Istnieją tylko bogate Ople Grandland X. Poziomy wyposażenia w Grandlandzie zaczynają się od Enjoy, który tradycyjnie w Oplu jest poziomem "średnim". W obfotografowanym poniżej egzemplarzu mamy wyposażenie Innovation, czyli poziom wyżej niż Enjoy. Nad Innovation jest jeszcze Elite i Ultimate.
Poziom wyposażenia Innovation i Grandland stoi wewnątrz salonu. Co to znaczy? Szef salonu przewiduje, że Innovation będzie najpopularniejszą wersją wybieraną przez klientów...
Zainteresowany zakupem dużego crossovera Opel Grandland X? Zobacz foto poniżej, odbądź jazdę testową.
Opel Grandland X z poziomem wyposażenia Innovation, kolor szary Qartz Metalik (zobacz paletę) oczekuje na klientów w salonie Dixi-Car Radom.
Osłony progów, drzwi, rantów błotników są w standardzie. Felgi o kodzie RQK (patrz cennik) są opcjonalne. W standardzie też felgi aluminiowe, ale inne. Znaczna odległość tylnej klapy od końca drzwi bocznych - spory wóz.
Zegary o bardzo aktualnej stylistyce, ale zobacz na profilowanie górnej obudowy deski rozdzielczej. Styl kierownicy typowo oplowski - sportowy.
Wyświetlacz dotykowy 8-calowy opcjonalnego zestawu multimedialnego Navi 900 IntelliLink. W standardzie w wersji Innovation Grandlanda jest ekran 7-calowy, też dotykowy.
Po lewej przycisk otwierania tylnej klapy. Przyciskiem po prawej blokujemy możliwość otworzenia tylnej klapy ruchem stopy pod tylnym zderzakiem.
Przycisk elektrycznego hamulca pomocniczego. Pali się na czerwono, czyli ręczny zaciągnięty.
Podłokietnik tylnej kanapy; klapka zamyka otwór na narty.
W Grandlandzie odlatujemy. Wyposażenie jest b. bogate w standardzie (czyli w wersji Enjoy); ale na zdjęciach mamy wersję Innovation, która ma tak dużo więcej niż podstawowy Enjoy. Wymieńmy choćby: klimatyzację elektroniczną dwustrefową (zamiast manualnej), światło- i deszczoczułość (automatyczne światła, wycieraczki, auto-długie, samościemniające się lusterko wsteczne), układ SBSA, system automatycznego sterowania zamkiem/zapłonem, elektrycznie sterowane lusterka boczne z oświetleniem podłoża, czujnik parkowania przód+tył, gniazdka (tak, "a") 12V z tyłu (dzieci ładują smartfony), chromy klamek, okien. A wymieniliśmy tu tylko wybrane. Mimo to prezentowanego Grandlanda Innovation doposażyliśmy w:
Panel klimatyzacji elektronicznej dwustrefowej. Standard od Innovation w górę. Manualna klima jest w standardzie tylko w wersji Enjoy.
Bagażnik w Grandlandzie ma 514 - 1652 litrów. Ta druga wartość przy położonym oparciu kanapy, jak na fot., po sufit. Dane techniczne bagażnika.
Jest kompas, jak na SUV-a, crossovera przystało. Na obrotomierzu zauważ zieloną kontrolkę systemu SBSA ostrzegającego o innym pojeździe w martwym polu.
Przyciski systemu OnStar nad lusterkiem wstecznym. Obecnie w nowych Oplach jest podobny system - OpelConnect.
Przód Grandlanda X. Lakier szary Quartz wydaje się jaśniejszy niż by to wynikało z nazwy. Gama lakierów.
Emblemat Turbo na tylnej klapie - w tym egzemplarzu silnik benzynowy 130KM.
Kawał samochodu przed nogami kierowcy. Czarny dach (opcja, bo mógłby być malowany w kolorze nadwozia).
Zobacz także
Dixi‑Car pierwszym dealerem Opla w Warszawie!
W 2021 Dixi‑Car urósł do roli czołowego dealera Opla w Warszawie. Wcześniej byliśmy kojarzeni z przedmieściami stolicy, kupowali samochody u nas właściciele podmiejskich willi i przedsiębiorcy. Sytuacja się zmienia - w marcu 2021 jesteśmy już pierwszym dealerem w Warszawie, pod względem sprzedaży nowych samochodów.
Nowa Insignia z Dixi-Car pod Narodową Galerią Sztuki Zachęta i pod Warszawską Nike ma nie tylko symbolizować związki Dixi‑Car z Warszawą. To przede wszystkim symbol otwarcia marki Opel zarówno na prących do przodu innowatorów, jak i czerpiących siłę z chlubnej przeszłości.
Opel ma propozycje dla obydwu grup - choćby nową Mokkę i Crosslanda. Zapraszamy!
Salon Warszawa / Raszyn
(22) 716 30 20 wew. 4
Salon Radom
(48) 360 98 26 wew. 2
Demonstracyjny Opel Insignia Sports Tourer z Dixi-Car pod Pomnikiem Bohaterów Warszawy. Nike - bogini zwycięstwa.