z automatyczną skrzynią 9-biegową.
Reflektory i lampy tylne LED, izotermiczna szyba przednia odbijająca promienie słoneczne, wykrywanie pieszych - wszystko to jest w Insigni w standardzie (każdej, nie tylko w Business Elegance). Zobacz foto tapicerki Alcantara poniżej, odbądź jazdę testową. Prezentowany egzemplarz sfotografowaliśmy przed salonem OPEL Dixi-Car S.A. w Radomiu.
Wybrać nadwozie Kombi czy Grand Sport? Poważnie rozważylibyśmy Insignię Kombi. Nie bez powodu pierwsze poliftingowe Insignie dojechały do Dixi-Car właśnie w wersji Sports Tourer. Zobacz ceny Kombi i Grand Sport.
Deska rozdzielcza z 8-calowym wyświetlaczem DIC wskaźników kierowcy, na fot. wyświetla prędkościomierz wyskalowany do 270 km/h.
Logo AGR oznacza specjalny, ergonomiczny fotel kierowcy na dalekie trasy. Tapicerka Alcantara - z syntetycznych ultramikrowłókien. Miękka, wytrzymała, łatwa do czyszczenia. Stosowana również na jachtach i w samolotach.
Aktion Gesunder Rücken - Akcja na rzecz zdrowych pleców. Fotel pasażera również AGR.
Silniki benzynowe poliftingowej Insigni, w chwili premiery są zawsze zespolone z 9-biegową automatyczną skrzynią. Elektrycznie sterowany przyciskiem hamulec postojowy, z układem wspomagania ruszania na pochyłościach, jest w standardzie - na fotografii jest to przycisk na lewo od lewarka.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i użytkowe
Agnieszka Rospędowska [Flota]
Menedżer ds. sprzedaży flotowej. Samochody nowe osobowe i użytkowe
Przemysław Zimnicki
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i użytkowe
Klimatyzacja dwustrefowa sterowana elektronicznie jest standardem w każdym poziomie wyposażenia Insigni MR 2021 - od Edition do Ultimate.
Multimedia Navi Pro, wyświetlacz dotykowy 8" są w prezentowanym poziomie wyposażenia Business Elegance standardem. 7 głośników premium, projekcja Apple CarPlay i Android Auto.
Bagażnik poliftingowej Insigni B ma pojemność 530 - 1665 l. Zobacz parametry bagażnika.
Pokrętło elektrycznie otwieranej/zamykanej klapy bagażnika na tapicerce drzwi kierowcy. Pakiet Łatwy Dostęp, który obejmuje dodatkowo bezkluczykowy system Open&Start, oraz stalową listwę ochronną tylnego progu załadunkowego, jest standardem w poziomie wyposażenia Business Elegance.
Jeszcze raz zdjęcie tapicerki Alcantara z mikrowłókien. Jeśli wahasz się co do wykończenia kabiny, wybierz właśnie tę.
Podwójny układ wydechowy silnika benzynowego 2.0 200KM.
Reflektory pikselowe IntelliLux® LED z automatycznym sterowaniem światłami drogowymi. Standard w prezentowanej wersji Business Elegance. W ogóle reflektory i lampy tylne LED są w standardzie każdej poliftingowej Insigni, ale nie zawsze są to reflektory pikselowe. Dodatkowo na fot. widać alufelgi 18".
Dopracowany, przemyślany, wykonany z wysokiej jakości materiałów. Kombi do firmy i dla rodziny. Na zdjęciu - przed salonem i serwisem OPEL Dixi-Car S.A. w Radomiu. Gotowy na negocjacje? Zapraszamy.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i użytkowe
Agnieszka Rospędowska [Flota]
Menedżer ds. sprzedaży flotowej. Samochody nowe osobowe i użytkowe
Przemysław Zimnicki
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i użytkowe
Rata od 728,24 zł/mc netto w leasingu - zapytaj o szczegóły
Rata od 728,24 zł/mc netto w leasingu - zapytaj o szczegóły
Rata od 951 zł/mc Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i użytkowe
Agnieszka Rospędowska [Flota]
Menedżer ds. sprzedaży flotowej. Samochody nowe osobowe i użytkowe
Przemysław Zimnicki
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i użytkowe
Zobacz także
48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to!
02.2023
48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to! SsangYong to najstarszy producent SUV‑ów i crossoverów z Korei. Na wyprzedaży rocznika 2023 rabat do 20 000 zł.
I mamy te samochody - są w salonie Dixi-Car od ręki. SsangYong odnotował w Polsce w 2022 roku 400-procentowy wzrost sprzedaży. Co ciekawe, premiera 2023 - nowy Torres - został pokazany w Polsce jako pierwszym kraju w Europie.
Trzecia duża marka koreańska w Polsce. Na dodatek specjalizująca się w SUV-ach i crossoverach. Zgodnie z preferencjami kupujących nakreślonymi przez Otomoto na podstawie wyszukiwań w tym portalu.
SsangYong to najstarszy producent SUV-ów i crossoverów z Korei, a samochody nowe mają korzystne ceny i 5 lat gwarancji (na Torresa - 10 Lat Gwarancji). Dodatkowo opcje 4WD, Automatyczna skrzynia, LPG (instalacja dedykowana do samochodu przez importera).
Źródło: Szukamy tanich, używanych samochodów i marzymy o nowych SUVach - OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne trendy z 2022 roku. Otomoto.pl