Corsa pod Łukiem Triumfalnym. Nieprzypadkowo pierwsze zdjęcia nowej Corsy wykonano w Paryżu. Niemiecka technika, ale lekki design.
Corsa jako samochód dla singielki. Charakterystyczna kratka wentylacyjna na słupku C.
Corsa doskonała do szybkiego pokonywania serpentyn - patrz niżej przy rysunkach - przekrojach samochodu.
Składany kluczyk nowej Corsy z pilotem centralnego zamka.
Corsa to samochód dla pani...
i dla mężczyzny.
Wyrafinowany projekt deski rozdzielczej. Jej linia zachwyci Twojego pasażera.
Zegary. W Corsie E wrócił wskaźnik temperatury płynu chłodzącego, którego brakowało w Corsie D.
Tylna kanapa 3-drzwiowej Corsy.
Wnętrze wersji Color Edition. Zobacz tapicerki. Zwróć uwagę na boczne trzymanie ciała w fotelach.
Kamera cofania używa wyświetlacza systemu multimedialnego Intellilink (wymaga dopłaty).
Przekrój: nowy silnik 1.0 Turbo, gładko zmieniająca biegi przekładnia, nowe zawieszenie, zoptymalizowany układ kierowniczy. Nowa Corsa jest liderem w swojej klasie pod względem komfortu i precyzji prowadzenia.
Zawieszenie i układ kierowniczy. Precyzja prowadzenia nowej Corsy E porównywana z samochdami klasy średniej (Astra).
Na białej karoserii widać, ile wysiłku włożono w projekt - np. przetłoczenia na drzwiach
Generacje Corsy: A (1982) · B (1993) · C (2000) · D (2006) · E (2014).
Zobacz też:
Rata od 590 zł/mc Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
Kup samochód
bez wychodzenia z domu
3. Przygotujemy ofertę, wszystkie formalności zdalnie
4. Dostarczymy samochód do Ciebie
Zobacz także
Pierwsi polscy klienci zamówili już elektryczne Ople.
Salony Opel najpopularniejszymi wśród polskich milenialsów - ludzi w wieku 18‑30 lat, ustaliła firma technologiczna Proxi.cloud. Badanie na próbie ponad 100 tys. osób wykazało, że młodzi konsumenci, korzystający ze smartfonów, najczęściej są obecni w okolicach dealerów Opla.
‒ Na ruch w salonach wpływa wiele składowych, m.in. rozwój sieci dealerskiej, oferta cenowa, dostępne portfolio modelowe, pozycjonowanie koncernu i siła komunikacji. I właśnie Opel, czyli lider rankingu, należy do marek najczęściej pojawiających się w mediach. Dosyć często ogłasza też wysokie rabaty ‒ mówi Piotr Francuz, Business Manager z domu mediowego MediaCom.
Na drugim miejscu w rankingu Proxi.cloud znalazły się Renault i Peugeot, które to marki również mają doskonale zlokalizowane, z punktu widzenia pokolenia Y, salony.
Źródło: money.pl. Firma technologiczna Proxi.cloud zbadała ruch w 910 salonach w całej Polsce. Analizą objęła 102 923 konsumentów w wieku 18-30 lat, którzy bezpośrednio odwiedzili lub w bardzo bliskiej odległości przechodzili obok jednego z wybranych punktów. Łącznie odnotowano 272 499 takich wizyt. Badanie było realizowane od 08 lutego do 31 marca 2019 roku. Anonimowe dane zebrano za pośrednictwem tzw. geofencingów, czyli wirtualnych punktów na mapie. Dzięki nim rejestrowano liczbę użytkowników smartfonów wchodzących na dany teren.
Dixi-Car drugim dealerem w Polsce!
01.2025
Dixi-Car drugim największym dealerem KGM - SsangYong - BAIC w Polsce. Mieszkańcy Warszawy i Mazowsza kupują nasze samochody. Ile? W 2024 roku tylko z naszego salonu wyjeżdżało po 20-50 sztuk miesięcznie. Marki motoryzacyjne nowe w Polsce. Ale czy tyle osób mogłoby się mylić?
Gwarancja 5 lat na auta z Chin i Korei to jedno. Jednak wybór człowiek podejmuje po dotknięciu samochodu w salonie i po jeździe próbnej. Były to w 2024 roku decyzje na 'Tak'.
W Warszawie jest już cztrech dealerów BAIC. W 2024 roku byliśmy Top 1 dealerem w stolicy. Jako pierwsi wchodziliśmy na Mazowszu w nasze marki. Słyszeliśmy od klientów, że "z wami przynajmniej jest o czym porozmawiać".
Stoimy na pudle - z wymagającym (bariera językowa), nowym w Polsce produktem. Który jednak możemy z czystym sumieniem polecić.