Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Używane Elektryki i Hybrydy - z Dixi‑Car

Używane samochody elektryczne i hybrydy

Przy komisie samochodów używanych zainstalowaliśmy stację ładowania dla elektryków i hybryd. Wśród używanych mamy samochody demostracyjne, jak Opel Grandland X Hybrid widoczny na drugim planie.

Jako komis dealerski profesjonalnie podchodzimy do sprzedaży używanych samochodów elektrycznych. Mechanicy z Dixi‑Car szkolą się z serwisu hybryd i elektryków, notabene wydatki na naprawy auta bateryjnego powinny być niższe niż spalinowego. Na parkingu zainstalowaliśmy stację ładowania samochodów elektrycznych, podwójny wallbox. Zapraszamy po używanego lub nowego elektryka.

Chociaż jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem Opla, trafiają się u nas również używane hybrydy i samochody elektryczne Toyoty, Nissana czy Hondy. Przyjmiemy w rozliczeniu elektryka większości marek obecnych na polskim rynku. Zapraszamy.

Znalezionych samochodów: 6.

SsangYong Torres EVX Wild 2WD 73,4 kWh 207KM

SsangYong Torres EVX Wild 2WD 73,4 kWh 207KM

rok 2024, 1111 km, elektryk, skrzynia automat ,  Samochód DEMONSTRACYJNY   14882

cena brutto 

CHEVROLET VOLT II Hybryda, Pakiet zimowy

CHEVROLET VOLT II Hybryda, Pakiet zimowy

rok 2017, 93000 km, PHEV (benzyna + prąd), skrzynia manualna

cena brutto (faktura vat-marża) 

Toyota Yaris Hybryda 1.5 Serwis Salon PL Bezwypadkowy Gwarancja

Toyota Yaris Hybryda 1.5 Serwis Salon PL Bezwypadkowy Gwarancja

rok 2017, 173000 km, benzyna, skrzynia automat

cena brutto (faktura vat-marża) 

Toyota Yaris 1,5 Hybrid 73 KM, Kamera cofania, klima automatyczna, Navi

Toyota Yaris 1,5 Hybrid 73 KM, Kamera cofania, klima automatyczna, Navi

rok 2018, 53600 km, PHEV (benzyna + prąd), skrzynia automat

cena brutto (faktura vat-marża) 

Opel Astra VI GS Line 1,6 PHEV 180KM, Salon Polska, Gwarancja

Opel Astra VI GS Line 1,6 PHEV 180KM, Salon Polska, Gwarancja

rok 2022, 24100 km, PHEV (benzyna + prąd), skrzynia automat

cena brutto (faktura vat-marża) 

Toyota Yaris 1,5 Hybrid 73 KM, Kamera cofania, klima automatyczna, Navi

Toyota Yaris 1,5 Hybrid 73 KM, Kamera cofania, klima automatyczna, Navi

rok 2018, 68000 km, PHEV (benzyna + prąd), skrzynia automat

cena brutto (faktura vat-marża) 

 

 

Używane Elektryki - Q&A

Jaką Opel daje gwarancję na baterię?

8 lat lub 160 tys. km, w zależności, co nastąpi pierwsze. Taką gwarancję mają osobowe i dostawcze Ople, m.in. Corsa‑e, Mokka‑e, Grandland Hybrid, Astra PHEV, Combo‑e, Vivaro‑e, Zafira‑e Life. Zobacz gamę elektryków.

Będzie to mój pierwszy elektryk w życiu. Skąd mam wiedzieć, czy to dobry wybór?

Szybki poradnik: PHEV, elektryk, diesel, czy benzyna?

Warto się zastanowić nad miejscem ładowania. Własny garaż jest argumentem za samochodem elektrycznym. Jeśli nie masz garażu czy gniazdka w firmie, rozważ hybrydę PHEV i zapoznaj się z mapą publicznych stacji ładowania, np. na greenwaypolska.pl. Przy ładowanej z gniazdka hybrydzie może wystarczyć ogólnodostępna ładowarka pod supermarketem; tych stacji będzie teraz przybywać. Przy zeroemisyjnym, bateryjnym samochodzie publiczna stacja ładowania też może wystarczyć, ale wtedy, żeby naładować baterię w trakcie zakupów (30-60 minut), musimy korzystać z szybkiego gniazdka DC, gdzie jak na razie prąd jest nieco droższy niż z gniazdek AC.

Ew. zwykła hybryda (nie ładowana z gniazdka), która tylko łagodzi piki w poborze energii - do takiej hybrydy nie potrzebujesz gniazdka. Przeczytaj nasz poradnik Samochód elektryczny w praktyce.

Na ile dopłata z programu "Mój elektryk" ew. zaburza sens zakupu używanego elektryka?

Owszem, dopłatę z programu "Mój elektryk" można otrzymać na nowy samochód elektryczny, a nie na używany. Ale to jest w cenach. Używane samochody elektryczne są tańsze o dopłatę, którą otrzymał kupujący. Rynek się tu dostosowuje. Natomiast warto pamiętać, że dopłata jest tylko na auta bateryjne, a nie na hybrydy, i to już będzie działać na korzyść pojazdów BEV, czyli bez silnika spalinowego, które w perspektywie roku-dwóch od wprowadzenia dotacji ("Mój elektryk" wszedł latem 2021) staną się bardziej dostępne cenowo względem hybryd.

Serwis samochodu elektrycznego

W Dixi‑Car są już przeszkoleni mechanicy, klienci przyjeżdżają elektrykami na zielonych tablicach - zobacz.

 

 

 

Stacje ładowania (budownictwo wielorodzinne)

Dla części klientów, szczególnie tych mieszkających w budownictwie wielorodzinnym, pierwszym pytaniem są stacje ładowania. Czy będę miał gdzie ładować samochód, blisko domu?

Stacje ładowania aglomeracja warszawska, koniec 2021 roku

Sami byliśmy zaskoczeni, bo jeszcze niedawno przy 'Raszynie' na mapie widzieliśmy dwie stacje. Dziś jest ich osiem (źródło: elekromobilni.pl) - stan jesień 2021. Liczba stacji będzie przyrastała wraz z liczbą samochodów elektrycznych. Energii nie zabraknie.

Wracając do dzielnic z budownictwem wielorodzinnym, elektryczne Ople mają możliwość ładowania DC, z szybkich ładowarek 50‑100 kW, czyli ładowanie 30‑60 minutowe. Akurat przy okazji zakupów. I bez zaskoczenia - stacje są lokalizowane na parkingach centrów handlowych. Więc?

 

Auto elektryczne w praktyce - w odcinkach

 

 

Zobacz także

 

 

Nowy KGM Actyon - już umawiamy jazdy testowe. Zapraszamy!

02.2025

Nowy KGM Actyon w salonie Warszawa

Jest samochód demonstracyjny! Zarejestrowaliśmy Actyona Turbo 163KM z 6‑biegową skrzynią automatyczną Aisin. Gotowy do jazdy testowej.

Pierwszy model pod nowym brandem KGM. Sprawdzony, mocny, czterocylindrowy silnik 1.5 T‑GDi z łańcuchem rozrządu. Chwalona stylistyka SUVa Coupé. Atrakcyjna cena od 155,5k za duży samochód made in Korea. W premierowej promocji Actyon ma Leasing z sumą opłat 100%. Jednak jest również tańszy Torres - porównujemy je w materiale Actyon czy Torres.

Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer KGM SsangYong Warszawa. Zapraszamy!

Umów datę i godzinę testu

Ceny Actyona



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Wyprzedaż rocznika BAIC Beijing 5. Suma korzyści do 23 000 zł. Pakiet Ubezpieczeń AC/OC za 1 pln. Lakier metalik gratis. Instalacja LPG od 1 zł