Grandland po modernizacji - nowy Grandland. Opel Vizor tworzy całość z nowymi reflektorami pikselowymi LED. Nowy jest też zderzak.
Nowy OPEL Grandland MR2022 na tyle różni się od modelu dotychczasowego, że przygotowaliśmy oddzielną podstronę. Jest nowa deska rozdzielcza i przód samochodu. Napęd PHEV wchodzi do mainstreamu. Sądzimy, że będzie kupowany w Polsce częściej niż w modelu przedliftingowym. Hybrydy są dwie - 224KM i 300KM; ta druga ma napęd eAWD (na wszystkie koła).
Tu dane Grandlanda X prod. 2017-2021.
w milimetrach
Grandland benz./diesel |
Grandland Hybrid i Hybrid4 |
||
---|---|---|---|
Wymiary nadwozia | Długość nadwozia | 4477 mm | |
Szerokość nadwozia (bez lusterek/z lusterkami bocznymi złożonymi/z lusterkami rozłożonymi) | 1856/1906/2098 mm | ||
Wysokość | 1609 mm | ||
Rozstaw osi | 2675 mm | ||
Rozstaw kół (przednia/tylna oś) | 1579-1595/1587-1610 mm | ||
Bagażnik więcej |
Pojemność bez składania siedzeń | 514 l | 398 l |
Pojemność po złożeniu siedzeń (do dachu) | 1652 l | 1528 l | |
Długość podłogi bez składania siedzeń | 873 mm | ||
Długość podłogi przy złożonym oparciu kanapy | 1676 mm | ||
Szerokość między nadkolami | 1053 mm | ||
Wysokość bagażnika między jego podłogą a półką | 617 mm | ||
Wysokość progu załadunku nad ziemią | 866 mm | ||
Wysokość otworu ładunkowego | 659 mm | ||
Masy | Masa własna pojazdu z kierowcą (70/156/EWG) | 1431-1523 kg | 1807-1876 kg |
Ładowność | 469-539 kg | 494-503 kg | |
Masa całkowita | 1900-2000 kg | 2310-2370 kg |
Pojemność zbiornika paliwa:
Średnica zawracania: 11,05 m między ścianami, 10,67 m między krawężnikami
Koła, opony: 215/65 R17 • 225/55R18 • 205/55R19
Masa przyczepy: w tabelach z silnikami • maks. nacisk na hak holowniczy 70 kg • Jaka kategoria prawa jazdy z przyczepą?
Obciążenie dachu: 85 kg
1.2 Turbo 130KM |
1.2 Turbo 130KM Automat |
HYBRID 224KM benzyna 1.6 Turbo + 1 silnik elektryczny |
HYBRID4 300KM benzyna 1.6 Turbo + 2 silniki elektryczne. Napęd eAWD |
|
---|---|---|---|---|
norma emisji | Euro 6d | Euro 6d | Euro 6d | Euro 6d |
paliwo | benzyna | benzyna | benzyna + prąd | benzyna + prąd |
pojemność (cm3) / liczba cylindrów | 1199 / 3 | 1199 / 3 | 1598 / 4 | 1598 / 4 |
czy wtrysk bezpośredni paliwa? | tak | tak | tak | tak |
czy system Start&Stop? | tak | tak | tak | tak |
skrzynia biegów | 6-bieg. manual | 8-bieg. automat | 8-bieg. automat | 8-bieg. automat, napęd na wszystkie koła eAWD |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) |
96/130/5500 | 96/130/5500 | 165kW/224KM - łączna moc napędu |
221kW/300KM - łączna moc napędu |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) |
230/1750 | 230/1750 | 360 Nm - cały napęd 300/3000 - silnik spalinowy 320/500-2500 - przedni silnik elektr. |
520 Nm - cały napęd 300/3000 - silnik spalinowy 320/500-2500 - przedni silnik elektr. 166/0-4760 - tylny silnik elektr. |
prędkość maksymalna (km/h) |
188 | 188 | 225 (135 w trybie elektrycznym) | 235 (135 w trybie elektrycznym) |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 10,1 | 10,3 | 8,9 | 6,1 |
spalanie trasa/miasto/średnio (l/100 km) wg WLTP |
5,55,3/7,35,9/6,36,1 | 5,6‑5,4/8,1‑6,3/6,6‑6,4 | 1,4-1,3 litra + 15,7-13,3 kWh - średnio | 1,3-1,2 litra + 15,6-15,1 kWh - średnio |
emisja CO2 (g/km) wg WLTP | 144-139 | 149-144 | 32-30 | 31-29 |
Masy |
||||
Masa samochodu z kierowcą (70/156/EWG) kg | 1431 | 1461 | 1807 | 1876 |
Ładowność (kg) | 469 | 539 | 503 | 494 |
Dopuszczalna masa całkowita (kg) | 1900 | 2000 | 2310 | 2370 |
Maks. masa przyczepy bez hamulca (kg) | 685 | 695 | 750 | 750 |
z hamulcem, nachylenie 12% (kg) | 1400 | 1300 | 1250 | 1250 |
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Kabina Grandlanda z manualną, 6‑biegową skrzynią biegów i silnikiem benzynowym 130KM. Widoczne zegary LCD, tzw. Pure Panel - radykalna zmiana w porównaniu z modelem przedliftingowym.
1.5 CDTi 130KM Automat 8-bieg. |
||
---|---|---|
norma emisji | Euro 6d | |
paliwo | Diesel | |
pojemność (cm3) / liczba cylindrów | 1499 / 4 | |
czy wtrysk bezpośredni paliwa? | tak | |
czy system Start&Stop? | tak | |
skrzynia biegów | 8-bieg. automat | |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) |
96/130/3750 | |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) |
300/1750 | |
prędkość maksymalna (km/h) |
195 | |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 11,5 | |
Spalanie (l/100 km) wg WLTP | trasa | 4,6-4,4 |
miasto | 5,9-4,9 | |
średnio | 5,2-5,1 | |
Emisja CO2 (g/km) | wg WLTP | 138-133 |
Masy | samochodu z kierowcą (70/156/EWG) kg | 1523 |
Ładowność (kg) | 477 | |
Dopuszczalna masa całkowita (kg) | 2000 | |
Maks. masa przyczepy bez hamulca (kg) | 730 | |
z hamulcem, nachylenie 12% (kg) | 1300 |
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Limitowana oferta specjalna!
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Zobacz także
‡ Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki, takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.
BAIC 7 - już umawiamy jazdy testowe. Zapraszamy!
03.2024
Jest samochód demonstracyjny! Zarejestrowaliśmy BAIC Beijing 7 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG. Gotowy do jazdy testowej.
A dlaczego warto odbyć jazdę próbną przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baików i szybszą automatyczną skrzynię dwusprzegłową, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!