Ceny Opel Mokka-e 2022. Zapraszamy!

Wreszcie elektryczny SUV dla nas. Cena Opla Mokki‑e zdaje się być już w zasięgu Polaka. Oprócz cennika i wyposażenia standardowego, rozważamy aspekt praktyczny eksploatacji, koszty serwisu. Nowe elektryczne Mokki wydajemy już klientom  Dixi‑Car. Cenę zakupu możesz pomniejszyć o dofinansowanie Mój Elektryk na osobę prywatną/firmę. W salonie pokażemy jak (można uzyskać dofinansowanie już po zakupie samochodu).

Nowy Opel Mokka-e
Złota Kierownica logo

Mokka‑e zdobywa Złotą Kierownicę 2021! Co to znaczy?

Deska rozdzielczaFoto

Nowa Mokka‑e 136 KM Edition ELEKTRYK

Wyposażenie standardowe to m. in.:

  • Napęd elektryczny (energia magazynowana w wydajnym akumulatorze), w zestawie m.in.:
    • Przycisk START sterowania silnikiem
    • Przełącznik trybów jazdy (Normalny, Sport, Eco)
    • System OpelConnect z usługą połączenia alarmowego (eCall) i gamą usług dedykowanych pojazdom elektrycznym
    • Ładowarka pokładowa 7,4 kW
    • Kabel ładowania tryb 2, 1,8 kW (do gniazdka 230 V)
    • Odzyskiwanie energii przy hamowaniu
  • Klimatyzacja sterowana elektronicznie
  • System Audio z łączami Bluetooth®, USB i tunerem cyfrowym DAB. Zawiera: 4 głośniki, kolorowy dotykowy ekran 7"
  • Elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne
  • Panoramiczna kamera cofania 180 stopni z czujnikami parkowania z tyłu
  • Reflektory i światła do jazdy dziennej w technologii LED, z systemem sterowania światłami drogowymi
  • Światła tylne w technologii LED
  • Pakiet Bezpieczeństwa:
    • Układ rozpoznawania znaków ograniczenia prędkości
    • System ostrzegania przed kolizją (również z pieszym) i automatycznego hamowania przy niskich prędkościach
    • System wykrywania zmęczenia kierowcy
    • Układ utrzymania na pasie ruchu
    • Tempomat z ogranicznikiem prędkości
  • Pakiet Dobrej Widoczności:
    • Światłoczułe lusterko wewnętrzne
    • Czujnik deszczu
    • Automatyczne sterowanie światłami z czujnikiem oświetlenia (tunelowym)

CENA

od 124 500 zł 151 500 zł

Rok produkcji 2022. Cena po dofinansowaniu 27 000 zł w programie "Mój elektryk".

Czy mogę kupić po niższej cenie? Zobacz

Finansowanie

Rata od 960 zł netto/miesiąc w Opel Light Leasing i to za poziom wyposażenia Ultimate!
Dostępny również Promocyjny Leasing od 100%.

Rata od 1380 zł /miesiąc w Opel Light Kredyt i to za poziom wyposażenia Ultimate!
Dostępny również Promocyjny kredyt 50/50 zero procent.

Abonament z serwisem, ubezpieczeniem od 699 zł +vat/mc w Opel Free2Move na firmę


Łukasz Sosiński

Menedżer ds. samochodów nowych

Salon Raszyn k. Warszawy

tel. 601 340 336  WhatsApp

Piotr Damaziak

Specjalista ds. samochodów nowych

Salon Raszyn k. Warszawy

tel. 609 822 122  WhatsApp

Krzysztof Chołuj

Doradca ds. samochodów nowych

Salon Radom

tel. 603 750 325  WhatsApp

Zadaj pytanie

Zdjęcia mogą przedstawiać elementy wyposażenia dodatkowego.

 

 

Jedna jedyna ważna decyzja przed zakupem elektryka

Kabel do ładowania możesz później zmienić, a wallbox - dokupić. Lecz jest jedna rzecz, której już po zakupie w samochodzie elektrycznym nie wymienisz. To ładowarka pokładowa - zabudowana jest na stałe w samochodzie. Może ona być 1‑fazowa, lub 3‑fazowa. Którą wybrać?

Znaczek Opla na panelu przednim samochodu elektrycznego

Ładowarka 1‑fazowa

  • Jest o.k., jeśli nie masz trzech faz
  • Jeśli masz dostęp do trzech faz, kupowanie samochodu elektrycznego z ładowarką 1‑fazową jest skrzywdzeniem samego siebie

Ładowarka 3‑fazowa - "prawie zawsze lepsza"

  • Wystarczy, że "kiedyś" przewidujesz mieć dostęp do trzech faz - w domu, w firmie, na działce, "ze słupa"
  • Ładowarki pokładowej nie można później wymienić (jest zabudowana w samochodzie na stałe)
  • Myląca jest moc - ładowarka 3‑fazowa ma 11 kW, podczas gdy 1‑fazowa ma ok. 7 kW. Różnica niby niewielka, ale... ta trójfazowa rozkłada na trzy żyły kabla obciążenie równe kilku czajnikom elektrycznym. Oszczędza słabsze instalacje.
  • 3-fazowa ma wszystkie funkcje 1-fazowej (gdy nie masz dostępu do trzech faz)
  • Prawie zawsze lepsza

Wybór między ładowarką 1- a 3‑fazową to praktycznie jedyna brzemienna w skutkach decyzja przy zakupie elektryka.

Resztę można później zmienić - kabel do ładowania, czy wallbox.

 

Auto elektryczne w praktyce - w odcinkach

 

 

 

Są dopłaty do elektryków!

Również leasingi i najmy

Dopłata PLN elektryczny Opel Combo-e

Elektryczny Opla Combo‑e Life. W Dixi‑Car jest też pięć innych elektrycznych modeli Opla.

Ministerstwo Klimatu ogłosiło program dopłat do samochodów elektrycznych "Mój elektryk". Klient indywidualny może uzyskać dopłatę od 12 lipca 2021. Firma - kilka tygodni później. Wszystkie zeroemisyjne elektryki marki OPEL - Corsa‑e, Mokka‑e, Vivaro‑e, Movano‑e, Zafira‑e Life, Combo‑e - kwalifikują się do dopłaty. Dopłata na samochód osobowy wynosi 18 750 zł lub 27 000 zł, w zależności od rocznego przebiegu i tego, czy masz Kartę Dużej Rodziny.

Samochody hybrydowe - z baterią + silnikiem spalinowym - nie są objęte dofinansowaniem.

Dopłata na Samochód osobowy

  • Dopłata 18 750 zł - dla klientów indywidualnych i firm, jeśli roczny przebieg kupowanego samochodu elektrycznego wyniesie do 15 tys. km
  • Dopłata 27 000 zł - dla klientów indywidualnych i firm, jeśli zadeklarujesz roczny przebieg powyżej 15 tys. km. Jeśli masz Kartę Dużej Rodziny, roczny przebieg może być poniżej 15 tys. km, a i tak otrzymasz dopłatę 27k
  • Do wyboru Opel Corsa‑e, Mokka‑e, Combo‑e Life, Vivaro‑e Kombi, Zafira‑e Life

Samochody dostawcze

  • Dopłata 20% ceny samochodu (nie więcej niż 50 tys. zł) - jeśli roczny przebieg kupowanego samochodu elektrycznego wyniesie do 20 tys. km
  • Dopłata 30% ceny samochodu (nie więcej niż 70 tys. zł) - jeśli zadeklarujesz roczny przebieg kupowanego samochodu elektrycznego > 20 tys. km
  • Do wyboru Opel Vivaro‑e Furgon, Combo‑e Cargo, Movano‑e

Uwagi

  • Wniosek o dofinansowanie złóż online w Generatorze Wniosków na https://gwd.nfosigw.gov.pl/. Przy zakupie samochodu na własność, wniosek składamy po zakupie, bo trzeba dołączyć fakturę. Przy leasingu składamy jednocześnie wniosek o leasing i dotację.
  • Dopłata jest przekazywana po zakupie samochodu, zapłacie i ubezpieczeniu pojazdu.
  • Leasingi również są objęte dofinansowaniem (opłata wstępna i transferowa, nie raty). W przypadku leasingu, wniosek o dofinansowanie składamy nie w NFOŚiGW, tylko w banku/firmie leasingowej. NFOŚiGW publikuje na swojej stronie informację o bankach i firmach leasingowych uczestniczących w programie "Mój elektryk".
  • Najem długoterminowy również korzysta z dotacji "Mój elektryk", o ile najem spełnia warunki leasingu operacyjnego.
  • Samochody zarejestrowane na dealera objęte są dopłatą z programu "Mój elektryk", jeśli ich przebieg nie przekracza 50 km. My, w Dixi‑Car, mamy pulę samochodów zarejestrowanych na naszą firmę i pilnujemy, by ich przebieg nie przekraczał owych 50 km. Zapraszamy.
  • Ponadto kupując samochód elektryczny m.in.: jesteś zwolniony z akcyzy, możesz korzystać z buspasów, nie płacisz za parkowanie w strefach płatnego parkowania.
  • NFOŚiGW planuje uruchomienie programu dofinansowań do stacji ładowania.

pdf Ludzkim głosem

Zapraszamy do zamawiania samochodów elektrycznych w salonach OPEL Dixi-Car!

 

Salon Warszawa / Raszyn

(22) 716 30 20 wew. 1

Salon Radom

(48) 360 98 26 wew. 2

 

Dotacja to niejedyna korzyść związana z poruszaniem się elektrykiem. Inne to możliwość jazdy buspasami, darmowe parkowanie, prawo wjazdu na obszary zamknięte dla samochodów spalinowych na zielonej tablicy rejestracyjnej. Kierowcy samochodów elektrycznych zostaną zwolnieni z opłat za przejazd autostradami w Polsce. Dodatkowo - kalkulatory kosztów zakupu e-auta, kosztów podróży oraz mocy instalacji fotowoltaicznej niezbędnej do ładowania samochodu elektrycznego w domu zieloną energią - w ramach kampanii zorganizowanej przez Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych i Krajowy Ośrodek Zmian Klimatu, wspieranej przez samorządy i wiele instytucji, pod patronatem Ministerstwa Klimatu i Środowiska, Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii oraz Ministerstwa Infrastruktury.

Źródło: Rzeczpospolita

Auto elektryczne w praktyce - w odcinkach

 

 

Elektryczna Mokka w pigułce

  • Zasięg do 318-324 km wg WLTP
  • Ładowanie do 80% w 30 minut
  • Tryby: normalny, sportowy (frajda z jazdy) i regeneracyjny (większy zasięg)
  • Cicha, a mocna. Niemal bezgłośna.
  • Gama usług OpelConnect dedykowanych pojazdom elektrycznym, aby płynnie rozpocząć podróż ku e-mobilności

Więcej: Opłacalność + opinie

 

Jak szybko odbiór?

Mokka-e jest z reguły do odbioru od ręki w Dixi‑Car, przynajmniej jedną sztukę staramy się mieć na placu. Do tego opcja zakupu samochodu demonstracyjnego.

 

Co jeszcze warto wiedzieć przed zakupem Mokki-e?

  • gwarancja na samochód - standardowo 2 lata, ale gwarancja na baterię 8 lat
  • 'znaki zapytania' mogą się z upływem czasu rozstrzygać na korzyść elektryków, bo UE je popiera
  • elektryk, jego budowa, jest mniej podatna na awarie niż samochód z napędem spalinowym - brak silnika spalinowego, mniej części ruchomych, przeciążeń i tarcia charakterystycznych dla 2000 obr./min., obciążeń termicznych i chemicznych związanych z benzyną/olejem napędowym i ich spalaniem
 

Elektryczna Mokka-e tył, kobieta, stacja ładowania

Emblemat e obok napisu MOKKA na tylnej klapie.

 

Złota Kierownica

Złota Kierownica, Das Goldene Lenkrad

Mokka-e otrzymała Złotą Kierownicę 2021. Co ten tytuł znaczy dla Polaka? "Das Goldene Lenkrad" to jedna z najbardziej znanych niemieckich nagród dla nowych samochodów. Nominują do tytułu czytelnicy "Auto Bild" i "Bild am Sonntag", ale werdykt należy do dziennikarzy, kierowców wyścigowych i ekspertów motoryzacyjnych (po próbach na torze). Wkład dostarcza tez Dekra. Samochody produkcji niemieckiej są niewątpliwie faworyzowane, ale... Z drugiej strony mamy dwupoziomową "kontrolę" - najpierw czytelnicy, potem eksperci. Opel modelem Mokka-e zdobywa Złotą Kierownicę po raz dziewiętnasty. Konkurs istnieje od 1976 roku. W ciągu czterech lat trzy elektryczne modele Opla - Ampera‑e (2017), Corsa‑e (2020), i teraz Mokka‑e (2021) - otrzymały Złotą Kierownicę. Pod rozwagę.

 

 

 

Wyposażenie standardowe Mokka-e

Rok modelowy 2022. Poziom wyposażenia Edition

  • Napęd elektryczny (energia magazynowana w wydajnym akumulatorze), w zestawie m.in.:
    • Przycisk START sterowania silnikiem
    • Przełącznik trybów jazdy (Normalny, Sport, Eco)
    • System OpelConnect z usługą połączenia alarmowego (eCall) i gamą usług dedykowanych pojazdom elektrycznym
    • Ładowarka pokładowa 7,4 kW
    • Kabel ładowania tryb 2, 1,8 kW (do gniazdka 230 V)
    • Odzyskiwanie energii przy hamowaniu
  • Klimatyzacja sterowana elektronicznie, jednostrefowa
  • System Audio z łączami Bluetooth®, USB i tunerem cyfrowym DAB. Zawiera: 4 głośniki, kolorowy dotykowy ekran 7"
  • Elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne
  • Sportowe koło kierownicy pokryte skórą, spłaszczone u dołu, z przyciskami sterowania
  • Przełącznik zmiany trybów jazdy
  • Kolorowy 7" wyświetlacz graficzny wskaźników kierowcy
  • Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne
  • Fotel kierowcy z regulacją w 6 kierunkach (wzdłużną, wysokości, pochylenia oparcia)
  • Kolumna kierownicy regulowana w pionie i poziomie
  • Lusterka w osłonach przeciwsłonecznych, podświetlane lusterko kierowcy
  • Panoramiczna kamera cofania 180 stopni z czujnikami parkowania z tyłu
  • Pakiet Bezpieczeństwa:
    • Układ rozpoznawania znaków ograniczenia prędkości
    • System ostrzegania przed kolizją (również z pieszym) i automatycznego hamowania przy niskich prędkościach
    • System wykrywania zmęczenia kierowcy
    • Układ utrzymania na pasie ruchu
    • Tempomat z ogranicznikiem prędkości
  • Pakiet Dobrej Widoczności:
    • Światłoczułe lusterko wewnętrzne
    • Czujnik deszczu
    • Automatyczne sterowanie światłami z czujnikiem oświetlenia (tunelowym).
  • System dodatkowego ogrzewania Quick Heat
  • Przednie i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, poduszki boczne w tylnym rzędzie oraz kurtynowe poduszki w obu rzędach
  • Układ stabilizacji toru jazdy ESP® z systemami ABS i Traction Control
  • Układ wspomagający ruszanie na pochyłościach HSA
  • Reflektory i światła do jazdy dziennej w technologii LED, z systemem sterowania światłami drogowymi
  • Światła tylne w technologii LED
  • Elektrycznie sterowany hamulec postojowy
  • Tylna kanapa dzielona w proporcji 60/40
  • Zaczepy Isofix do fotelików dziecięcych na tylnych zewnętrznych siedzeniach
  • Spojler dachowy lakierowany na czarno
  • Listwa boczna w linii dachu w kolorze srebrnym
  • Obręcze kół ze stopów lekkich 16x6,5", z oponami 215/65 R16 98H
  • Zestaw naprawczy do opon z kompresorem
  • System monitorowania ciśnienia w oponach

 

 

Kable do ładowania

Standardowo na wyposażeniu elektryków Opla jest kabel do ładowania 230V z domową wtyczką. Czy dokupywać inny kabel?

Kabel do ładowania 230V Mode 2

Kabel ładowania tryb 2/mode 2, 1,8 kW (do gniazdka 230 V). Długość kabla 6 m. Taki kabel jest w standardowym wyposażeniu (bez dopłaty) elektrycznych i hybrydowych modeli Opla. Pasuje do domowego gniazdka 230V.

Kabel ogranicza pobór prądu do 8A, by nie zniszczyć instalacji elektrycznej lub gniazdka w domu czy garażu. 8A * 230V = ok. 1800W, czyli 1,8 kW - tyle, ile pobiera czajnik elektryczny. Zaletą tego kabla jest to, że pasuje do istniejących gniazdek. Nie ma potrzeby przerabiania instalacji elektrycznej w domu, nie ma potrzeby wnioskowania do dostawcy energii o większy przydział mocy. Ale jest to też najwolniejsza opcja ładowania. Dobra dla kogoś kto jeździ elektrykiem niezbyt intensywnie, nie ładuje codziennie. Większy sens ma taki kabel w samochodzie PHEV (ładowanej z gniazdka hybrydzie) niż w samochodzie w pełni elektrycznym

Warto dodać, że Opel ma w ofercie akcesoriów również kabel ze zwykłym wtykiem domowym 230V, ale zdolny przenieść prąd 3,7 kW (16 Amperów * 230V). Kabel taki wymaga wzmocnionego gniazdka tzw. Green'UP, które możemy sobie kupić w sklepie z artykułami elektrycznymi już za kilkadziesiąt złotych i zamontować w garażu na ścianie zamiast standardowego gniazdka. Kabel taki jest skrócony do 5 metrów. Kabel 3,7 kW + gniazdko Green'UP to już jakaś alternatywa dla wallboxa.

 
Kabel do publicznych stacji ładowania, Tryb 3, jednofazowy

Kabel do ładowania samochodu prądem zmiennym (AC) w publicznych stacjach, tzw. tryb 3/mode 3 (ale gniazdo Type 2). Długość kabla 6 m. W Oplu taki kabel jest płatną opcją, można go znaleźć w cennikach pdf naszych elektryków.

Warto taki kabel mieć, bo nie wszystkie publiczne stacje ładowania dysponują kablami. Stacja może mieć samo gniazdko, do którego wtykamy przywieziony ze sobą kabel.

Są dwie odmiany tego kabla: jednofazowy i trójfazowy. Który wybrać? Po pierwsze, standardowo (bez dopłaty) w elektrycznych Oplach jest zabudowana pokładowa ładowarka jednofazowa. Jeśli przy niej pozostaniemy, nie ma sensu kupować innego kabla niż jednofazowy. Kabel jednofazowy ogarnia moc 32A * 230V = 7,4 kW.

Inaczej będzie, jeśli zdecydujemy się zamówić Opla z pokładową ładowarką trójfazową. Wtedy dokupujemy do niej również kabel trójfazowy. I cieszymy się szybszym ładowaniem w publicznych stacjach. Kabel 3-fazowy pozwala ładować samochód prądem 3*16A * 230V = 11 kW.

Jeśli mamy "szybszy" kabel trójfazowy, ale "wolniejszą" ładowarkę pokładową jednofazową, tempo ładowania będzie wtedy jak dla "wolniejszego" elementu.

Kabel tryb 3 może nam się też przydać do wallboxa, czyli zabudowanej w prywatnym garażu stacji ładowania, jednak niektóre oplowskie wallboxy miewają dołączony własny kabel.

 
Zestaw kabli do ładowania samochodu elektrycznego

Zestaw kabel + przejściówki. W cennikach pdf modeli Opla taki zestaw może występować pod nazwą 'Kabel ładowania uniwersalny 1,8-22 kW'. Zastępuje obydwa w/w kable. Polecana opcja, jednak taka walizka jest droższa niż kabel. W zestawie mamy jeden kabel i następujące adaptery:

230V, czyli pod gniazdko domowe, zarówno typ E, czyli takie jak stosuje się w budownictwie w Polsce, Czechach, Francji, ale też typ F (tzw. Schuko), spotykane w Niemczech, Austrii, Szwecji.

Type 2, czyli do publicznych stacji ładowania

złącze CEE 16A, tzw. "siła", powszechne w Polsce, nawet w prywatnych garażach.

Jeśli jeździmy dużo po Polsce, Europie, garażach znajomych, ładujemy "przygodnie", taki zestaw będzie najbezpieczniejszy. Warto do niego domówić pokładową ładowarkę 3-fazową, by w pełni wykorzystać możliwości, bo kabel w walizce jest trójfazowy. Warto wejść np. na greenwaypolska.pl, przyjrzeć się mapie ładowarek. Nie wiemy, jak będzie się kształtować "zajętość" stacji ładowania w przyszłości. Posiadając torbę z adapterami mamy największą szansę naładować samochód optymalnie czasowo i kosztowo, również w miejscach niepublicznych, np. nocując u kogoś czy pod firmą, w której pracujemy.

 

Warto na koniec dodać, że:

  1. szybkie ładowanie, tzw. 30-minutowe, na publicznych stacjach ładowania jest realizowane prądem stałym (DC) i do takiego ładowania specjalny grubszy kabel jest na wyposażeniu stacji. Wszystkie w/w kable służą do ładowania prądem zmiennym (AC).
  2. Jeśli montujesz w domowym garażu wallbox, to oplowskie wallboxy mogą mieć na wyposażeniu własny kabel.

Auto elektryczne w praktyce - w odcinkach

 

 

Opinia - Zaczyna się pisać o elektrycznej Mokce

Test elektrycznej Mokki z Auto Świata

Źródło: auto-swiat.pl

 

 

Nowe od ręki w Dixi‑Car

Opel Mokka Elegance 1,2 130KM

Opel Mokka Elegance 1,2 130KM

benzyna, skrzynia manualna, kolor Niebieski Metalik , '2022

od 103900  zł cena brutto

Zobacz

MOKKA ELEGANCE F12XHT 130 KM AT8 S/S

MOKKA ELEGANCE F12XHT 130 KM AT8 S/S

benzyna, skrzynia automat, kolor G6L :Voltaic Blue M2, '2022

Automatyczna skrzynia biegów

od 110900  zł   115100 zł

Zobacz

Mokka GS Line Plus F1.2XHT AT8 130KM Start&Stop

Mokka GS Line Plus F1.2XHT AT8 130KM Start&Stop

benzyna, skrzynia automat 8-bieg., kolor SREBRNY - GRIS ARTENSE, '2021,   Samochód DEMONSTRACYJNY

od 120900  zł   126700 zł cena brutto

Zobacz

Mokka GS Line Plus F1.2XHT AT8 130KM Start&Stop

Mokka GS Line Plus F1.2XHT AT8 130KM Start&Stop

benzyna, skrzynia automat 8-bieg., kolor SREBRNY - GRIS ARTENSE, '2021,   Samochód DEMONSTRACYJNY

od 120900  zł   126700 zł cena brutto

Zobacz

Mokka-E Ultimate 136KM | Batt. 50kWh

Mokka-E Ultimate 136KM | Batt. 50kWh

elektryk, skrzynia automat 8-bieg., kolor ZIELONY - MATCHA GREEN M2, '2021,   Samochód DEMONSTRACYJNY

od 139 900  zł cena brutto

Zobacz

Mokka Ultimate 1.2 130 KM MT6 S&S

Mokka Ultimate 1.2 130 KM MT6 S&S

benzyna, skrzynia manualna, kolor Zielony - Mamba, '2021

od 111900  zł

Zobacz

Więcej samochodów od ręki

 

 

 

 

 

Nowa Mokka już jest w Dixi‑Car!

Nowy Opel Mokka salon

Nowa Mokka dojechała do Dixi‑Car! Można się już przejechać nową Mokką 2022 w Dixi‑Car Raszyn/Warszawa i Radom. I zamówić samochód dla siebie.

Mokki demonstracyjne Dixi‑Car są z poziomem wyposażenia GS Line, silnikiem 1.2 Turbo 130KM i automatyczną, 8‑biegową skrzynią biegów. W Raszynie mamy też elektryczną Mokkę‑e.

Umów jazdę próbną. Tu ceny Mokki benzynowejMokki‑e elektrycznej.

Przyjmujemy zamówienia. Zobacz Mokki dostępne od ręki.

 

Salon Warszawa / Raszyn

(22) 716 30 20 wew. 1

Salon Radom

(48) 360 98 26 wew. 2

 

 

Więcej o Mokce

 

 

Wypełnij formularz, a dostaniesz ofertę na nowy samochód z dobrą ceną! Lub zadzwoń!

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!


Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Mam już Opla (lub ma ktoś z rodziny, lub ma moja firma)
Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, taksówkarz, niepełnosprawny - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfra lub słownie. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki, takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.

 

 

Zmiany podatkowe od 2022 - Wykup w Leasingu - Polski Ład / Nowy Ład

1 stycznia 2022 zmienią się zasady wykupu leasingowanego auta do majątku prywatnego. Przedsiębiorca chcący wykupić samochód, a następnie przenieść go do majątku prywatnego, zobowiązany będzie do zapłaty zarówno podatku dochodowego jak i podatku VAT (do tej pory przedsiębiorca mógł wykupić pojazd na siebie jako osobę prywatną i nie płacił podatku, jeśli przetrzymał auto co najmniej 6 miesięcy).

Ponadto:

  1. Nowe przepisy wydłużają dotychczas obowiązujący okres, w którym sprzedaż auta jest obciążona podatkami – z 6 miesięcy do aż 5 lat - licząc od roku, po którym została opłacona ostatnia rata leasingowa.
  2. Nowe zasady leasingu będą miały zastosowanie do rzeczy nabytych dopiero od 1 stycznia 2022 r. Przedsiębiorca, który zdąży z wykupem samochodu z leasingu do majątku prywatnego do 31.12.2021, a następnie sprzeda go po sześciu miesiącach – uniknie konieczności zapłaty podatku. Należy pamiętać, że wykup jest możliwy dopiero, gdy zostanie przekroczony minimalny okres trwania umowy leasingu – 24 miesiące. Klienci dzwonią teraz (jesień 2021) w sprawie wcześniejszego zakończenia umowy leasingu. Leasingodawcy uruchamiają nawet w tym celu nowy produkt „zamień leasing na pożyczkę” – klient wykupuje samochód, a leasingodawca dalej go refinansuje w ramach umowy pożyczki.
  3. Nowy Ład zakłada, że VAT będzie płacony od wartości pojazdu a nie od ostatniej raty wykupu, czyli w większości przypadków od symbolicznego 1%. Część klientów już podwyższa sobie wykup.
  4. Zapewne większym zainteresowaniem będzie cieszył się teraz wynajem długoterminowy. Polski Ład zniechęca przedsiębiorców do włączania samochodu firmowego do majątku prywatnego.

Informacje nie są doradztwem podatkowym. Opracowano na podstawie informacji z PKO Leasing.


Mój elektryk
Weź dofinansowanie do 27 000 PLN na Mokkę‑e. Zobacz jak

Więcej o Oplu Mokka B

Kompendium

Ceny (benzyna, diesel)

Ceny (electric)

Promocje

Dane techniczne

Kolory

Real foto

Wyprzedaż

Mokka od ręki

Zakup na Firmę

Opinie

 

Cenniki

pdf Mokka 2022 [benz./diesel]

pdf Mokka 2021

pdf Mokka-e 2022 [elektryk]

pdf Mokka-e 2021

 

Jak często przegląd?
Elektryk - co 25 tys. km/2 lata

(wyjątek: w pierwszym roku co 12,5 tys. km/1 rok)

Benzyna - co 15/20 tys. km/1 rok

Diesel - co 30 tys. km/1 rok więcej

 

Konsultant sprzedaży nowych samochodów:
Raszyn - 22 716 30 20
Radom - 48 360 98 26

Opel Kredyt
Ogłoszenie, tuba
Czy kupić nowy samochód 2022, czy czekać do 2023? Wywiad

Ile się czeka na nowy samochód? Tłumaczymy

Ocenili nas

"

Chcę tą drogą wyrazić moją wdzięczność i uznanie dla pracy Pana Łukasza Sosińskiego. Poza profesjonalizmem i wiedzą Pan Łukasz Sosiński wykazał się ogromnym zaangażowaniem i życzliwością w kontakcie ze mną jako klientem. W ciągu dwóch moich wizyt w Państwa salonie Pan Łukasz poświęcił ok 4 godz. na rozmowy i jazdy próbne, nie bacząc nawet na to, że czas pracy salonu się zakończył. Sposób w jaki Pan Łukasz podchodzi do swojej pracy, niewątpliwie wpływa na pozytywny wizerunek Państwa Firmy. Gratuluję takiego pracownika.

"

Więcej opinii



 

 

Podziel się:
Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Promocje i dofinansowanie na samochody elektryczne Opel