Opel Insignia B Kombi ma większy rozstaw osi i rozstaw kół (niż w generacji A), a mniejszy zwis przedni. To po to, aby wyglądał elegancko i sportowo. Bagażnik o 100 l większy. Masa do 200 kg niższa (mniejsze spalanie). Brzmi nieźle?
Od generacji B "Sports Tourer" piszemy rozdzielnie. W Insigni Kombi generacji A "SportsTourer" pisało się razem. Wszystko o flagowcu Opla w kompendium Insigni B, a tu ceny. Zachwyć się zdjęciami kombiaka drugiej generacji poniżej.
Nowa Insignia B Kombi. Długość nadwozia 5 metrów bez 14 milimetrów. Dane techniczne.
Elegancka, sportowa sylwetka Sports Tourer'a drugiej generacji. O 92 mm większy rozstaw osi (niż w pierwszej generacji); o 11 mm większy rozstaw kół, ale samochód do 200 kg lżejszy.
Na wirażu. Najlepiej z napędem 4x4 i 8-biegową skrzynią automatyczną. W tej konfiguracji daje popalić. Dane techniczne.
Bagażnik Kombi drugiej generacji w konfiguracji z położonym oparciem tylnej kanapy zwiększył się o 100 l w porównaniu do Insigni A SportsTourer. Wchodzi kilka walizek i kontrabas. Parametry bagażnika.
Oparcie kanapy podniesione, czyli 5 miejsc i wciąż przepastny bagażnik! Dane bagażnika. W podłodze widać szyny FlexOrganizer, do których można zamocować np. siatki poziome (przytrzymujące np. piłkę) lub pionowe (przegrody).
Rekini przód. Port jachtowy - dla kogo jest Insignia B?
Miejskie, industrialne klimaty. Przetłoczenie na drzwiach w swoim szczycie. Chromowana listwa nad linią okien opada aż do lamp tylnych - bardziej sportowa sylwetka. Insignia 2 Kombi pojazdem dla przedsiębiorcy?
LED-owy reflektor IntelliLux - więcej.
Panoramiczne okno dachowe sięga aż nad tylną kanapę. Namiastka kabrioletu. Lampa oświetlająca w prawym zewnętrznym lusterku. Np. gdy wieczorową porą lustrujemy pobocze w Bieszczadach w poszukiwaniu zjazdu nad potok.
Spotkanie liftbacka Grand Sport z Kombi Sports Tourerem. Na obrzeżach wielkiego miasta, na plaży.
Deska rozdzielcza - środkowa część zegarów (prędkościomierz i fragmenty bocznych zegarów) jest wyświetlana na ekranie LCD. Profilowana na kciuki kierownica. Pod szybą przednią (która może być ogrzewana elektrycznie) wnęka "rzutnika" komunikatów na szybę (np. gdy potrzebne ostre hamowanie). Opel podkreśla, że siedzi się nisko - jak w sportowym samochodzie.
Wyświetlacz IntelliLink na konsoli centralnej. Kompatybilny z Android Auto i Apple CarPlay. Porównaj zdjęcia kabiny liftbacka.
Dysze powietrza i przyciski ogrzewania tylnej kanapy. Inne elementy, które mogą być ogrzewane: kierownica, przednie fotele, przednia i tylna szyba a nawet cała kabina przy pomocy agregatu ogrzewania postojowego. Więcej o grzaniu w Insigni.
Panel systemu OnStar nad lusterkiem wstecznym (obecnie system nazywa się OpelConnect).
Przyciski, panel sterowania fotelem kierowcy AGR (regulowane poduchy, masaż, pamięć). Więcej o fotelach AGR.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i użytkowe
Agnieszka Rospędowska [Flota]
Menedżer ds. sprzedaży flotowej. Samochody nowe osobowe i użytkowe
Przemysław Zimnicki
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i użytkowe
Zobacz także
Jazdy próbne elektrycznym SsangYongiem Torresem eVX w salonie Warszawa/Raszyn. Umów się!
07.2024
Nowe EV od SsangYonga można już kupić. Mega zasięg. Duży, pojemny SUV. Atrakcyjna cena. Zapraszamy na jazdę testową.
Bateria o pojemności 73,4 kWh, zasięg do 635 kilometrów - górna strefa tego, co oferuje rynek.
SsangYong Torres eVX kwalifikuje się do programu Mój elektryk.