Grandland X kontynuuje tradycje Opla Antary. Crossover, suv premium. Przestronne wnętrze; największy, najmocniejszy, najlepiej wyposażony suv Opla w nadchodzących latach.
Grandland X - duży, mocny suv Opla. Klasa premium. Planowany napęd Grip Control, czyli 5 trybów pracy, inteligentna dystrybucja momentu na koła, ale możliwość ustawienia kontrolowanego poślizgu kół (możemy się pobawić samochodem na śniegu, w błocie, piachu).
Porównaj z danymi Grandlanda prod. 2021-.
Grandland X benz./Diesel |
Grandland X HYBRID4 |
||
---|---|---|---|
Wymiary nadwozia | Długość nadwozia | 4477 mm | |
Szerokość nadwozia (bez lusterek/z lusterkami bocznymi złożonymi/z lusterkami rozłożonymi) | 1856/1906/2098 mm | ||
Wysokość | 1609 mm | ||
Rozstaw osi | 2675 mm | ||
Rozstaw kół (przednia/tylna oś) | 1595/1610 mm | ||
Bagażnik więcej |
514 l | 405 l | |
po złożeniu oparcia kanapy, po sufit | 1652 l | ||
Masa pojazdu | 1350-1608 kg | 1875 kg z kierowcą | |
Ładowność | 577-608 kg | 350 kg |
Pojemność zbiornika paliwa:
Średnica zawracania: 11,05 m między ścianami
Koła, opony: 215/70 R16 • 215/65 R17 • 225/55 R18 • 235/50 R19
Obciążenie dachu: 85 kg
1.2 Turbo 130KM |
1.2 Turbo 130KM Automat |
1.6 Turbo 180KM Automat |
HYBRID4 benzyna 1.6 Turbo + 2 silniki elektryczne |
|
---|---|---|---|---|
paliwo | benzyna | benzyna | benzyna | benzyna + prąd |
pojemność (cm3) | 1199 | 1199 | 1600 | 1598 |
czy wtrysk bezpośredni paliwa? | tak | tak | tak | |
czy system Start&Stop? | tak | tak | tak | |
skrzynia biegów | 6-bieg. manual | 8-bieg. automat | 8-bieg. automat | |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) |
96/130/5500 | 96/130/5500 |
133/180/5500 | 221kW/300KM - łączna moc napędu |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) |
230/1750 | 230/1750 | 250/1750 | 450 Nm - cały napęd 250/1650 - silnik spalinowy 337 - przedni silnik elektr. 166 - tylny silnik elektr. |
prędkość maksymalna (km/h) |
188 | 196 | 220 | 220 km/h 135 km/h w trybie czysto elektrycznym |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 10,1 | 10,4 | 8,8 | 7,0 |
przyspieszenie 80-120 km/h na 5. biegu (sek.) | 9,9 | - | - | - |
spalanie trasa/miasto/średnio (l/100 km) wg NEFZ |
4,64,5/6,26,0/5,25,1 | 4,8‑4,7/5,8‑5,7/5,2‑5,0 | 5,0‑4,9/7,2‑7,1/5,8‑5,7 | |
spalanie średnio (l/100 km) wg WLTP |
6,8‑6,3 | 7,2‑6,7 | 7,8-7,3 | 1,4-1,3 |
zużycie energii w kWh/100 km | 23,0 - wg NEFZ 29,0 - wg WLTP |
|||
emisja CO2 (g/km) wg NEFZ | 118-116 | 118-115 | 132-130 | |
emisja CO2 (g/km) wg WLTP | 153-142 | 164-151 | 177-165 | 32-29 |
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
1.5 CDTi 130KM |
1.5 CDTi 130KM Automat 6-bieg. |
1.5 CDTi 130KM Automat 8-bieg. |
2.0 CDTi 177KM Automat |
||
---|---|---|---|---|---|
paliwo | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel | |
pojemność (cm3) | 1499 | 1499 | 1499 | 1997 | |
czy wtrysk bezpośredni paliwa? | tak | tak | tak | tak | |
czy system Start&Stop? | tak | tak | tak | tak | |
skrzynia biegów | 6-bieg. manual | 6-bieg. automat | 8-bieg. automat | 8-bieg. automat | |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) |
96/130/3750 | 96/130/3750 | 96/130/3750 | 130/177/3750 | |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) |
300/1750 | 300/1750 | 300/1750 | 400/2000 | |
prędkość maksymalna (km/h) |
192 | 192 | 192 | 211 | |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 10,9 | 10,5 | 12,3 | 9,5 | |
przyspieszenie 80-120 km/h na 5. biegu (sek.) | 11,3 | - | - | - | |
spalanie (l/100 km) | trasa, wg NEFZ | 3,9-4,0 | 3,9-4,0 | 4,5-4,6 | |
miasto, wg NEFZ | 4,7-4,8 | 4,4-4,5 | 5,3 | ||
średnio, wg NEFZ | 4,2-4,3 | 4,1-4,2 | 4,8-4,9 | ||
średnio, wg WLTP | 5,3-5,8 | 5,2-6,3 | 5,3-5,8 | 6,1-6,6 | |
emisja CO2 (g/km) | wg NEFZ | 111-113 | 108-110 | 126-128 | |
wg WLTP | 139-151 | 136-166 | 140-151 | 160-173 |
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Porównaj z danymi nowego Grandlanda (po liftingu).
1.2 Turbo 130KM Automat |
1.6 CDTi 120KM |
1.6 CDTi 120KM Automat |
|
---|---|---|---|
paliwo | benzyna | Diesel | Diesel |
pojemność (cm3) | 1199 | 1560 | 1560 |
czy wtrysk bezpośredni paliwa? | tak | tak | tak |
czy system Start&Stop? | tak | tak | tak |
skrzynia biegów | 6-bieg. automat | 6-bieg. manual | 6-bieg. automat |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) |
96/130/5500 |
88/120/3500 | 88/120/3500 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) |
230/1750 | 300/1750 | 300/1750 |
prędkość maksymalna (km/h) |
188 | 189 | 185 |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 10,9 | 11,8 | 12,2 |
przyspieszenie 80-120 km/h na 5. biegu (sek.) | - | 10,5 | - |
spalanie trasa/miasto/średnio (l/100 km) |
3,9/4,9/4,3 3,5/4,7/4,01 |
4,2/5,1/4,6 4,0/4,9/4,31 |
|
spalanie trasa/miasto/średnio (l/100 km) wg WLTP |
4,9/6,4/5,5 4,7/6,3/5,21 |
||
emisja CO2 (g/km) | 1041-111 | 1121-118 | |
emisja CO2 (g/km) wg NEFZ | 1201-127 |
1 Z oponami o niskich oporach toczenia.
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
silnik | skrzynia biegów | Przyczepa bez hamulca | Przyczepa z hamulcem Test przy nachyleniu 12%. |
---|---|---|---|
benzynowy 1.2 130KM | 6-bieg. manualna | 670 kg | 1350 kg |
6-bieg. automat | 680 kg | 1100 kg | |
Diesel 1.6 120KM | 6-bieg. manualna | 690 kg | 1400 kg |
6-bieg. automat | 710 kg | 1200 kg | |
Diesel 1.5 130KM | 6-bieg. manualna | 600 kg | 1500 kg |
8-bieg. automat | 600 kg | 1300 kg | |
Diesel 2.0 177KM | 8-bieg. automat | 750 kg | 2000 kg |
Maks. nacisk na hak holowniczy: 70 kg
Jaka kategoria prawa jazdy z przyczepą?
Limitowana oferta specjalna!
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Zobacz także
‡ Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki, takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.
Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!
03.2024
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!