Warszawa (22) 716 30 20
Radom (48) 360 98 26
Nowy Grandland PHEV 2023, czyli ładowana z gniazdka hybryda. Nowy wygląd, nowe wnętrze, a do tego hybryda plug‑in. Samochodem PHEV można jeździć w trybie zeroemisyjnym, czyli na samym prądzie. W trasy jeździmy na benzynie, przy niższym spalaniu i lepszych przyspieszeniach, bo napęd hybrydowy łagodzi 'piki' w zapotrzebowaniu na energię i zwiększa moc.
Dorośli i dzieci
Napęd hybrydowy z możliwością doładowania w garażu lub z ulicznej ładowarki. Bogate wyposażenie standardowe, czyli m.in.:
od 149 246 zł 167 642 zł
Wyprzedaż Rocznika 2022. Cena netto, przy zakupie Grandlanda na działalność gospodarczą. Patrz promocje
Finansowanie
Rata od 2437 zł netto/miesiąc w Opel Light Leasing i to za bogatą wersję GS!
Dostępny również Promocyjny Leasing od 102%
Rata od 2416 zł /miesiąc w Opel Light Kredyt i to za bogatą wersję GS!
Dostępny również Promocyjny kredyt 50/50 zero procent
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Agnieszka Rospędowska [Flota]
Menedżer ds. sprzedaży flotowej. Samochody nowe osobowe i dostawcze
Krzysztof Chołuj
Flota / b2b - Radom i okolice. Samochody osobowe i dostawcze.
Na zdjęciach mogą być elementy wyposażenia dodatkowego.
od Menedżera ds. Sprzedaży w Dixi‑Car Warszawa/Raszyn
Nowy Grandland to wielka zmiana, podąża z duchem nowoczesności, nowy wygląd, nowe wnętrze, a do tego hybryda plug‑in, której klient nie musi się obawiać. Kilka plusów takiego rozwiązania:
Piszę to z takim przekonaniem. Nie mamy zamiaru nic udawać. Grandland chce wyznaczać ścieżkę dla swoich klientów.
Tylne lampy LED, odmiana Hybrid4. Nowego Grandlanda z tyłu łatwo odróżnić po centralnie umieszczonym na tylnej klapie napisie.
Lewarek 8-biegowego automatu i przełącznik trybów hybrid/electric/benzyna.
Przekrój przez napęd Grandlanda Hybrid4 z napędem na wszystkie koła. Widoczny drugi silnik elektryczny na tylnej osi. Jest to Nowy Grandland.
Grandland HYBRID4 ma napęd na wszystkie koła (4WD), podczas gdy Grandland HYBRID ma napęd na przód. Którą wersję wybrać? Obydwa napędy pozwalają na jazdę czysto elektryczną na dystansie ok. 60 km, czyli podstawową zaletę samochodu PHEV mamy i tu, i tu. Hybrid4 kusi większą mocą i momentem obrotowym - 300KM, 520Nm w porównaniu z 224KM i 360Nm przy odmianie z napędem przednim. Jednak nawet 224KM to i tak wartość spotykowana tylko w topowych silnikach spalinowych. Nawet Hybrid z napędem na przód od zera do setki zbiera się w 8,9 sek, co jest wartością niedostępną dla większości samochodów benzynowych. Dobre przyspieszenie wynika z załączania się jednocześnie silnika spalinowego i elektrycznego.
Grandland z napędem AWD przyspiesza 0-100 km/h w ciągu 6,1 sek. Hybrid4 zawdzięcza swój napęd na wszystkie koła drugiemu silnikowi elektrycznemu na tylnej osi. Czyli nie ma tu wału napędowego idącego tunelem od skrzyni biegów. W naszej ocenie napęd tylnej osi realizowany silnikiem elektrycznym jest rozwiązaniem bardziej praktycznym, prawdopodobnie trwalszym na przestrzeni lat.
Obydwie odmiany mają automatyczną, 8-biegową skrzynię biegów. Cena jest wyraźnie korzystniejsza przy napędzie przednim, prostsza też jest budowa - jeden silnik elektryczny zamiast dwóch, co może wiązać się z niższymi kosztami eksploatacji.
Grandland jest hybrydą PHEV (Plug‑in Hybrid Electric Vehicle), czyli ładowaną z gniazdka w domu/garażu lub z publicznej stacji ładowania. Samochód PHEV ma już baterię na tyle pojemną, a silnik(i) elektryczny(e) na tyle dużej mocy, że można nim jeździć w trybie zeroemisyjnym, w przypadku Grandlanda na dystansie ok. 60 km, czyli typowo po mieście. Z kolei zwykłe hybrydy mają niewielki akumulator i pomocniczy ledwie silnik elektryczny, mogą więc co najwyżej toczyć się w korku, a elektromotor służy w nich przede wszystkim do redukcji spalania benzyny, poprzez dołączanie napędu elektrycznego w trakcie przyspieszania na silniku spalinowym.
Natomiast pojazd PHEV, pomimo że można nim jeździć na samej baterii, zachowuje silnik spalinowy, na którym typowo pojedziemy w podróż np. Warszawa-Poznań, Radom-Chorwacja, etc. Samochód typu plug‑in hybrid to więc rozsądny kompromis w sytuacji, gdy stacje ładowania dopiero powstają.
Zarówno PHEV, jak i klasyczna hybryda, mają odzysk energii przy hamowaniu - czyli hamując doładowujemy baterię.
Wyświetlacz 12" kierowcy, okok LCD 10". Przed lewarkiem włącznik elektrycznego hamulca postojowego.
Rok modelowy 2022. Wersja Business Elegance.
Złącze do ładowania prądem jest po lewej stronie samochodu. Na prawym tylnym błotniku mamy wlew benzyny.
3 szt. Grandlandów na Wyprzedaży '2022. U nas jest wybór! Zobacz oferty Odbiór możliwy dziś - samochody już zarejestrowane.
|
||
![]() |
Promocje na nowego Opla Grandland Wyprzedaż Rocznika 2022:
Nowy rocznik 2023:
Są to promocje importera. U nas, w Dixi-Car, możesz uzgodnić lepsze warunki. Zapraszamy - zobacz listę od ręki.
|
do 31 marca 2023 |
![]() |
Promocyjne finansowanie na Grandlanda:
|
do 31 marca 2023 |
![]() |
Promocyjne pakiety ubezpieczeń AC/OC na nowego Grandlanda i Grandlanda Hybrid:
Zakup jednego z tych pakietów daje dodatkowy rabat na samochód - opisujemy powyżej.
|
do 31 marca 2023 |
![]() |
Spytaj nas o indywidualną ofertę dla biznesu / grup zawodowych. Wypełnij formularz!
|
do 31 marca 2023 |
![]() |
Z Kartą Dużej Rodziny rabat 15% na Nowego Grandlanda benzyna/diesel lub Grandlanda PHEV. Rabat na KDR jest na tyle korzystny, że nie można go łączyć z większością innych promocji Opla, opisanych powyżej. Wybierasz to, co korzystniejsze: albo rabat na KDR, albo w/w promocje.
|
do 31 marca 2023 |
![]() |
Gwarancja Najniższej Ceny! Zamów samochód dziś! Jeśli przed odbiorem samochodu, wejdą nowe, lepsze promocje, będziesz mógł wybrać: skorzystać z dziś wynegocjowanej ceny lub z nowych warunków.
|
do 31 marca 2023 |
Nowy Grandland już w Dixi‑Car. Zamów!
Nowy Grandland już jest w salonach Dixi-Car Warszawa/Raszyn i Radom. Zdjęcie nie oddaje skali tego samochodu. Zapraszamy do obejrzenia bogatej wersji Ultimate, którą mamy w salonie. Już przyjmujemy zamówienia!
Pełny LED (reflektory i tylne lampy), gama aktywnych systemów bezpieczeństwa w standardzie, takich jak zaawansowany pilot parkowania czy układ utrzymania w pasie ruchu. Do wyboru napęd benzynowy, PHEV lub wydajny Diesel. 8-biegowe automaty lub skrzynia manualna. Flagowiec Opla. Dla przedsiębiorcy, na firmę, dla rodziny.
Zobacz ceny Nowego Grandlanda beznyna lub ceny wersji PHEV. Zapraszamy!
Ostatnie sztuki dotychczasoego Grandlanda X są jeszcze w Dixi‑Car do odbioru od ręki.
Salon Warszawa / Raszyn
(22) 716 30 20 wew. 1
Salon Radom
(48) 360 98 26 wew. 2
Zobacz także
Zasięg samochodu elektrycznego
Jest odwrotnie niż w spalinowym. Zasięg samochodu elektrycznego jest większy w mieście, a mniejszy w trasie. Elektryk jest mistrzem odzyskiwania energii. Gdy zdejmujesz nogę z gazu i hamujesz silnikiem", doładowuje się bateria. A gdzie dużo hamujemy? Oczywiście w mieście. Na zasięg w trasie jest jednak sposób - jazda z prędkością 80‑100 km/h zamiast 130 km/h.
—W trasie, przy prędkościach autostradowych, zasięg spada nawet o połowę. Klienci są przyzwyczajeni, że w trasie samochód pali mniej. Ale w elektryku jest odwrotnie niż w samochodzie z napędem spalinowym. I to nie samochód elektryczny jest zły, tylko samochód spalinowy, który w mieście marnuje energię kinetyczną zamieniając ją w ciepło na klockach i tarczach hamulcowych, podczas gdy elektryk, gdy dojeżdżamy do czerwonego światła, doładowuje baterię – mówi Łukasz, menedżer ds. sprzedaży w Dixi‑Car.
Dlatego jeśli Opel Corsa‑e ma zasięg 337 kilometrów po naładowaniu baterii do pełna, to jest to realny zasięg w warunkach miejskich. Zasiegi dla elektryków Opel podaje wg WLTP, czyli normy ostrzejrzej, korzystniejszej dla klienta, niż dawna norma NEDC.
Ostatecznie zasięg i tak zależy od kierowcy. Jak zwiększyć zasięg?
‡ Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki, takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.
Dixi‑Car pierwszym dealerem Opla w Warszawie!
W 2021 Dixi‑Car urósł do roli czołowego dealera Opla w Warszawie. Wcześniej byliśmy kojarzeni z przedmieściami stolicy, kupowali samochody u nas właściciele podmiejskich willi i przedsiębiorcy. Sytuacja się zmienia - w marcu 2021 jesteśmy już pierwszym dealerem w Warszawie, pod względem sprzedaży nowych samochodów.
Nowa Insignia z Dixi-Car pod Narodową Galerią Sztuki Zachęta i pod Warszawską Nike ma nie tylko symbolizować związki Dixi‑Car z Warszawą. To przede wszystkim symbol otwarcia marki Opel zarówno na prących do przodu innowatorów, jak i czerpiących siłę z chlubnej przeszłości.
Opel ma propozycje dla obydwu grup - choćby nową Mokkę i Crosslanda. Zapraszamy!
Salon Warszawa / Raszyn
(22) 716 30 20 wew. 1
Salon Radom
(48) 360 98 26 wew. 2
Demonstracyjny Opel Insignia Sports Tourer z Dixi-Car pod Pomnikiem Bohaterów Warszawy. Nike - bogini zwycięstwa.