Części regenerowane OPEL
                        
                        
                        
                        Części regenerowane Opel to:
  - podzespoły typu spężarka, które normalnie (jako nowe) kosztowałyby krocie
- podzespoły przygotowane w fabrykach Opla
- w oparciu o pozyskane z rynku oryginalne części Opel
- w SUPER CENIE!
- w Europie co rok Opel montuje 600 tys. regenerowanych części
 
Ponad 2200 części regenerowanych (pozycji asortymentowych) dostępnych w Dixi-Car!
 
Promocja części fabrycznie regenerowanych Opel do 29.11.2025
Rabat 20% na regenerowane turbo, alternatory, rozruszniki Opel, filtry cząstek stałych (FAP) i inne z listy poniżej, oraz Rabat 15% na usługę ich wymiany. Zobacz w katalogu
Zapraszamy do Serwisu Dixi-Car.
 
Serwis  Warszawa
  605 900 939
  pon-pt 7.30-18.30
        
  
 
  
Oto przykład. Ceny regenerowanej i nowej pompy wspomagania układu kierowniczego o zmiennej sile działania do Zafiry B z silnikami benzynowymi 1.8, 2.0 Turbo i Dieslami 1.7 i 1.9 oraz z silnikiem 1.6 na gaz ziemny.
Przy zakupie pompy regenerowanej wymagamy kaucji 391 zł. Zwracamy ją w chwili oddania nam starej, zużytej pompy wymontowanej z samochodu. Ceny dotyczą pompy regenerowanej o nr kat. 59 48 229 i pompy nowej o numerze kat. 59 48 070.

 
Jakie części Dixi-Car sprzedaje jako regenerowane?
    -  Kompresory układu klimatyzacji
-  Przepływomierze
-  Alternatory
-  Zaciski hamulcowe
-  Katalizatory
-  Zestawy sprzęgła
-  Przeguby
-  Filtry cząstek stałych
-  Przekładnie kierownicze
-  Jednostki sterujące ECU
-  Rozdzielacze zapłonu
-  Pompy wtryskowe
-  Wtryskiwacze
-  Zestawy wskaźników
-  Rozruszniki
-  Układy kierownicze
-  Pompy wspomagania
-  Głowice cylindrów
-  Silniki 
-  Regulatory powietrza
-  Wały i przeguby napędowe
-  Zbiorniki CNG
-  Systemy nawigacji
-  Chłodnice
-  Radioodtwarzacze
-  Skrzynie biegów
-  Turbosprężarki
 
     
    Wyceń część regenerowaną
Koniecznie wpisz w formularzu, że jesteś zainteresowany częścią regenerowaną!
 
 
    Jak przebiega proces regeneracji?
    
      -  Wszystkie używane części, które trafiają do regeneracji są rozmontowywane i sprawdzane pod kątem zgodności
        z obowiązującymi normami firmy Opel.
-  Części, które nie przeszły pozytywnie kontroli, nie zostają dopuszczone do procesu regeneracji.
-  Elementy które ulegają zużyciu i zniszczeniu (łożyska, uszczelki itp.) zawsze są zastępowane nowymi częściami.
-  Elementy mające wpływ na bezpieczeństwo również są wymieniane na nowe.
-  Przed ponownym montażem wszystkich podzespołów sprawdzana jest ich   zgodność z surowymi normami firmy Opel, takimi samymi jakie obowiązują dla   fabrycznie nowych części.
-  Wszystkie części regenerowane poddawane są rygorystycznym testom jakościowym.
 
 Przy okazji coś dajesz innym...
  
    -  Podczas procesu regeneracji do atmosfery emitowane jest około 90% CO2 mniej niż przy produkcji nowej części –
      na terenie Europy jest to równoznaczne z ograniczeniem emisji CO2 jaką produkuje 500 samochodów przez okres jednego roku!
-  Program Regenerowanych Części Opel daje oszczędność około 4 000   ton surowców rocznie, które byłyby wykorzystane do produkcji części   fabrycznie nowych.
-  Tylko te części, które nie nadają się do regeneracji są złomowane –   600 000 części regenerowanych rocznie, które są ponownie zamontowane w   samochodach marki Opel na terenie Europy w znacznym stopniu przyczynia   się do zmniejszenia zanieczyszczenia środowiska naturalnego i redukcji   ilości odpadów.
 
   
Wyceń część regenerowaną
Koniecznie wpisz w formularzu, że jesteś zainteresowany częścią regenerowaną!
 
 
Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
 
                        
                         
 
Jazdy próbne elektrycznym SsangYongiem Torresem eVX w salonie Warszawa/Raszyn. Umów się!
07.2024
Nowe EV od SsangYonga można już kupić. Mega zasięg. Duży, pojemny SUV. Atrakcyjna cena. Zapraszamy na jazdę testową.
Bateria o pojemności 73,4 kWh, zasięg do 635 kilometrów - górna strefa tego, co oferuje rynek.
SsangYong Torres eVX kwalifikuje się do programu NaszEauto.
Umów jazdę
Cena Torresa EVX