Salon SUV-ów i crossoverów przy ul. Czarneckiego w Radomiu. Na pierwszym planie Crossland dla rodziny 2+2 z małymi dziećmi. Dalej duże, rodzinne SUV‑y Grandland.
Ruszyło Centrum Sport Utility Vehicle przy obwodnicy Radomia. Kilkanaście nowych i demonstracyjnych crossoverów i SUV‑ów od ręki z Dixi‑Car Radom. Samochody fabrycznie nowe lub używane z umiarkowanym stanem licznika. Trafiają się terenówki z napędem 4x4 lub z elektronicznie blokowanym mechanizmem różnicowym (na śnieg, piach, błoto). Auta sprawdzone i salonowe. Super ceny SUV‑ów w Radomiu - zobacz anonse poniżej.
Ciekawym dodatkiem do crossovera lub suv-a eksploatowanego wokół Radomia będzie oplowski napęd IntelliGrip. Zjeżdżasz z asfaltu na leśne dukty lub wiejskie, piaszczyste drogi? IntelliGrip to napęd na przednią oś, dzięki czemu nadal jedziesz "o kropelce". Mechanizm różnicowy jest tu jednak blokowany, więc zachowujesz trakcję na piaszczystych, błotnistych, pokrytych śniegiem i lodem drogach. Więcej o IntelliGrip
Nowa Mokka w scenerii trasy ekspresowej S7 - obwodnicy Radomia.
Nowy crossover z Dixi-Car zaprezentował się w centrum Radomia - deptak arterii Żeromskiego.
Szukasz niskich cen?
Oto ceny wyjściowe nowych SUV-ów i crossoverów w naszym salonie w Radomiu. Większość Radomian decyduje się dopłacić kilka-kilkanaście tysięcy złotych i kupuje środkowe wersje wyposażenia SUV-ów, szczególnie Mokki i Grandlanda. Ale: w ostatnich latach wyposażenie bazowe poszło nieprawdopodobnie "do góry". Kamera, komputer, tempomat, klimatyzacja, multimedia - to wszystko jest już z reguły w standardzie nawet w bazowych poziomach wyposażenia SUV-ów i crossoverów Opel.
Model z II połowy 2024 roku, z dodatkowymi systemami na pokładzie. Poziom wyposażenia Joy. W standardzie m. in.:
Klimatyzacja
Szyby sterowane elektrycznie (przód i tył)
Radio 2DIN MP3 USB Bluetooth, 6 głośników + tuner cyfrowy DAB
Tempomat
Lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane i podgrzewane
Centralny zamek sterowany pilotem
Elektryczne wspomaganie kierownicy
Kierownica wielofunkcyjna regulowana góra-dół z przyciskami sterowania
Regulacja wysokości fotela kierowcy
Podłokietnik centralny ze schowkiem
Systemy bezpieczeństwa: Asystent pasa ruchu + alert o niebezpiecznej odległości od pojazdu poprzedzającego, Asystent zmęczenia kierowcy + TSR (rozpoznawanie znaków drogowych) + AEBS (autonomiczne hamowanie), ESP + ABS + ARP (ochrona przed dachowaniem),
TCS - System kotroli trakcji, HDC (kontrola zjazdu ze wzniesienia) + HSA (asystent wjazdu na wzniesienie),
Monitorowanie ciśnienia w oponach
Światła LED do jazdy dziennej
Czujnik zmierzchu i czujnik deszczu
6 poduszek powietrznych (przednie, boczne w przednich fotelach, kurtyny powietrzne)
Cena na Wyprzedaży Rocznika 2024, obejmuje też premię za przyjęcie Twojego samochodu używanego w rozliczeniu i rabat na przedsiębiorcę / grupę zawodową.
Wersja Adventure to mądry kompromis cena/wartość.
Automat+8000 zł
Napęd 4WD+9000 zł (dodatkowo elektryczny hamulec postojowy + Auto hold)
Wyprzedaż Rocznika '2024.
Cena obejmuje ponadto bonus za przyjęcie Twojego samochodu używanego w rozliczeniu i rabat dla przedsiębiorców / grup zawodowych.
Adventure to mądry kompromis cena/wartość. Ponad to, co w wersji Joy, m. in.:
Fotele przednie podgrzewane
Kierownica podgrzewana
Czujniki parkowania przednie
System bezkluczykowy Smart Key
Lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne
LED-owe przednie światła przeciwmgielne
BSW - System monitorownia martwego pola
RCTW - Ostrzeganie o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu
18" obręcze aluminiowe z oponami 235/55R18
Rata leasingu od 509 zł netto/miesiąc. Promocja na Torresa Adventure 2WD. Więcej
Lub leasing z opłatą wstępną 0%. To promocja również na Torresa Adventure 2WD. Więcej
Radio 2DIN MP3 USB Bluetooth, 6 głośników + tuner cyfrowy DAB
Tempomat
Lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane i podgrzewane
Centralny zamek sterowany pilotem
Elektryczne wspomaganie kierownicy
Kierownica wielofunkcyjna regulowana góra-dół z przyciskami sterowania
Regulacja wysokości fotela kierowcy
Podłokietnik centralny ze schowkiem
Systemy bezpieczeństwa: Asystent pasa ruchu + alert o niebezpiecznej odległości od pojazdu poprzedzającego, Asystent zmęczenia kierowcy + TSR (rozpoznawanie znaków drogowych) + AEBS (autonomiczne hamowanie), ESP + ABS + ARP (ochrona przed dachowaniem),
TCS - System kotroli trakcji, HDC (kontrola zjazdu ze wzniesienia) + HSA (asystent wjazdu na wzniesienie),
Monitorowanie ciśnienia w oponach
Światła LED do jazdy dziennej
Czujnik zmierzchu i czujnik deszczu
6 poduszek powietrznych (przednie, boczne w przednich fotelach, kurtyny powietrzne)
Kilka wypraw, które odbyliśmy demonstracyjnymi crossoverami z Dixi‑Car w przełomowym roku 2020. Wycieczka SUV-em z Radomia przez Kielce w skałki Jury Krakowsko-Częstochowskiej to jest to!
Insignia dla Rodziny / off-road
Insignia może pełnić rolę samochodu rodzinnego i do off-road'u. Samochód nie tylko do firmy. Sprawdziliśmy to w Mazowieckim Parku Krajobrazowym.
Nowa Insignia z Dixi-Car w weekend pojechała przez Górę Kalwarię za Wisłę, w mniej znane rejony Mazowieckiego Parku Krajobrazowego. Jeden z wilgotniejszych okołowarszawskich parków rzucił Insigni wyzwanie w dżdżyste przedwiośnie 2021 roku. Off-roadowy test Insignia zaliczyła, i podtrzymujemy zdanie, że stosunek właściwości jezdnych, pojemności nadwozia do kosztu zakupu i utrzymania jest tu jeden z najlepszych w gamie Opla.