Tapicerki nowej Corsy z roku modelowego 2015.
Tapicerka materiałowa Shimmer z charakterystycznym wzorem z sześciokątami. Kolor antracytowy (prawie czarny). Listwa dekoracyjna konsoli w kolorze srebrnym.
Dostępna do Corsy z poziomem wyposażenia:
Tapicerka materiałowa Moonray. Kolor czarno-szary.
Dostępna do Corsy z poziomem wyposażenia:
Tapicerka materiałowa Sunbeam. Kolor czarno-żółty. Dwukolorowy panel dekoracyjny konsoli. W nomenklaturze Opla panel nazywa się Piano Black + listwa Limelight (limonkowa) - na fot. Alternatywnie listwa na desce może mieć kolor żółty, tzw. Sunny Melon - zobacz.
Dostępna do Corsy z poziomem wyposażenia:
Tapicerka materiałowa Hylse tłoczona, z wstawkami ze skóry ekologicznej. Kolor beżowo-czarny. Dwukolorowy panel dekoracyjny konsoli, w nomenklaturze Opla panel nazywa się Giacometti + listwa Galvanized Matt Chrome.
Dostępna do Corsy z poziomem wyposażenia:
Tapicerka materiałowa Graphic tłoczona, z wstawkami ze skóry ekologicznej. Kolor czarny. Dwukolorowy panel dekoracyjny konsoli, w nomenklaturze Opla panel nazywa się Rhutenium + listwa Galvanized Chrome.
Dostępna do Corsy z poziomem wyposażenia:
W większości tak. Dostępne kombinacje poziom wyposażenia - kolor lakieru - tapicerka w tabeli:
X - kombinacja dostępna
Kup samochód
bez wychodzenia z domu
3. Przygotujemy ofertę, wszystkie formalności zdalnie
4. Dostarczymy samochód do Ciebie
Zobacz także
Pierwsi polscy klienci zamówili już elektryczne Ople.
Salony Opel najpopularniejszymi wśród polskich milenialsów - ludzi w wieku 18‑30 lat, ustaliła firma technologiczna Proxi.cloud. Badanie na próbie ponad 100 tys. osób wykazało, że młodzi konsumenci, korzystający ze smartfonów, najczęściej są obecni w okolicach dealerów Opla.
‒ Na ruch w salonach wpływa wiele składowych, m.in. rozwój sieci dealerskiej, oferta cenowa, dostępne portfolio modelowe, pozycjonowanie koncernu i siła komunikacji. I właśnie Opel, czyli lider rankingu, należy do marek najczęściej pojawiających się w mediach. Dosyć często ogłasza też wysokie rabaty ‒ mówi Piotr Francuz, Business Manager z domu mediowego MediaCom.
Na drugim miejscu w rankingu Proxi.cloud znalazły się Renault i Peugeot, które to marki również mają doskonale zlokalizowane, z punktu widzenia pokolenia Y, salony.
Źródło: money.pl. Firma technologiczna Proxi.cloud zbadała ruch w 910 salonach w całej Polsce. Analizą objęła 102 923 konsumentów w wieku 18-30 lat, którzy bezpośrednio odwiedzili lub w bardzo bliskiej odległości przechodzili obok jednego z wybranych punktów. Łącznie odnotowano 272 499 takich wizyt. Badanie było realizowane od 08 lutego do 31 marca 2019 roku. Anonimowe dane zebrano za pośrednictwem tzw. geofencingów, czyli wirtualnych punktów na mapie. Dzięki nim rejestrowano liczbę użytkowników smartfonów wchodzących na dany teren.
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.