Kolumna MacPhersona Opel. Zamontujemy oryginalne amortyzatory Opel, lub na Twoje życzenie, amortyzatory Eurorepar w super cenie.
Dobra wiadomość odnośnie amortyzatorów w Oplu! Nie ulegają awarii. Zawieszenie w Oplach w ogóle jest trwałe. Kolumny MacPhersona, czy ew. zwykłe amortyzatory teleskopowe na tylnej osi, zawodzą w Oplach tylko w wyjątkowych sytuacjach. Amortyzatory wymieniamy więc klientom sporadycznie. Na co zwrócić uwagę w Oplu?
—Amortyzatory to rzadkie wymiany, układ zawieszenia w Oplu jest trwały. Przy każdorazowym przeglądzie wykonujemy ich pomiar na ścieżce diagnostycznej i oględziny pod kątem wycieków. W przypadku wykrycia nieprawidłowości klient otrzymuje ofertę naprawy. Technologicznie zmieniamy dwa amortyzatory na jednej osi – mówi szef serwisu OPEL Dixi-Car
Nieszczelny amortyzator łatwo namierzyć samodzielnie. Przyciskając każdy z czterech narożników auta do ziemi z łatwością wyczujemy, jeśli jeden z amortyzatorów "nie trzyma", czyli nadwozie buja dwa-trzy razy po zwolnieniu nacisku. Sprawny amortyzator pozwala nadwoziu wrócić na wyjściową wysokość i to wszystko. Nie ma bujania. Jeśli awaria amortyzatora jest świeża, to zaglądając pod samochód możemy jeszcze zobaczyć wyciek z amortyzatora.
Natomiast nie wykryje się tym sposobem amortyzatora, który dopiero zaczyna się rozszczelniać; tu potrzebna jest ścieżka diagnostyczna, na którą zapraszamy do Dixi-Car. Test amortyzatorów wykonujemy w Dixi‑Car przy okazji dorocznego przeglądu olejowego.
Wymieniamy amortyzatory przednie i tylne we wszystkich modelach Opla, m. in. Astra F, G, H, J, K • Corsa • Adam • Karl • Insignia A, B • Vectra A, B, C • Mokka A • Zafira A, B, C • Crossland X • Grandland X • Meriva A, B • Antara • Omega • Combo • Vivaro • Movano.
Zobacz też:
Amortyzatory przednie w sklepie Dixi-Car
Amortyzatory tylne w sklepie Dixi-Car
Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
Serwis wg modelu: Astra, Corsa, Grandland X, Insignia, Mokka, Dostawcze Opel, Elektryki, Berlingo/Doblo/Partner
Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!
03.2024
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!