Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Opel Mokka - KOLORY

Każda wersja wyposażenia Opla Mokka (Essentia, Active, Enjoy, Cosmo) jest dostępna z każdym z n/w kolorów. Podobnie każdy silnik i oba rodzaje napędu: 2WD i 4x4.

 

Kolory bazowe - nie wymagają dopłaty

Mokka, kolor biały

Kolor biały Summit - Opel Mokka

 

Opel Mokka czerwona

Kolor czerwony Blaze - Opel Mokka

 

Lakiery metaliczne - wymagają dopłaty

Opel Mokka czarny metalik

Kolor czarny Carbon Flash

 

Opel Mokka szary stalowy

Barwa nadwozia szary stalowy Satin Steel

 

Mokka srebrny Sovereign

Lakier srebrny metalik Sovereign - SUV Mokka 4x4

 

Opel Mokka bordowy metalik

Kolor bordowy metalik Velvet

 

Brązowy metalik Opel Mokka Deep Espresso

Kolor brązowy Deep Espresso - ciemny. Prawdopodobnie najbardziej odpowiedni kolor nadwozia dla Mokki pełniącej rolę SUVa bulwarowego.

 

Niebieska Mocca metalik

Barwa nadwozia niebieska Borocay metalic - mały SUV Mokka

 

Opel Mokka pomarańczowy metalik

Kolor karoserii pomarańczowy Orange Rock metalik

 

 

Lakier perłowy - wymaga dopłaty

Opel Mokka biały perłowy

Lakier biały perłowy - wizualizacja nie oddaje tego, jak wygląda to malowanie. Ten lakier trzeba zobaczyć w realu - jako próbka: real foto większej Antary białej perłowej

 

Lakier bazowy - metalik - perła. Czym się różnią?

Lakierowanie samochód Opel ADAM, kolor czerwony

Nakładanie pierwszej warstwy lakieru (bazy) na karoserię Opla ADAMa w fabryce w Eisenach.

W Oplach mamy trzy rodzaje lakieru:

  • Lakier akrylowy - biały, granatowy, czerwony, zwany też "bazowym"
  • Lakier metaliczny - z domieszką sproszkowanego aluminium. Metalik błyszczy się jak polerowany metal
  • Lakier perłowy - z domieszką miki, czyli minerału górskiego o zdolnościach pryzmatu (rozczepiania światła na pasma barw)

(W niektórych modelach Opla jest jeszcze dostępny lakier brylantowy. Tzw. brilliant to rodzina lakierów, do których dodawane są transparentne koncentraty w celu uzyskania głębi koloru. Lakier taki wydaje się bardziej żywy, pełny. Patrząc na niego mamy wrażenie jakby był świeżo położony. Lakier brylantowy to z'upgrade'owany akryl. W niektórych modelach brylantowy kolor wymaga dopłaty - zwykle mniejszej niż metaliki. W innych - jest bez dopłaty.).

Lakiery te tak bardzo się nie różnią, jak to się niektórym wydaje i jakby wynikało z ceny (w Oplach lakier akrylowy najczęściej nie wymaga dopłaty, a metaliki i perłowe bywają płatne). Różnica sprowadza się do efektu wizualnego. Trwałość (odporność na zarysowania) jest - w przypadku osobowych Opli taka sama dla wszystkich trzech rodzajów lakieru. Bo zarówno lakier akrylowy, jak i metalik, jak i perłowy są dwuwarstwowe, czyli mają warstwę koloru (baza) i na to lakier bezbarwny, który zabezpiecza bazę i nadaje połysk.

Wyjątek: Lakier perłowy może być też trójwarstwowy. Stosuje się ten zabieg w celu uzyskania wyjątkowej głębi koloru. Na warstwę bazy z dodatkiem perły kładzie się lakier bezbarwny z perłą, a na to kolejną warstwę bezbarwnego. W Oplach lakierem trójwarstwowym perłowym jest India Orange, pomarańczowy.)

 

Skąd się wzięło przeświadczenie niektórych klientów, że lakier niemetalizowany jest mniej trwały?

  1. Kiedyś lakiery akrylowe były jednowarstwowe. W obecnych czasach nie stosuje się praktycznie w samochodach lakierów akrylowych jednowarstwowych, tylko dwuwarstwowe (z warstwą bezbarwną).
  2. Mylenie "lakieru bazowego" z "bazą". "Baza" to termin używany w warsztatach lakierniczych i oznacza warstwę koloru (na którą najczęściej kładzie się drugą warstwę - lakier bezbarwny). Z kolei "lakier bazowy" to pojęcie wymyślone przez działy marketingu producentów samochodów na określenie dwuwarstwowego pokrycia lakierniczego nie wymagającego dopłaty... Lepszej nazwy "lakieru bazowego" dorobili się Niemcy - tam ten typ lakieru jest określany jako "Uni".
  3. W samochodach dostawczych lakier akrylowy rzeczywiście bywa cieńszy i słabszy. Natomiast podkreślmy jeszcze raz, że w osobowych Oplach tzw. lakier bazowy, czyli akrylowy jest dwuwarstwowy (tak samo jak metaliki i perłowe) i przez to tak samo trwały jak metalik czy perła.

 

Jaka jest różnica między metalikiem a perłą?

Nasz specjalista ds. napraw blacharskich tłumaczy:

Lakier perłowy mieni się całą paletą barw, w słońcu wręcz skrzy na wiele kolorów. Patrząc na niego widać wręcz głębię. W mojej ocenie lakier perłowy daje ciekawszy efekt wizualny niż metalik, który błyszczy się jak polerowany metal.

 

Porównanie lakierów Opla: akrylowy, metalizowany, perłowy, perła trzy warstwy, brylantowy

Porównanie typów lakierów Opla: od lewej trzy dominujące typy, tzn. akrylowy, metaliczny i perłowy. Perłowy trójwarstwowy i brylantowy są stosunkowo rzadsze. Rysunek poglądowy - najlepiej się porównuje lakiery na samochodzie, w środku dnia, przy wysokich chmurach, tzn. dzień jasny, ale brak bezpośrednich promieni słońca padających na karoserię. Ew. można wyjść z próbnikiem z salonu. Zapraszamy.

 

Poradnik jak wybrać kolor samochodu

 

 

 

 

Używane

Opel Mokka X 1,4 Turbo 140 KM, Elite, Fabryczne LPG, Salon PL, serwis ASO

benzyna/LPG , 2017 , skrzynia manualna , kolor brązowy metallic

od 53900 55900  zł cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Opel Mokka X 1,4 Turbo 140KM, Automat, pakiet zimowy

benzyna , 2017 , skrzynia automat 6-bieg. , kolor srebrny metallic

od 64900 cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Opel Mokka 1.4T 140KM Automat Navi Klima Auto

benzyna , 2014 , skrzynia automat , kolor brązowy met.

od 52900 cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Opel Mokka Cosmo 1,4 Turbo 140KM, Salon Polska, kamera cofania

benzyna , 2014 , skrzynia manualna , kolor szary metallic

od 55900 cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

OPEL MOKKA 1.4 TURBO COSMO AUTOMAT Black Edition

benzyna , 2016 , skrzynia automat 6-bieg. , kolor Pomarańczowy met.

od 69900 cena brutto

Zobacz

Więcej samochodów używanych

 

 

 

Kup samochód

bez wychodzenia z domu

3. Przygotujemy ofertę, wszystkie formalności zdalnie

Oferta, formalności

4. Dostarczymy samochód do Ciebie

Oferta, formalności

 

 

 

 

Zobacz także

 

 

 

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!


Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, nauczyciel, taksówkarz - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfrą. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

Tagi: kolor, barwa nadwozia, mokka, 4x4, suv, lakier, perła, metalik, bazowy, brylantowy

 

 

BAIC 7 - już umawiamy jazdy testowe. Zapraszamy!

03.2024

BAIC Beijing 7 samochód demonstracyjny
BAIC Beijing 7 samochód do jazdy testowej

Jest samochód demonstracyjny! Zarejestrowaliśmy BAIC Beijing 7 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG. Gotowy do jazdy testowej.

A dlaczego warto odbyć jazdę próbną przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baików i szybszą automatyczną skrzynię dwusprzegłową, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.

Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!

Umów datę i godzinę testu

Ceny BAIC 7


Umowy Serwisowe Opel
Gwarancja do 8 Lat.
Stały koszt serwisu. Zobacz
Wybór napędu samochodu
Jaki napęd wybrać?
PHEV, elektryk, benzyna, czy diesel? Szybki poradnik

Ocenili nas

"

Chcę tą drogą wyrazić moją wdzięczność i uznanie dla pracy Pana Łukasza Sosińskiego. Poza profesjonalizmem i wiedzą Pan Łukasz Sosiński wykazał się ogromnym zaangażowaniem i życzliwością w kontakcie ze mną jako klientem. W ciągu dwóch moich wizyt w Państwa salonie Pan Łukasz poświęcił ok 4 godz. na rozmowy i jazdy próbne, nie bacząc nawet na to, że czas pracy salonu się zakończył. Sposób w jaki Pan Łukasz podchodzi do swojej pracy, niewątpliwie wpływa na pozytywny wizerunek Państwa Firmy. Gratuluję takiego pracownika.

"

Więcej opinii



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Nowy SsangYong KGM Actyon w polskim salonie