Google podpowiada, czyli ludzie szukają Opla OH. Ciekawe, że wciąż wyszukiwana jest Omega (produkcja zakończyła się w 2003 r., następcą jest Insignia).
"Nowy Opel OH" - o co chodzi? Google podpowiada, czyli ludzie wyszukują to hasło. Co to oznacza? Czy jest model OH w gamie Opla? Czy to nawiązanie do VW UP! Wyjaśniamy...
Reklama nowego Opla Oh!, czyli Corsy piątej generacji. Zobacz ceny.
Nie jest to nazwa modelu, ale "nowe OH!" to synonim Corsy w okołopremierowej kampanii reklamowej. Corsę generacji E wprowadzano na rynek na przełomie 2014 i 2015 r., były charakterystycznie żółte billboardy z hasłem "Nowe OH", i filmiki, spoty reklamowe, w których aktorzy, pod wrażeniem wyglądu i systemów bezpieczeństwa Corsy, wykrzykiwali "Oh!".
Trudno powiedzieć, czy marketerzy Opla inspirowali się nazwą Vokswagena. I tu, i tu mamy dwie litery i wykrzyknik, "Up" znaczy w j. angielskim "w górę", a można to tłumaczyć jako "Dorastam wyżej", bo VW Up! to model klasy A (mini). Produkowany od 2011 r. Z kolei Corsa jest modelem klasy B (miejski), czyli większy samochód, z tradycjami od 1982 r., gdy rozpoczynała się produkcja pierwszej generacji, a piąta generacja, określana jako "Nowe OH!" produkowana jest od jesieni 2014 r.
W gamie Opla odpowiednikiem Up! jest KARL.
Rok później, jesienią 2015 r., Opel znów sięgnął po OH!, tym razem jako hasło reklamowe wyprzedaży rocznika. Na bannerach były wieczne przeboje, czyli Corsa i Astra - rys. poniżej.
Rata od 330,14 zł/mc netto w leasingu - zapytaj o szczegóły
Kup samochód
bez wychodzenia z domu
3. Przygotujemy ofertę, wszystkie formalności zdalnie
4. Dostarczymy samochód do Ciebie
Zobacz także
Pierwsi polscy klienci zamówili już elektryczne Ople.
Salony Opel najpopularniejszymi wśród polskich milenialsów - ludzi w wieku 18‑30 lat, ustaliła firma technologiczna Proxi.cloud. Badanie na próbie ponad 100 tys. osób wykazało, że młodzi konsumenci, korzystający ze smartfonów, najczęściej są obecni w okolicach dealerów Opla.
‒ Na ruch w salonach wpływa wiele składowych, m.in. rozwój sieci dealerskiej, oferta cenowa, dostępne portfolio modelowe, pozycjonowanie koncernu i siła komunikacji. I właśnie Opel, czyli lider rankingu, należy do marek najczęściej pojawiających się w mediach. Dosyć często ogłasza też wysokie rabaty ‒ mówi Piotr Francuz, Business Manager z domu mediowego MediaCom.
Na drugim miejscu w rankingu Proxi.cloud znalazły się Renault i Peugeot, które to marki również mają doskonale zlokalizowane, z punktu widzenia pokolenia Y, salony.
Źródło: money.pl. Firma technologiczna Proxi.cloud zbadała ruch w 910 salonach w całej Polsce. Analizą objęła 102 923 konsumentów w wieku 18-30 lat, którzy bezpośrednio odwiedzili lub w bardzo bliskiej odległości przechodzili obok jednego z wybranych punktów. Łącznie odnotowano 272 499 takich wizyt. Badanie było realizowane od 08 lutego do 31 marca 2019 roku. Anonimowe dane zebrano za pośrednictwem tzw. geofencingów, czyli wirtualnych punktów na mapie. Dzięki nim rejestrowano liczbę użytkowników smartfonów wchodzących na dany teren.
Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!
03.2024
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!