My, jako salon samochodów nowych jednomarkowy (nieposiadający innych marek poza SsangYongiem), potwierdzamy wysoką ocenę współpracy ze SsangYong Auto Polska, wyłaniającą się z badania dealerskiego.
SsangYong w Polsce miał okresy większej i mniejszej aktywności. Ostatnie kilka lat jest tym lepszym okresem, rośnie sprzedaż. Natomiast jakie są rokowania na przyszłość, a co za tym idzie jak wygląda bezpieczeństwo kupującego samochód (serwis, wartość odsprzedaży)? Mamy insiderskie info.
Po zakończonym w tym tygodniu Kongresie Dealerów (druga połowa września 2023), organizowanym przez Miesięcznik „Dealer”:
Marka SsangYong po raz pierwszy od wielu lat została uwzględniona w Niezależnym Badaniu Dealerów Samochodowych - wykres poniżej.
Spośród dwudziestu ośmiu brandów samochodowych, wskoczyła od razu do Top 10 klasyfikacji generalnej, plasując się przed tak uznanymi markami jak Audi, Skoda, BMW czy Hyundai!
Polscy dealerzy SsangYong wysoko ocenili etykę biznesową Importera (miejsce 6. spośród 28 marek), standardy importerskie w zakresie sprzedaży i serwisu (miejsce 6.), dostępność samochodów (miejsce 6.) czy politykę marketingową (miejsce 6.).
#
My jako dealer dodajemy:
Modele to nie wszystko! Nowe Torres, Korando, Tivoli, Rexton, Musso są udane, ale też zadowolenie dealerów ze współpracy z importerem to dobry prognostyk na przyszłość SsangYonga w Polsce.
Zadowolenie importera ~ zadowolenie klienta - to się sprawdza!
Na wykresie - gdyby odfiltrować marki premium - wśród marek "value for money" SsangYonga byłby trzeci-czwarty w Polsce!
Na wykresie top 15 marek obecnych na polskim rynku z autoryzowanymi przedstawicielstwami, a nie zostało uwzględnionych na grafice kolejne 13 marek, które zajęły niższe miejsca.
Jak interpretować wykres? Dlaczego 15 a nie wszystkie 28 marek?
Te, które się nie zmieściły na wykresie, to w uproszczeniu marki, do których klient mógłby podchodzić ostrożniej. Niezawodolony dealer zmieni importera. Klient dowie się, że w dealerstwie, do którego przyjeżdzął latami, już nie ma marki X, a za to jest marka Y, która z punktu widzenia dealera rokuje większe szanse na wieloletnią współpracę.
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.