Wersja 5-miejscowa: od 710 do 1860 litrów
Wersja 7-miejscowa: od 152 do 1792 litrów
Pierwsza liczba oznacza minimalną pojemność bagażnika, czyli przy rozłożonych wszystkich fotelach. Druga liczba oznacza maksymalną pojemność bagażnika, czyli przy rozłożonych tylko przednich fotelach, a całej reszcie złożonych.
Masy (zależne od wersji)
Masa własna: 1511-1739 kg
Dopuszczlna masa całkowita: 2150-2501 kg
Ładowność: 525-785 kg
Średnica zawracania
Między krawężnikami: 11,4 m
Między ścianami: 11,9 m
1.4 Turbo 120KM |
1.4 Turbo 140KM |
1.4 Turbo 140KM LPG |
1.6 CNG Turbo 150KM |
1.6 Turbo 170KM |
1.6 Turbo 200KM |
|
paliwo | benzyna |
benzyna |
benzyna /LPG | gaz ziemny (CNG) |
benzyna | benzyna |
pojemność (cm3) | 1364 |
1364 |
1364 | 1598 |
1598 | 1598 |
skrzynia biegów | 6-biegowa
manualna
|
6-bieg.
manualna/6-bieg. aut. |
6-bieg. manual. | 6-biegowa
manualna |
6-bieg. automat | 6-bieg. manual |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 88(120) / 4200-6000 |
103(140) / 4900-6000 |
103(140) / 4900-6000 |
110(150) / 5000 |
125(170) /4750-6000 | 147(200) /5500 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 200 / 1850-4200 |
200 / 1850-4900 |
200 / 1850-4900 |
210 / 2300-5000 |
260 /1650-4500 | 280 /1650-5000 |
prędkość maksymalna (km/h) | 192 |
202 - z manualną skrzynią 197 - z aut. skrzynią |
195 | 204 |
208 | 220 |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 11,8 |
10,7 |
11,8 | 11,2 |
9,6 | 8,8 |
spalanie trasa/miasto/średnio (l na 100 km) | 5,8/8,4/6,7 - bez Start&Stop 5,6/8,0/6,5 - z Start&Stop |
5,5/8,8/6,7 - bez systemu Start&Stop 5,3/8,1/6,3 l - z systemem Start&Stop 5,8/9,7/7,2 l - z aut. skrzynią |
6,1/8,6/7,0 - benz. 7,5/11,5/9,0 - LPG |
3,9/6,1/4,7 kg 6,0/9,3/7,1 m3 |
6,4/9,9/7,7 | średnio 7,2 |
emisja CO2 (g/km) | 148 - z systemem Start&Stop 158 - bez systemu S&S |
148 - z systemem Start&Stop 158 - bez systemu S&S 169 - z aut. skrzynią |
146 - LPG, 164 - benz. | 129 |
177 | 168 |
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
1.6 CDTI 120 KM | 2.0 CDTI 130KM |
1.6 CDTI 136 KM | 2.0 CDTI 170KM |
|
pojemność (cm3) | 1598 | 1956 |
1598 | 1956 |
skrzynia biegów | 6-bieg.
manual. |
6-bieg. aut. |
6-bieg. manual. | 6-bieg.
manual./6-bieg. aut. |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 88(120) /4000 | 96(130) /4000 |
100(136) /3500-4000 | 125(170) / 3750 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 320/2000 | 300 /1500-2750 |
320/2000 | 400 / 1750-2500 |
prędkość maksymalna (km/h) | 186 | 192 |
193 | 208 (205) |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 12,7 | 12.2 |
11,2 | 9.8 (9.9) |
spalanie trasa/miasto/średnio (l/100 km) | 4,5/5,5/4,8 | 4,8/8,2/6,1 |
4,2/5,1/4,5 | 4,6/6,2/5,2 - ze skrzynią manualną i systemem Start&Stop 4,9/9,0/6,1 - z aut. skrzynią |
emisja CO2 (g/km) | 125 | 161 |
119 | 129 - ze skrzynią manualną i systemem Start&Stop 153 - ze skrzynią aut. |
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Nie oferowane już w nowych samochodach.
1.8 TWINPORT 115KM |
2.0 CDTI 110KM |
2.0 CDTI 130KM |
2.0 CDTI 165KM |
2.0 CDTI 195KM BiTurbo |
|
paliwo | benzyna |
Diesel | Diesel | Diesel | Diesel |
pojemność (cm3) | 1796 |
1956 |
1956 |
1956 |
1956 |
skrzynia biegów | 5-bieg.
manual. |
6-bieg.
manual. |
6-bieg. manual. |
6-bieg.
manualna/6-bieg. aut. |
6-bieg.
manualna, system Start&Stop |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 85(115) / 5600 |
81(110) / 4000 |
96(130) /4000 |
121(165) / 4000 |
143(195) / 4000 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 175 / 3800 |
260 / 1750-2500 |
300 /1750-2500 |
350 / 1750-2500 |
400 / 1750-2500 |
prędkość maksymalna (km/h) | 185 |
183 |
191 |
208 (205) |
218 |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 12,9 |
12.5 |
11.4 |
9.8 (9.9) |
8.9 |
spalanie trasa/miasto/średnio (l na 100 km) | 5,8/9,7/7,2 |
4,5/6,4/5,2 |
4,5/6,4/5,2 - bez S&S 4,0/5,5/4,5 - z systemem Start&Stop |
4,6/6,2/5,2 - ze skrzynią manualną i systemem Start&Stop 4,9/9,0/6,0 - z aut. skrzynią |
5,0/6,7/5,6 |
emisja CO2 (g/km) | 169 |
137 |
137
- bez S&S 119 - z systemem S&S |
137 - ze skrzynią manualną i systemem Start&Stop 159 - ze skrzynią aut. |
149 |
Zobacz także
Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!
03.2024
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!