Ceny Nowy Opel Astra PHEV 2022. Zamów!

 

 

Nowe od ręki w Dixi‑Car

ASTRA 6 generacji GS Line 1.6 PHEV 180KM AT8 Hybryda

ASTRA 6 generacji GS Line 1.6 PHEV 180KM AT8 Hybryda

PHEV (benzyna + prąd), skrzynia automat 8-bieg., kolor Peperoncino Red S, '2022,   Samochód DEMONSTRACYJNY

od 187500  zł   187500 zł

Zobacz

Więcej samochodów od ręki

 

 

Nowa Astra Hybryda dociera do Dixi‑Car jako pierwsza! Nie benzyna i nie diesel. To już dużo mówi. Mamy od ręki, a jeśli nie - wystarczy złożyć zamówienie. Oprócz cen i wyposażenia Nowej Astry PHEV hatchback oraz kombi, kilka słów na temat długofalowego sensu zakupu samochodu hybrydowego (ładowanego z gniazdka) z punktu widzenia polskiego klienta.

 

Nowy Opel Astra Plug-in Hybrid

Deska rozdzielczaFoto

Nowa Astra Hybrid Turbo 180KM Elegance PHEV

Wyposażenie standardowe, czyli m.in.:

  • Napęd hybrydowy spalinowo-elektryczny:
    • Ładowarka pokładowa 3,7 kW
    • Kabel ładowania tryb 2, 1,8 kW (do gniazdka 230V)
    • Jazda czysto elektryczna po mieście
    • Silnik spalinowy 1.6 Turbo, łączna moc napędu 180KM, automat 8‑biegowy, 7,7 sek. do setki
  • Klimatyzacja sterowana elektronicznie, dwustrefowa, z filtrem przeciwpyłkowym/zapachowym
  • Podgrzewana szyba przednia
  • Reflektory + lampy tylne LED
  • Cyfrowy zestaw wskaźników Pure Panel drugiej generacji - dwa ekrany 10-calowe extra-wide, dotykowe
  • System Multimedia Plus Bluetooth USB DAB, 6 głośników, Android Auto, Apple CarPlay
  • System Opel Connect
  • System automatycznego sterowania zamkami drzwi przednich i zapłonem Open&Start
  • Sportowe koło kierownicy pokryte skórą, podgrzewane
  • Elektryka szyb przód/tył i lusterek
  • Pakiet Zaawansowanego Bezpieczeństwa (zaawansowane rozpoznawanie znaków, zaawansowane wykrywanie pieszych i rowerzystów, układ zapobiegania kolizji z automatycznym hamowaniem, utrzymanie w pasie ruchu, tempomat adaptacyjny)
  • Pakiet Dobrej Widoczności (światłoczułe lusterko wewnętrzne, czujnik deszczu, automatyczne sterowanie światłami)
  • Fotel kierowcy AGR z regulacją w 8 kierunkach
  • Podgrzewane fotele przednie
  • Przyciemniane szyby tylna oraz boczne tylne
  • Panoramiczna kamera cofania 180 stopni
  • Konsola środkowa z podłokietnikiem i schowkiem zamykanym roletą
  • Czujniki parkowania z przodu i z tyłu
  • Elektrycznie sterowany hamulec postojowy
  • ESP + ABS + TC + wspomaganie ruszania na pochyłościach
  • Obręcze kół ze stopów lekkich 17x6,5" Admiral, z oponami 225/45R17
  • Lakier metaliczny bez dopłaty! W hatchbacku żółty Kult, w kombi - czerwony Kardio
  • "Autobahnproofness" - oplowski nacisk na prowadzenie się auta przy jeździe autostradowej
  • Designed & made in Germany

 

CENA

od 165 500 zł 169 500 zł

Nadwozie hatchback. Hybryda ładowana z gniazdka. Rok produkcji 2022

od 170 500 zł 174 500 zł

Nadwozie kombi. Plug-in Hybrid. Rocznik 2022

 

5 Lat Ochrony Gwarancyjnej!

Czy mogę kupić po niższej cenie? Zobacz

Finansowanie

Rata od 2240 zł /miesiąc w Opel Light Kredyt
Dostępne również kredyty 3x33% i 4x25%.

Promocyjny kredyt 50/50 zero procent od 82 750 zł

Rata od 2238 zł netto/miesiąc w Opel Light Leasing
Promocyjny Leasing od 102%


Łukasz Sosiński

Samochody osobowe   Samochody dostawcze

Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.

Salon Raszyn k. Warszawy

tel. 601 340 336  WhatsApp

Formularz 24h

Łukasz Kozioł

Samochody dostawcze

Specjalista ds. sprzedaży. Samochody dostawcze (użytkowe) i zabudowy specjalistyczne.

Salon Raszyn

tel. 605 900 089  WhatsApp

Formularz 24h

Krzysztof Chołuj

Samochody osobowe   Samochody dostawcze

Flota / b2b - Radom i okolice. Samochody osobowe i dostawcze.

Salon Radom

tel. 603 750 325  WhatsApp

Formularz 24h

Zadaj pytanie

Na fot. mogą być widoczne elementy wyposażenia dodatkowego.

 

 

PHEV vs benzyna. Komentarz do ceny Astry Hybrid

Emblemat Hybrid, tylna klapa Astry PHEV

Emblemat Hybrid na tylnej klapie; lampa tylna LED.

Wybierając pomiędzy PHEV a napędem benzynowym, zwróćmy uwagę, że Astra PHEV zaczyna się od bogatego poziomu wyposażenia Elegance. I że w standardzie ma 8‑biegową automatyczną skrzynię biegów. Czyli do porównania bierzemy odmianę benzynową z wyposażeniem Elegance i z automatem. Dystans do hybrydy spada o ok. 20 tys. PLN. Hybryda cenowo wygląda atrakcyjniej.

Do tego dodajemy uwarunkowania strategiczne. Nie wiemy na ile, jak szybko rozpowszechnią się strefy czystego transportu w miastach. Samochód kupujemy na dwadzieścia lat. Czy możliwe, że już wkrótce używane plug-in hybrydy zyskają na wartości, w porównaniu do benzyn, bo hybryda wjedzie tam, gdzie benzyna będzie miała zakaz?

Inną niewiadomą jest dostępność nośników energii. Dzisiejsze kalkulacje kosztowe 'prąd vs benzyna' mogą wziąć w łeb, gdyby prąd był dostępny bez ograniczeń, a dostępność benzyny ograniczona. Albo gdyby zmieniły się ceny tych nośników energii, na niekorzyść paliwa kopalnego. A co jeśli prawie każdy będzie miał dostęp do taniej energii elektrycznej z dachu budynku. Wtedy za rosnącą użytecznością hybryd, a spadającą benzyn, podążą ceny samochodów używanych.

Do tego przyjemność z jazdy. Łączna moc napędu hybrydowego w Astrze PHEV to 180KM, silnik benzynowy 4‑cylindrowy 1.6 Turbo, przyspieszenie 0-100 km/h w 7,7 s. Takich parametrów i osiągów w benzynie nie dostaniemy. Tylko w hybrydzie.

 

PHEV vs zwykła hybryda

Astra jest hybrydą PHEV (Plug‑in Hybrid Electric Vehicle), czyli ładowaną z gniazdka w domu/garażu lub z publicznej stacji ładowania. Auto PHEV ma już baterię na tyle pojemną (w Astrze pojemność baterii to 13,2 kWh), a silnik elektryczny na tyle dużej mocy (w Astrze sam silnik elektryczny ma moc 81,2 kW/110 KM), że można nim jeździć w trybie zeroemisyjnym, w przypadku Astry na dystansie ok. 59-72 km, czyli na pewno po mieście. Z kolei zwykłe hybrydy mają niewielki akumulator i pomocniczy ledwie silnik elektryczny, mogą więc co najwyżej toczyć się w korku, a elektromotor służy w nich przede wszystkim do redukcji spalania benzyny, poprzez dołączanie napędu elektrycznego w trakcie przyspieszania na silniku spalinowym.

Natomiast pojazd PHEV, pomimo że można nim jeździć na samej baterii, zachowuje silnik spalinowy, na którym typowo pojedziemy w podróż na trasie Warszawa-Olsztyn czy Radom-Zakopane. Samochód typu plug‑in hybrid to więc rozsądny kompromis w sytuacji, gdy stacje ładowania dopiero powstają. Można się spodziewać stref bezemisyjnych w miastach i do nich hybryda wjedzie na prądzie.

Zarówno PHEV, jak i klasyczna hybryda, mają odzysk energii przy hamowaniu - czyli hamując doładowujemy baterię. Jednak wyobraźmy sobie długi zjazd, np. z górskiej przełęczy do doliny rzeki. Możliwość ładowania baterii w zwykłej hybrydzie skończy się błyskawicznie. Przy naładowanej do 100% malutkiej baterii będziemy już tylko "marnować" energię pochodzącą z układu odzyskującego. Inaczej w hybrydzie phev z dużym buforem - baterią o dużej pojemności, jak Astra. Tu w pełni wykorzystamy układ rekuperacji (odzyskiwania energii), docierając do doliny z w naładowaną, dużą baterią.

 

 

 

 

Wyposażenie standardowe Astry PHEV

Wersja 'Elegance'. Rok modelowy 2022.

Szybka rata!
Zostaw to pole pus-te


Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

  • Napęd hybrydowy spalinowo-elektryczny:
    • Ładowarka pokładowa 3,7 kW
    • Kabel ładowania tryb 2, 1,8 kW (do gniazdka 230V)
    • Jazda czysto elektryczna po mieście, zasięg 59-72 km
    • Silnik spalinowy 1.6 Turbo, łączna moc napędu 180KM, automat 8‑biegowy, 7,7 sek. do setki
  • Klimatyzacja sterowana elektronicznie, dwustrefowa, z filtrem przeciwpyłkowym/zapachowym
  • Podgrzewana szyba przednia
  • Reflektory i światła do jazdy dziennej w technologii LED, z systemem sterowania światłami drogowymi
  • Światła tylne w technologii LED
  • Reflektory przeciwmgielne w technologii LED
  • System Multimedia Plus z łączami Bluetooth®, USB i tunerem cyfrowym DAB. Zawiera:
    • 6 głośników
    • kolorowy dotykowy ekran 10" Pure Panel
    • funkcje bezprzewodowej projekcji ekranu smartfona Apple CarPlay i Android Auto
  • System OpelConnect
  • System automatycznego sterowania zamkami drzwi przednich i zapłonem Open&Start
  • Kolorowy 10" wyświetlacz graficzny wskaźników kierowcy
  • Sportowe koło kierownicy pokryte skórą, podgrzewane, spłaszczone u dołu, z przyciskami sterowania
  • Elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne
  • Elektrycznie sterowane, składane i podgrzewane lusterka boczne. Obudowy w kolorze czarnym
  • Pakiet Zaawansowanego Bezpieczeństwa:
    • Zaawansowany układ rozpoznawania znaków ograniczenia prędkości z funkcją dostosowania prędkości
    • Zaawansowany układ wykrywania pieszych i rowerzystów z systemem zapobiegania kolizji i hamowania awaryjnego
    • System wykrywania zmęczenia kierowcy
    • Układ utrzymania na pasie ruchu
    • Tempomat adaptacyjny
  • Pakiet Dobrej Widoczności:
    • Światłoczułe lusterko wewnętrzne bezramkowe
    • Czujnik deszczu
    • Automatyczne sterowanie światłamiz czujnikiem oświetlenia (tunelowym)
  • Fotel kierowcy AGR z regulacją w 8 kierunkach, oraz:
    • Fotel pasażera z regulacją w 6 kierunkach
    • 4-kierunkowa regulacja zagłówków foteli przednich
    • Podgrzewane fotele przednie
  • Konsola środkowa z podłokietnikiem i schowkiem zamykanym roletą
  • Nastrojowe oświetlenie wnętrza, 8 barw do wyboru
  • Przyciemniane szyby tylna oraz boczne tylne
  • Panoramiczna kamera cofania 180 stopni
  • Czujniki parkowania z przodu i z tyłu
  • Elektrycznie sterowany hamulec postojowy
  • Tylna kanapa dzielona w proporcji 60/40 (w kombi 40:20:40)
  • Podłokietnik tylnej kanapy z uchwytem na dwa kubki
  • Układ stabilizacji toru jazdy ESP® z systemami ABS i Traction Control
  • Układ wspomagający ruszanie na pochyłościach HSA
  • Przednie i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, poduszki boczne w tylnym rzędzie oraz kurtynowe poduszki w obu rzędach
  • Tapicerka łączona materiał-skóra syntetyczna Isabella, jasnoszara
  • Obręcze kół ze stopów lekkich 17x6,5" Admiral, z oponami 225/45 R17 94V
  • System monitorowania ciśnienia w oponach i zestaw naprawczy do opon z kompresorem
  • Listwy boczne w linii okien w kolorze srebrnym
  • Lakier metaliczny bez dopłaty! W hatchbacku żółty Kult, w kombi - czerwony Kardio
  • W Sports Tourer (kombi) dodatkowo:
    • Siatka oddzielająca przestrzeń bagażową montowana za 2. rzędem foteli
    • Otwór na długie przedmioty w oparciu kanapy
    • Relingi dachowe w kolorze srebrnym

 

 

AKTUALNE PROMOCJE



 

Nowa Astra już w salonie Opel

Nowa Astra VI - już jest w Dixi‑Car. Zamów! Zobacz ceny

 

Promocje na Nowe Astry '2022 hatchback i kombi

Benzyna/diesel:

  • Upust do 4 000 zł na wszystkie poziomy wyposażenia, tzn. Edition, Elegance, GS Line i Ultimate

Hybrydy PHEV:

  • Upust do 4 000 zł na wszystkie poziomy wyposażenia, tzn. Elegance, GS Line i Ultimate

Są to promocje importera. U nas, w Dixi-Car, możesz uzgodnić lepsze warunki. Zapraszamy!

 

do 30 września 2022

5 LAT Ochrony pogwarancyjnej i Assistance w cenie samochodu
z limitem przebiegu 100 000 km

 

do 30 września 2022

Promocyjne finansowanie na Astrę:

  • Opel Light Kredyt od 1270 zł/miesiąc za bogatą wersję Elegance. Sprawdź ratę
  • Opel Kredyt 50/50 z oprocentowaniem 0%. 50% wpł. własnej, okres finansowania 1 rok, RRSO od 0%.
  • Opel Leasing od 102%. Rata wynosi od 1160 zł +vat/miesiąc za bogatą wersję Elegance. Sprawdź ratę
  • Wynajem Opel Free2Move na firmę od 979 zł +vat/miesiąc. Zobacz
  • Finansowanie na obecny czas. Oprocentowanie 0%. Odroczenie spłaty na 6 miesięcy. Zobacz

 

do 30 września 2022

Spytaj nas o indywidualną ofertę dla biznesu / grup zawodowych. Wypełnij formularz!

 

do 30 września 2022

Kartą Dużej Rodziny rabat do 12% na Nową Astrę benzyna/diesel i Astrę PHEV. Nadwozie hatchback lub kombi.

Zastępuje rabat/upust, o którym piszemy powyżej. Wybierasz to, co korzystniejsze: albo rabat na KDR, albo standardową promocję.

 

do 31 grudnia 2022

Gwarancja Najniższej Ceny!

Zamów samochód dziś! Jeśli przed odbiorem samochodu, wejdą nowe, lepsze promocje, będziesz mógł wybrać: skorzystać z dziś wynegocjowanej ceny lub z nowych warunków.

 

do 30 września 2022

 

 

Nowa Astra już w Dixi, można zobaczyć, przejechać się i zamówić!

Nowa Astra hatchback Warszawa

Update 08.2022

Nowa, szósta generacja Astry jest już w obydwu salonach Dixi‑Car. Zapraszamy na prezentację i jazdę próbną w obydwu lokalizacjach: Raszyn/Warszawa i Radom.

W salonie w Raszynie mamy do jazd próbnych zarówno wersję benzynową, jak i PHEV. W Radomiu - benzynę Turbo 130KM.

Przeskok między Astrą V a nową Astrą VI jest ogromny, choćby klimatyzacja elektroniczna, pełne oświetlenie LED i układ utrzymania w pasie ruchu w standardzie w nowej Astrze. W najbliższych tygodniach spodziewamy się coraz lepszej dostępności nowego modelu. Zamówienie możesz złożyć dziś w obydwu salonach. Zobacz real foto wersji Ultimate 130KM z 8‑bieg. automatem. Zapraszamy.

 

Salon Warszawa / Raszyn

(22) 716 30 20 wew. 1

Salon Radom

(48) 360 98 26 wew. 2

 

Nowy Opel Astra L od dealera

Opony premium 225/40R18, dwukolorowe felgi ze stopów. Wysokiej jakości design, pełne oświetlenie LED przód + tył.

 

 

 

 

Nowe od ręki w Dixi‑Car

ASTRA 6 generacji GS Line 1.6 PHEV 180KM AT8 Hybryda

ASTRA 6 generacji GS Line 1.6 PHEV 180KM AT8 Hybryda

PHEV (benzyna + prąd), skrzynia automat 8-bieg., kolor Peperoncino Red S, '2022,   Samochód DEMONSTRACYJNY

od 187500  zł   187500 zł

Zobacz

Więcej samochodów od ręki

 

 

 

 

 

Więcej o Astrze

 

 

 

 

Wypełnij formularz, a dostaniesz ofertę na nowy samochód z dobrą ceną! Lub zadzwoń!

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!


Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Mam już Opla (lub ma ktoś z rodziny, lub ma moja firma)
Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, taksówkarz, niepełnosprawny - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfra lub słownie. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki, takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.

 

 

Czy braki półprzewodników spowodują wzrost cen samochodów?

02.2021

Linia produkcyjna Opel Insignia po liftingu

"Citroën, Opel, Peugeot oraz Renault zatrzymują produkcję nowych samochodów. Powodem brak komponentów" – piszą portale motoryzacyjne. Po chwili dodają "na kilka dni". A my pytamy: czy braki na rynku półprzewodników wywrą presję na ceny samochodów?

Oto cytaty z tekstu Tomasza Nowickiego z 6 lutego 2021, na francuskie.pl:

  • Wszystko z powodu niedoboru półprzewodników na całym świecie. Są one niezbędne m.in. w układach sterowania silnikiem i systemach wspomagania kierownicy.
  • Pandemia COVID-19 spowodowała gwałtowny wzrost popytu na podzespoły elektroniczne używane w laptopach, telefonach komórkowych oraz w samochodach.
  • sytuację utrudniają również amerykański sankcje, nałożone na Chiny
  • Brak półprzewodników dotyka cały przemysł samochodowy.
  • Przestój będzie trwał co najmniej kilka dni.

Niedługo.

Ale - jak niedobory półprzewodników wpłyną na ceny samochodów?

Przypominamy: w Dixi-Car są jeszcze samochody od ręki w "starych cenach".

Zobacz


Ogłoszenie, tuba
Czy kupić nowy samochód 2022/2023? [Taniej nie będzie] Wywiad

Ile się czeka na nowy samochód? Tłumaczymy

Więcej o Oplu Astra VI

Kompendium

Ceny hatchback

Ceny kombi

Ceny hybryda

Promocje

Dane techniczne

Real foto

 

 

Cennik

pdf Hatchback 2022

pdf Kombi 2022

 

pdf Katalog

 

Konsultant sprzedaży nowych samochodów:
Raszyn - 22 716 30 20
Radom - 48 360 98 26

Opel Kredyt
Umowy Serwisowe Opel
Gwarancja do 8 Lat.
Stały koszt serwisu. Zobacz
Wybór napędu samochodu
Jaki napęd wybrać?
PHEV, elektryk, benzyna, czy diesel? Szybki poradnik

Ocenili nas

"

Chciałbym razem z żoną bardzo podziękować Panu Łukaszowi Sosińskiemu za bardzo profesjonalną i miłą obsługę. Od 22.04 jestem posiadaczem Opla Asty V właśnie dzięki dobrym radom pana Łukasza. Od naszej pierwszej wizyty w salonie Dixi-Car Raszyn do momentu wyjazdu z salonu nowym samochodem (a nawet później) Pan Łukasz zawsze był do naszej dyspozycji, służył nam radą i pomocą nie tylko w sprawie nowego samochodu ale również w sprawie kontaktu z działami sprzedaży samochodów używanych oraz finansowania i ubezpieczeń. Jesteśmy bardzo zadowoleni z całościowej obsługi w Państwa salonie (przede wszystkim przez Pana Łukasza ale również przez pozostałe osoby z którymi mieliśmy kontakt) co na pewno spowoduje że w przyszłości w momencie decyzji o zakupie kolejnego nowego samochodu pierwsze kroki skierujemy do Dixi-Car Raszyn.

"

Więcej opinii



 

 

Podziel się:
Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Nowy Opel Astra już w salonie