Większość barw nadwozia dostępnych jest do dowolnej wersji nadwoziowej (3d/5d) i wyposażeniowej.
Kolor żółty limonkowy - Opel Corsa E - kolor bez dopłaty!
Kolor granatowy Royal - Corsa 5d - bez dopłaty!
Kolor biały - Corsa 3d
Kolor żółty Sunny
Kolor brązowy Muskat
Barwa nadwozia czarna Graphite
Lakier srebrny metalik Argon - a do tego samochód w wersji 3-drzwiowej Color Edition: czarny dach i felgi. Sportowa, smukła sylwetka.
Kolor metalizowany srebrny Carbon - kup nową Corsę 5d, wybierz ten kolor i masz samochód wizualnie o klasę wyżej
Kolor zielony Mint. Do tego felgi stalowe z kołpakami.
Lakier szmaragdowy perłowy - w podobnym kolorze lansowana jest flagowa Insignia
Lakier niebieski "nocny"
Zielony Apfel - jabłkowy - dostępny tylko w modelu Color Edition (czarny dach, czarne felgi)
W Oplach mamy trzy rodzaje lakieru:
(W niektórych modelach Opla jest jeszcze dostępny lakier brylantowy. Tzw. brilliant to rodzina lakierów, do których dodawane są transparentne koncentraty w celu uzyskania głębi koloru. Lakier taki wydaje się bardziej żywy, pełny. Patrząc na niego mamy wrażenie jakby był świeżo położony. Lakier brylantowy to z'upgrade'owany akryl. W niektórych modelach brylantowy kolor wymaga dopłaty - zwykle mniejszej niż metaliki. W innych - jest bez dopłaty.).
Lakiery te tak bardzo się nie różnią, jak to się niektórym wydaje i jakby wynikało z ceny (w Oplach lakier akrylowy najczęściej nie wymaga dopłaty, a metaliki i perłowe bywają płatne). Różnica sprowadza się do efektu wizualnego. Trwałość (odporność na zarysowania) jest - w przypadku osobowych Opli taka sama dla wszystkich trzech rodzajów lakieru. Bo zarówno lakier akrylowy, jak i metalik, jak i perłowy są dwuwarstwowe, czyli mają warstwę koloru (baza) i na to lakier bezbarwny, który zabezpiecza bazę i nadaje połysk.
Wyjątek: Lakier perłowy może być też trójwarstwowy. Stosuje się ten zabieg w celu uzyskania wyjątkowej głębi koloru. Na warstwę bazy z dodatkiem perły kładzie się lakier bezbarwny z perłą, a na to kolejną warstwę bezbarwnego. W Oplach lakierem trójwarstwowym perłowym jest India Orange, pomarańczowy.)
Skąd się wzięło przeświadczenie niektórych klientów, że lakier niemetalizowany jest mniej trwały?
Nasz specjalista ds. napraw blacharskich tłumaczy:
Lakier perłowy mieni się całą paletą barw, w słońcu wręcz skrzy na wiele kolorów. Patrząc na niego widać wręcz głębię. W mojej ocenie lakier perłowy daje ciekawszy efekt wizualny niż metalik, który błyszczy się jak polerowany metal.
Porównanie typów lakierów Opla: od lewej trzy dominujące typy, tzn. akrylowy, metaliczny i perłowy. Perłowy trójwarstwowy i brylantowy są stosunkowo rzadsze. Rysunek poglądowy - najlepiej się porównuje lakiery na samochodzie, w środku dnia, przy wysokich chmurach, tzn. dzień jasny, ale brak bezpośrednich promieni słońca padających na karoserię. Ew. można wyjść z próbnikiem z salonu. Zapraszamy.
Zobacz też:
Poradnik jak wybrać kolor samochodu
Rata od 590 zł/mc Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
Kup samochód
bez wychodzenia z domu
3. Przygotujemy ofertę, wszystkie formalności zdalnie
4. Dostarczymy samochód do Ciebie
Zobacz także
Pierwsi polscy klienci zamówili już elektryczne Ople.
Salony Opel najpopularniejszymi wśród polskich milenialsów - ludzi w wieku 18‑30 lat, ustaliła firma technologiczna Proxi.cloud. Badanie na próbie ponad 100 tys. osób wykazało, że młodzi konsumenci, korzystający ze smartfonów, najczęściej są obecni w okolicach dealerów Opla.
‒ Na ruch w salonach wpływa wiele składowych, m.in. rozwój sieci dealerskiej, oferta cenowa, dostępne portfolio modelowe, pozycjonowanie koncernu i siła komunikacji. I właśnie Opel, czyli lider rankingu, należy do marek najczęściej pojawiających się w mediach. Dosyć często ogłasza też wysokie rabaty ‒ mówi Piotr Francuz, Business Manager z domu mediowego MediaCom.
Na drugim miejscu w rankingu Proxi.cloud znalazły się Renault i Peugeot, które to marki również mają doskonale zlokalizowane, z punktu widzenia pokolenia Y, salony.
Źródło: money.pl. Firma technologiczna Proxi.cloud zbadała ruch w 910 salonach w całej Polsce. Analizą objęła 102 923 konsumentów w wieku 18-30 lat, którzy bezpośrednio odwiedzili lub w bardzo bliskiej odległości przechodzili obok jednego z wybranych punktów. Łącznie odnotowano 272 499 takich wizyt. Badanie było realizowane od 08 lutego do 31 marca 2019 roku. Anonimowe dane zebrano za pośrednictwem tzw. geofencingów, czyli wirtualnych punktów na mapie. Dzięki nim rejestrowano liczbę użytkowników smartfonów wchodzących na dany teren.
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.