Oferujemy regenerowane, oryginalne OPEL pompy wtryskowe do Insigni 2.0 CDTi (również Zafira, Astra) wraz z wymianą w naszych serwisach. Korzystna cena pompy regenerowanej (usługa + części) w porównaniu z zakupem nowej pompy. Pompa common rail w silnikach diesel A20DTH (163KM) i A20DT (130KM) może się rozszczelnić po przejechaniu ok. 100‑150 tys. kilometrów. Warto rozważyć przy okazji wymianę rozrządu (w tym silniku jest pasek).
—Regenerowana pompa wysokiego ciśnienia Opel do Insigni, Astry, czy Zafiry 2.0 CDTi kosztuje u nas ok. 2,5 tys. zł wraz z wymianą przez mechanika ASO Opel. Klient otrzymuje 2‑letnią gwarancję na pompę. Nowa kosztowałaby nawet i 9 tys. zł. Wskazówką do wymiany pompy jest przebieg - owe 100‑150 tys. km - ale przede wszystkim wyczuwalne opary oleju napędowego pod maską, ew. tłuste plamy z ropy na alternatorze, obudowie paska rozrządu. Z wymianą nie warto czekać, bo cieknący olej napędowy może działać destrukcyjnie na alternator, obudowę rozrządu wykonaną z tworzywa (odkształca się, pasek zaczyna ocierać, wycinać rowek) – mówi szef BOK serwisu OPEL Dixi‑Car Warszawa/Raszyn.
Wymieniamy pompę wysokiego ciśnienia w dieslach 2.0 CDTi (A20DTH 160/163/165KM, A20DT 130KM). Silnik spotykany przede wszystkim w Insigni A, ale też w Oplach Astra J, Zafira C, Cascada. Czas naprawy ok. 2,5 godziny. Zwykle mamy w magazynie zregenerowaną oryginalną pompę Opel. W ramach ceny pozostawiasz swoją cieknącą pompę w serwisie. Wymiana zamyka się w jednej wizycie.
Opcjonalnie można wymienić jednocześnie rozrząd na pasku, dodatkowe 2 godziny. Więcej o wymianie paska rozrządu, rolek, pompy wody.
Rozszczelniająca się pompa wysokiego ciśnienia jest charakterystyczna dla diesla 2.0 CDTi 130KM lub 160/163/165KM i dotyka, można powiedzieć, 100% samochododów z tym silnikiem. Silnik występuje przede wszystkim w Oplach Insignia, rzadziej w Astrach IV, Zafirach C. Inne silniki wysokoprężne, oraz benzynowe Opla - nie miewają tej charakterystycznej przypadłości. Wskazaniem do wymiany pompy mogą być:
W serwisach Dixi-Car jesteśmy wyczuleni i sprawdzamy przy dorocznym przeglądzie modele z silnikiem wysokoprężnym 2.0 CDTi pod kątem nieszczelnej pompy wysokiego ciśnienia. Oglądamy silnik, oceniamy pracę alternatora. Dzięki temu nie dojdzie do usterki alternatora, czy układu rozrządu.
Warto zauważyć, że jest to układ common rail, gdzie ciśnienie w szynie, a więc i pompie wynosi ok. 2000 barów - więcej niż w dawniejszych dieslach z pompami wtryskowymi rzędowymi czy rotacyjnymi. Dla porównania, w dobrze napompowanej oponie samochodowej mamy 3 bary.
Dotychczas nie mieliśmy powrotów na serwis klientów, którym zamontowaliśmy zregenerowane pompy wysokiego ciśnienia.
Ponieważ rozrząd zaleca się wymieniać w tych silnikach po 120-150 tys. km, a opisywane rozszczelnienie pompy trafia się akurat po tym przebiegu, często wymienia się pompę wtryskową i rozrząd jednocześnie. Szczególnie, jeśli pasek rozrządu jest już nasączony ropą.
Jeśli rozrząd już został wymieniony, wtedy, jeśli pasek rozrządu jest suchy, oczywiście nie wymieniamy już rozrządu.
*
Zapraszamy do serwisu Dixi-Car na wymianę pompy wysokiego ciśnienia w dieslach 2.0. Dobra cena, wysoka oczekiwana trwałość naprawy. Wymianę wykonują mechanicy znający te silniki!
Zobacz też:
Wymiana dwumasowego koła zamachowego
Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
Serwis wg modelu: Astra, Corsa, Grandland X, Insignia, Mokka, Dostawcze Opel, Elektryki, Berlingo/Doblo/Partner
BAIC 7 - już umawiamy jazdy testowe. Zapraszamy!
03.2024
Jest samochód demonstracyjny! Zarejestrowaliśmy BAIC Beijing 7 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG. Gotowy do jazdy testowej.
A dlaczego warto odbyć jazdę próbną przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baików i szybszą automatyczną skrzynię dwusprzegłową, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!