Opel Insignia B w nowej odsłonie to połykacz długich prostych. Wizualnie szersza i niższa - z dobrą ceną - rzuca wyzwanie limuzynom wielkiej niemieckiej trójki. Dzięki mniejszej masie - Insignia B jest do 175 kg lżejsza niż generacja A - jest zrywnym sprinterem w mieście.
Wszystko o flagowcu Opla w kompendium Insigni B, a tu ceny. Zachwyć się zdjęciami poniżej.
Nowy lakier czerwony Roja metalik. Zobacz gamę kolorów Insigni B.
W Polsce ten lakier stoi pod znakiem zapytania, bo historycznie Polacy mało kupowali dużych, prestiżowych samochodów w kolorze czerwonym. Zdjęcie z rynku niemieckojęzycznego. Znak, że Insignia ewoluuje w kierunku pojazdu sportowego. W Polsce Insignia sprzedaje się genialnie w kolorach czarnym, grafitowym, srebrnym, ew. mahoniowym. Więcej o lakierach w Insigni B.
Insignia B stworzona do jazdy po górach zimą. Więcej o 4x4 w Insigni II.
Gdzieś za Kościeliskiem.
Na tle Alp, może Tatr.
Na serpentynie, w drodze do Morskiego Oka. Najlepiej z napędem 4x4.
Insignia B z napędem 4x4 idealna na zimę. Więcej o 4WD w Insigni.
Insignia B to pogromca długich prostych - tu klimaty warszawskiej Trasy Siekierkowskiej czy Mostu Północnego.
Solidne przetłoczenie na drzwiach.
LED-owy reflektor IntelliLux - więcej.
Insignia B na nowoczesnym, miejskim osiedlu - Mokotów, Ochota?
Na nabrzeżu: California Pacific Hwy, Katalonia, a może okolice Świnoujścia?
Z lotu ptaka - przedni zderzak zachodzi aż nad atrapę chłodnicy.
Uproszczenie konsoli środkowej w porównaniu do generacji "A" Opla Insignia. Solidny tunel środkowy, jak w samochodzie tylnonapędowym.
Dysze powietrza i przyciski ogrzewania tylnej kanapy. Inne elementy, które mogą być ogrzewane: kierownica, przednie fotele, przednia i tylna szyba a nawet cała kabina przy pomocy agregatu ogrzewania postojowego. Więcej o grzaniu w Insigni.
Ułański grzebień-pióropusz na masce - Insignia polskim samochodem narodowym?
Gdzie zrobiono to zdjęcie? Opla Insignię umieszczono na dachu drapacza chmur? Architektoniczny beton sugeruje miejską architekturę. Po pamiętnej londyńskiej premierze pierwszej Insigni (pojawiła się na platformie wysoko nad London Bridge) wszystko możliwe...
Szosa, autostrada - naturalne środowisko dla Insigni B.
Insignia B Grand Sport.
Na obwodnicy, czyli ringu. Ekrany dźwiękowe i nowoczesny ofis space.
W Sudetach?
Na wirażu.
OFERTA DNIA
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i użytkowe
Agnieszka Rospędowska [Flota]
Menedżer ds. sprzedaży flotowej. Samochody nowe osobowe i użytkowe
Przemysław Zimnicki
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i użytkowe
Zobacz także
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.