Nowy Torres eVX z napędem elektrycznym i zasięgiem do 635 km. Z Warszawy do Zakopanego jest 406 km. Możemy zatrzymać się w Krakowie na kawę i doładowanie. Zwraca uwagę mała średnica zawracania - 10,8 m. Przy tych rozmiarach samochodu (SUV na pograniczu segmentów C i D) tak mały promień zawracania oznacza dobrą zwrotność samochodu. Bagażnik od 703 l wzwyż. Kto tyle daje w segmencie?
Odnotowujemy skok do przodu pod względem pojemności baterii i zasięgu EV w porównaniu z poprzednikiem - Korando e‑Motion. Nowy elektryk od SsangYonga to lider w segmencie i lider "value for money".
10 lat gwarancji na akumulator lub 1 milion kilometrów.
w milimetrach
*z relingami
Torres EVX | ||
---|---|---|
Liczba drzwi | 5 | |
Wymiary nadwozia | Długość | 4715 mm |
Wysokość bez relingów/z relingami | 1715/1725 mm | |
Szerokość | 1890 mm | |
Rozstaw osi | 2680 mm | |
Rozstaw kół przód/tył | 1620/1640 mm | |
Zwis przód/tył | 930/1105 mm | |
Kąt natarcia/zejścia | 18,3/20,8° | |
Kąt rampowy | 15,3° | |
Prześwit minimalny | 169 mm | |
Bagażnik foto |
Pojemność bez składania siedzeń (5‑miejscowy) | 703 l |
Pojemność po złożeniu siedzeń (do dachu) | 1662 l | |
Masy | Masa własna (w zależności od wersji) | 1915 kg |
Dopuszczalna masa całkowita | 2410 kg |
Minimalny promień skrętu: 5,42 m ● Średnica zawracania: 10,84 m
Rozmiary opon: 225/60R18
Dopuszczalna masa przyczepy: z hamulcem 1500 kg ● bez hamulca 500 kg ● Jaka kategoria prawa jazdy z przyczepą?
Elektryk 207KM |
||||
---|---|---|---|---|
Silnik elektryczny | Synchroniczny ze stałym magnesem wewnętrznym | |||
Skrzynia biegów i napęd | Automat 1-biegowy. Napęd na przednią oś | |||
Moc maks. | 152,2 kW/207 KM | |||
Moment obrotowy | 339 Nm | |||
Przyspieszenie 0-100 km/h | 8,11 sek. | |||
Prędkość maksymalna | 175 km/h | |||
Zużycie energii elektrycznej wg WLTP |
13,55 kWh/100 km - miasto 18,65 kWh/100 km - cykl mieszany |
|||
Zasięg | 462 km - cykl mieszany 635 km - miasto‡ |
|||
Akumulator trakcyjny | Litowo - żelazowo - fosforanowy (LifeP04), o napięciu 390,4V | |||
Pojemność akumulatora | 73,4 kWh | |||
Czas ładowania prądem zmiennym (AC), od 0 do 100%. Np. dom, garaż lub ładowarka publiczna z tanią kilowatogodziną |
9 godzin (11 kW, w domu będzie to "siła") 30 godzin (2 kW, czyli z domowego gniazdka 230V) |
|||
Czas szybkiego ładowania prądem stałym (DC). Z szybkiej publicznej stacji ładowania |
28 minut (10-80%) prądem 350 kW 37 minut (20-80%) prądem 100 kW |
|||
Ładowarka pokładowa | Trójfazowa o mocy 10,5 kW. Obsługuje też gniazdka jednofazowe domowe |
Torres EVX kwalifikuje się do dofinansowania z programu Mój Elektryk. Zobacz ceny samochodu.
Cena dla zakupu na Firmę bądź Grupę Zawodową
Rata od 509 zł/mc rata w kwocie netto od 509zł
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
‡ Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki, takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.
Jazdy próbne elektrycznym SsangYongiem Torresem eVX w salonie Warszawa/Raszyn. Umów się!
07.2024
Nowe EV od SsangYonga można już kupić. Mega zasięg. Duży, pojemny SUV. Atrakcyjna cena. Zapraszamy na jazdę testową.
Bateria o pojemności 73,4 kWh, zasięg do 635 kilometrów - górna strefa tego, co oferuje rynek.
SsangYong Torres eVX kwalifikuje się do programu Mój elektryk.