Jak się nie troszczyć o włączanie świateł przez całą dobę?
Możemy zaprogramować światła, aby włączały się same przez całą dobę. Za światła dzienne służą nam wtedy żarówki świateł mijania.
Sposób działa w modelach: Astra III, Corsa C i D, Vectra C, Signum, Meriva A, Zafira B, Combo C. Wymagany kod security z karty OPEL Car Pass.
Koszt tylko 184,5 zł.
Nasz film pokazuje, efekty programowania świateł dziennych w Astrze III:
Montaż dedykowanych świateł dziennych LED. Niegdyś popularny sposób, obecnie prawie nie spotykany, ze względu na jakąś jednak awaryjność tych świateł, ich połączeń, mocowań, oraz ingerencję w instalację samochodu, w czasach, gdy bezobsługowość, fabryczny stan zachowania mają coraz większe znaczenie.
Programowanie (sposób I) okazuje się korzystniejsze w długim okresie i znacznie tańsze. Polecamy naszym klientom programowanie i wykonujemy je u nas w serwisie.
Dodatkowy moduł elektroniczny włączający światła mijania zaraz po uruchomieniu silnika. Ma sens w modelach, gdzie nie można zaprogramować świateł dziennych np. w Oplach Antara, Astra II, wszystkie starsze modele Ople.
Niegdyś montowaliśmy takie moduły klientom, ostatnio kosztowało to 300 zł, ale znów wycofaliśmy się ze względu na ingerencję w instalację, oraz zestarzenie się modeli, w których miał sens montaż modułu.
Zakup nowego samochodu, który ma fabrycznie światła dzienne. Np. nowy Opel Corsa (od roku modelowego 2011), Astra IV, Insignia, Meriva B, wszystkie nowsze. Tym lepiej, że obecnie standardem są LED-owe światła dzienne; jednym z ostatnich modeli Opla, gdzie zdarzały się światła dzienne na żarówki, była Corsa F, i to też tylko w bazowych wersjach (w wyższych ma LED).
Vectra C, na fot. lewy reflektor modelu poliftingowego, jest jednym z ostatnich modeli Opla, który nie miał oddzielnej żarówki świateł do jazdy w dzień.
Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
Serwis wg modelu: Astra, Corsa, Grandland X, Insignia, Mokka, Dostawcze Opel, Elektryki, Berlingo/Doblo/Partner
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.