Insignia B COUNTRY TOURER
Uterenowiona Insignia Country Tourer to zawsze nadwozie Kombi. Czyli ceny porównujemy ze Sports Tourerem i wychodzi, że do crossovera na bazie Insigni, z podwyższonym o 20 mm zawieszeniem, nie trzeba aż tak dużo dopłacić, biorąc pod uwagę, ile się dodatkowo dostaje. Jeździsz w góry? Może warto rozważyć?
Tył samochodu | Deska rozdzielcza
Podwyższone o 20 mm zawieszenie i osłony spodu, błotników i progów czynią Insignię Country Tourer crossoverem. Lista suv-ów, crossoverów Opla.
Czym się różni wyposażenie standard Insigni Country Tourer od Insigni Kombi z wyposażeniem Enjoy?
Bezkluczykowy system otwierania samochodu i uruchamiania silnika. Kluczyk musi być z tobą, ale nie wyjmujesz go z kieszeni. Akurat Open&Start jest standardem w każdej Insigni B (liftback, kombi) - nie tylko w Country Tourerze...
Uterenowiona Insignia Country Tourer jest o 20+ tys. zł droższa niż regularna Insignia Kombi Enjoy. Niektórzy klienci mogą zastanawiać się, czy warto dopłacić w/w kwotę do crossovera na bazie Insigni. Co dostaną dodatkowo w Country Tourerze w porównaniu z podstawową Insignią kombi Enjoy?
- Country Tourer ma lepszy zestaw audio Navi 900, nawigacja, większy wyświetlacz 8-calowy. W regularnej Insigni kombi jest zestaw R4.0 z wyświetlaczem 7-calowym, bez fabrycznej nawigacji.
- Country Tourer ma w standardzie podgrzewane fotele przednie.
- Fajniejsza tapicerka w Country Tourerze, z elementami ze sztucznej skóry.
- W Insigni Country Tourer są reflektory matrycowe LED IntelliLux® z automatycznym sterowaniem światłami drogowymi. W zwykłym kombi LED-owe są tylko światła dzienne i lampy tylne. Sama ta opcja jest warta 5+ tys. zł.
- Zagłówki z 4-kierunkową regulacją położenia. W zwykłym kombi jest 2-kierunkowa regulacja.
- Fotele:
- kierowcy z regulacją 8-kierunkową zamiast 6-kierunkowej (dodano regulację nachylenia siedziska). Dodatkowo elektryczna regulacja odcinka lędźwiowego. W zwykłym kombi w standardzie Enjoy brak regulacji lędźwiowej
- pasażera z regulacją 6-kierunkową zamiast 4-kierunkowej (w Country Tourerze dodano regulację góra-dół)
- Tylne siedzenia dzielone w proporcji 40/20/40, z podłokietnikiem, składane jednym ruchem. W zwykłym kombi ta opcja jest standardem dopiero wyższej wersji Elite.
- Relingi dachowe są w Country Tourerze standardowo srebrne. W zwykłym kombi - standardowo są czarne.
- Felgi: Country Tourer ma felgi aluminiowe 18-calowe z szerszymi oponami. SportsTourer - felgi strukturalne 17-calowe.
- System TPMS: w Country Tourerze monitoruje ciśnienie niezależnie w poszczególnych oponach. W regularnym kombi Enjoy jest prostsza wersja systemu.
- Ponadto w Country Tourerze standardem są te opcje (w zwykłym kombi Enjoy trzeba za nie dopłacić):
- Dyskretne podświetlenia wnętrza "Ambient"
- Osłony przeciwsłoneczne z lusterkami i podświetleniem LED
- Dwa gniazdka USB do ładowania w tylnej części podłokietnika przedniego
- Pojemnik pod podłogą bagażnika
- Gniazdko 12V w bagażniku
- Stalowa listwa ochronna tylnego progu załadunkowego
- Chromowana listwa w linii dachu i czarna błyszcząca listwa pod oknem
- Czujniki parkowania, przód i tył
- Reflektory przeciwmgielne
- Elektrycznie otwierana i zamykana klapa bagażnika
- Country Tourer jest wersją uterenowioną, ma coś czego "regularne" kombi nie może mieć nawet za dopłatą:
- Podwyższone zawieszenie (o 20 mm) i osłony podwozia
- Panele ochronne na zderzakach i progach
Analiza na podstawie cenników z jesieni 2017 r. Wyposażenie się zmienia. Sprawdź aktualne cenniki PDF (obok).
Wyposażenie standardowe Opel Insignia Country Tourer
W Country Tourerze jest jeden poziom wyposażenia, który nazywa się właśnie "Country Tourer". Nie ma Enjoy, Innovation, Elite jak w regularnej Insigni.
- Klimatyzacja dwustrefowa sterowana elektronicznie
- System multimedialny Navi 900 IntelliLink z nawigacją 3D (mapa Europy), z łączami USB i Bluetooth®.
Zawiera: podwójny tuner radiowy, kolorowy ekran dotykowy 8-calowy, sterowanie komendami głosowymi, 7 głośników, interfejsy projekcji telefonu Apple CarPlay i Android Auto, wyświetlacz wskaźników kierowcy DIC 4,2-calowy. Gniazdo USB w podłokietniku do przesyłania danych.
- Podgrzewane fotele przednie
- System stabilizacji toru jazdy ESP
- Zestaw "Dobrej Widoczności" (automatyczne sterowanie światłami z czujnikiem
oświetlenia, asystent świateł drogowych, czujnik deszczu, światłoczułe lusterko wewnętrzne)
- Kamera Opel Eye, zwana też Pakietem Asystent Kierowcy 1 (wskaźnik odległości do pojazdu poprzedzającego z systemem ostrzegania przed kolizją i automatycznego hamowania przy niskich prędkościach, system wykrywania pieszych, system ostrzegania
o niezamierzonej zmianie pasa ruchu z układem utrzymania pasa ruchu)
- Poduszki powietrzne przednie, boczne i kurtynowe
- System automatycznego odblokowywania zamków drzwi i sterowania zapłonem "Open&Start"
- Elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu
- Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
- Kierownica pokryta skórą z przyciskami sterowania systemami multimedialnymi
- Tempomat z funkcją ogranicznika prędkości
- Izotermiczna szyba przednia odbijająca promienie słoneczne
- Hamulec postojowy sterowany elektrycznie z układem wspomagania ruszania na pochyłościach
- Fotel kierowcy z regulacją 8-kierunkową (przód-tył, góra-dół, pochylenie oparcia, nachylenie siedziska) z elektryczną regulacją podparcia lędźwiowego (4-kierunkową)
- Fotel pasażera z regulacją 6-kierunkową (przód-tył, góra-dół, pochylenie oparcia)
- Welurowe dywaniki podłogowe
- Dyskretne podświetlenia wnętrza "Ambient"
- Osłony przeciwsłoneczne z lusterkami i podświetleniem LED
- Dwa gniazdka USB do ładowania w tylnej części podłokietnika przedniego
- Pojemnik pod podłogą bagażnika
- Gniazdko 12V w bagażniku
- Stalowa listwa ochronna tylnego progu załadunkowego
- Chromowana listwa w linii dachu i czarna błyszcząca listwa pod oknem
- Czujniki parkowania, przód i tył
- System TPMS monitorujący ciśnienie w poszczególnych oponach niezależnie
- Aluminiowe felgi 18x8,0", z oponami 235/50R18
- Reflektory matrycowe LED IntelliLux® z automatycznym sterowaniem światłami drogowymi. Światła do jazdy dziennej LED
- Światła tylne w technologii LED
- Reflektory przeciwmgielne
- Wycieraczka tylnej szyby
- Relingi dachowe w kolorze srebrnym
- Elektrycznie otwierane i zamykane drzwi bagażnika
- Panele ochronne na zderzakach i progach
- Podwyższone zawieszenie i osłony podwozia
- Tapicerka materiałowa Oxford, czarna z elementami ze sztucznej skóry Morrocana.
Komfortowe fotele przednie. Kieszenie z tyłu oparć foteli przednich.
- ... pełna lista w cenniku pdf (link powyżej po prawej)
Napęd 4x4 jest opcją w Country Tourerze. Jest dostępny z mocniejszymi silnikami - benzyną 2.0 260KM i Dieslami 2.0 170KM i 210KM. Więcej o budowie napędu na wszystkie koła.
Czy adaptacyjny układ jezdny FlexRide jest w standardzie?
Tak, FlexRide jest w Insigni Country Tourer w standardzie (w chwili, gdy piszemy artykuł; patrz aktualne cenniki obok), ale z mocniejszymi silnikami - benzyną 2.0 260KM i wszystkimi Dieslami. Z jednostkami benzynowymi 1500 ccm zawieszenie FlexRide nie występuje w Insigni Country Tourer.
Natomiast zawieszenie podwyższone o 20 mm w stosunku do regularnej Insigni jest w każdym Country Tourerze, również z silnikiem benzynowym 1.5.
Opel Insignia Country Tourer - na drogę nieutwardzoną, leśny dukt, w Karkonosze, na wakacje na Ukrainie.
Używane
Diesel ,
2016 , skrzynia
automat , kolor
BIAŁY
od
35900 zł
cena brutto (faktura vat-marża)
Zobacz
Diesel ,
2017 , skrzynia
automat 6-bieg. , kolor
czarny metallic
od
49900 zł
cena brutto (faktura vat-marża)
Zobacz
benzyna ,
2019 , skrzynia
manualna , kolor
czarny metallic
od
75900 zł
cena brutto (faktura vat-marża)
Zobacz
Diesel ,
2017 , skrzynia
automat 8-bieg. , kolor
biały
od
55900 zł
59900 zł
cena brutto (faktura vat-marża)
Zobacz
Diesel ,
2019 , skrzynia
automat 8-bieg. , kolor
darkmoon metallic
od
86900 zł
cena brutto
Zobacz
Więcej samochodów używanych
Pytania?
Zobacz także
Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!
03.2024
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!
Umów datę i godzinę testu
Godziny pracy salonu