Krótki, niski (L1H1) | Długi, niski (L1H1) |
|
|
Krótki, wysoki (L1H2) | Długi, wysoki (L2H2) |
Krótki (L1) | Długi (L2) |
|
|
Krótki (L1) | Długi (L2) |
|
|
Platforma | Podwizie pod zabudowę (w cenniku pozycja "Chassis") |
|
|
2.0 CDTI 90KM |
2.0 CDTI 114KM |
2.5 CDTI 146KM |
2.0 117KM |
|
typ silnika | diesel |
diesel |
diesel |
benzyna |
pojemność (cm3) | 1995 |
1995 |
2463 |
1998 |
skrzynia biegów | 6-biegowa
manualna |
6-bieg.
manual. / 6-bieg. półaut. Tecschift |
6-bieg.
manual. / 6-bieg. półaut. Tecschift |
6-biegowa
manualna |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 66 /90 przy 3500 |
84 /114 przy 3500 |
107/146 przy 3500 |
86 / 117 przy 4700 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 240 przy 1500 - 2250 |
290 przy 1600 - 2250 |
320 przy 1500 - 2250 |
190 przy 3750 |
prędkość maksymalna (km/h) | 145 |
160 (160) |
170 (170) |
160 |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 13,9 |
11,5 |
10,3 |
16,9 |
spalanie miasto/trasa/średnio (l/100 km) |
9,8/7,0/7,9 |
9,8/7,0/7,9 (9,1/7,4/8,0) |
10,4/7,6/8,7 (9,5/7,4/8,2) |
13,3/8,6/10,3 |
emisja CO2 (g/km) | 214 |
214 (213) |
229 (215) |
247 |
Osiągi podano na przykładzie wersji Kombi L1. W nawiasach podano dane dla wersji z półautomatyczną skrzynią biegów.
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.