Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Wymiana Pompy Common Rail. Silniki OPEL 2.0 CDTi. Zapraszamy!

Wymiana pompy wysokiego ciśnienia Opel Insignia 2.0 CDTi diesel

Opel Insignia 2.0 CDTi. Wymiana pompy wysokiego ciśnienia na regenerowaną w Dieslu 2.0 163KM.

Oferujemy regenerowane, oryginalne OPEL pompy wtryskowe do Insigni 2.0 CDTi (również Zafira, Astra) wraz z wymianą w naszych serwisach. Korzystna cena pompy regenerowanej (usługa + części) w porównaniu z zakupem nowej pompy. Pompa common rail w silnikach diesel A20DTH (163KM) i A20DT (130KM) może się rozszczelnić po przejechaniu ok. 100‑150 tys. kilometrów. Warto rozważyć przy okazji wymianę rozrządu (w tym silniku jest pasek).

—Regenerowana pompa wysokiego ciśnienia Opel do Insigni, Astry, czy Zafiry 2.0 CDTi kosztuje u nas ok. 2,5 tys. zł wraz z wymianą przez mechanika ASO Opel. Klient otrzymuje 2‑letnią gwarancję na pompę. Nowa kosztowałaby nawet i 9 tys. zł. Wskazówką do wymiany pompy jest przebieg - owe 100‑150 tys. km - ale przede wszystkim wyczuwalne opary oleju napędowego pod maską, ew. tłuste plamy z ropy na alternatorze, obudowie paska rozrządu. Z wymianą nie warto czekać, bo cieknący olej napędowy może działać destrukcyjnie na alternator, obudowę rozrządu wykonaną z tworzywa (odkształca się, pasek zaczyna ocierać, wycinać rowek) – mówi szef BOK serwisu OPEL Dixi‑Car Warszawa/Raszyn.

 

Oferta ASO Dixi-Car

Wymieniamy pompę wysokiego ciśnienia w dieslach 2.0 CDTi (A20DTH 160/163/165KM, A20DT 130KM). Silnik spotykany przede wszystkim w Insigni A, ale też w Oplach Astra J, Zafira C, Cascada. Czas naprawy ok. 2,5 godziny. Zwykle mamy w magazynie zregenerowaną oryginalną pompę Opel. W ramach ceny pozostawiasz swoją cieknącą pompę w serwisie. Wymiana zamyka się w jednej wizycie.

Opcjonalnie można wymienić jednocześnie rozrząd na pasku, dodatkowe 2 godziny. Więcej o wymianie paska rozrządu, rolek, pompy wody.

 

 

Zielona słuchawka, zadzwoń

Serwis Warszawa / Raszyn

(22) 716 30 20 wew. 1

pon-pt 7.30-18.30

 

Objawy i jak ich nie przegapić

Rozszczelniająca się pompa wysokiego ciśnienia jest charakterystyczna dla diesla 2.0 CDTi 130KM lub 160/163/165KM i dotyka, można powiedzieć, 100% samochododów z tym silnikiem. Silnik występuje przede wszystkim w Oplach Insignia, rzadziej w Astrach IV, Zafirach C. Inne silniki wysokoprężne, oraz benzynowe Opla - nie miewają tej charakterystycznej przypadłości. Wskazaniem do wymiany pompy mogą być:

  1. Przebieg 100-150 tys. km
  2. Opary ropy pod maską, w kabinie
  3. Tłuste plamy, strużki paliwa na alternatorze, obudowie paska rozrządu
  4. Zdeformowana obudowa rozrządu, ociearający o nią pasek rozrządu

W serwisach Dixi-Car jesteśmy wyczuleni i sprawdzamy przy dorocznym przeglądzie modele z silnikiem wysokoprężnym 2.0 CDTi pod kątem nieszczelnej pompy wysokiego ciśnienia. Oglądamy silnik, oceniamy pracę alternatora. Dzięki temu nie dojdzie do usterki alternatora, czy układu rozrządu.

Warto zauważyć, że jest to układ common rail, gdzie ciśnienie w szynie, a więc i pompie wynosi ok. 2000 barów - więcej niż w dawniejszych dieslach z pompami wtryskowymi rzędowymi czy rotacyjnymi. Dla porównania, w dobrze napompowanej oponie samochodowej mamy 3 bary.

 

Trwałość naprawy

Dotychczas nie mieliśmy powrotów na serwis klientów, którym zamontowaliśmy zregenerowane pompy wysokiego ciśnienia.

 

Wymiana pompy common rail z rozrządem czy bez?

Ponieważ rozrząd zaleca się wymieniać w tych silnikach po 120-150 tys. km, a opisywane rozszczelnienie pompy trafia się akurat po tym przebiegu, często wymienia się pompę wtryskową i rozrząd jednocześnie. Szczególnie, jeśli pasek rozrządu jest już nasączony ropą.

Jeśli rozrząd już został wymieniony, wtedy, jeśli pasek rozrządu jest suchy, oczywiście nie wymieniamy już rozrządu.

*

Zapraszamy do serwisu Dixi-Car na wymianę pompy wysokiego ciśnienia w dieslach 2.0. Dobra cena, wysoka oczekiwana trwałość naprawy. Wymianę wykonują mechanicy znający te silniki!

 

 

 

Zobacz też:

Czyszczenie DPF

Wymiana dwumasowego koła zamachowego

Serwis pogwarancyjny

 

Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.

 

 

 

Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie

03.2025

Nowoczesny serwis Opla w stolicy Polski

 

Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.

I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.

Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.

Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.

Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.

 

Umów wizytę



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

BAIC 5 Business cena