Warszawa (22) 716 30 20
Radom (48) 360 98 26
Dla rzemieślnika ważna będzie przestrzeń ładunkowa i zwrotność w ruchu miejskim - polecamy Opla Combo.
Oddajemy głos naszym czytelnikom.
Jaki powinien być idealny samochód do wykonywania Twojego zawodu?
Podziel się z nami - czekamy na krótkie teksty pod adresem:
Dla geodety najważniejsze jest pytanie, czy samochód poradzi sobie w trudnym terenie, czasem na łące czy pastwisku, a czasem czy przejeździe przez płytki rów z wodą.
Ważny jest tez stale aktualny i czytelny (spory ekran) GPS, automatyczna klima oraz zestaw głośno mówiący do kontaktów z innymi wykonawcami lub klientami podczas jazdy.
Ponadto jako ludzie oszczędni wybieramy samochody zużywające jak najmniej i jak najtańszego paliwa oraz mające zapewniony w wielu miastach serwis no i odpowiednią gwarancję.
Ze względu na konieczność przewożenia sporej ilości sprzętu i ich wymiarów (np. statywy, łaty i tyczki) przestrzeń ładunkową powinna być spora i umożliwiająca przewóz dłużyzn. Geodeci czasem zmuszeni są przespać się w samochodzie więc wygodne i rozkładane fotele są dobrze widziane, a możliwość ugotowania herbatki lub kawki też jest welcome. Dobre radio umila czas zarówno w czasie podróży jak i wypoczynku.
Lekarzom poświęciliśmy oddzielny artykuł.
Dyplomatom poświęciliśmy oddzielny artykuł.
Księżom poświęciliśmy oddzielny artykuł.
Policjantom, wojskowym, strażakom poświęciliśmy oddzielny artykuł.
Nauczycielom i wykładowcom poświęciliśmy oddzielny artykuł.
Rolnikom poświęciliśmy oddzielny artykuł.
Poszczególne modele w kontekście zakupu przez przedsiębiorcę, na firmę: Insignia, Astra, MOKKA X, Grandland X.
Ponieważ pracujemy w terenie i wciąż zaskakujemy swoimi wizytami Bogu ducha winnych ludzi - kluczowy jest dla nas wygląd, a nawet pewien prestiż marki, którą się poruszamy. W naszym zawodzie podstawa to pierwsze wrażenie - wzbudzić zaufanie osoby, którą właśnie poznajemy, a która nie oczekuje naszej wizyty i jest nią kompletnie zaskoczona - może to być zarówno dyrektor firmy, pani domu jak i nocny stróż.
Dlatego dokumentalista - szukający obiektu na potrzeby filmu fabularnego lub krótkiego spotu reklamowego preferuje samochód nowy lub prawie nowy, w kolorze eleganckim (czarny, granat) + chętnie łatwym do utrzymania w czystości (srebrny).
Poza aparatem fotograficznym i notatnikiem, rzadko wozimy ze sobą jakiś większy sprzęt, natomiast bywa że wozimy reżysera czy scenografa, dlatego samochód powinien być 4-, 5-drzwiowy i z przestronną tylną kanapą.
Pożądana byłaby automatyczna skrzynia biegów - dniówki na dokumentacji są długie i wyczerpujące, ponadto czasem się kieruje i robi coś jeszcze. Samochód uruchamia się w ciągu dnia nawet kilkadzeisiąt razy, jest to takie stop & go. Wskazany byłby pewien terenowy potencjał - przykład: do reklamy sprzętu turystycznego szuka się obiektów typu polana w lesie, albo górska łączka, itp. Z Waszej oferty idealnym samochodem wydaje się Insignia Country Tourer.
Dla mechanika (samochodowego) ważne jest, aby samochód był "wypasiony". Niekoniecznie musi to być nowy pojazd, a nawet nie powinien, bo w jaki sposób mechanik realizowałby wtedy swoje pasje?
Mechanik będzie szukał pojazdu używanego, najchętniej z pewną liczbą usterek (dla obniżenia ceny zakupu), ale nie zardzewiałego. Usterka to dla mechanika wyzwanie w pozytywnym znaczeniu - możliwość sprawdzenia się - stąd pożądane jest auto możliwie najbardziej skomplikowane, wyposażone w różne systemy, siłowniki, które oczywiście prędzej czy później muszą ulec awarii.
Preferowane są niemieckie marki - z przewymiarowanymi częściami, poddającymi się łatwo regeneracji, natomiast marki japońskie są mniej chętnie kupowane, jako znane z "cienkiej blachy" - choć też oczywiście istnieją entuzjaści Dalekiego Wschodu wśród mechaników.
Choć samochód jest dla nas celem samym w sobie - mechanik będzie unikał marek czy modeli nieprzewidywalnych - znanych z tego, że lubią się niespodziewanie zatrzymać w polu jak i ze słabej dostępności części - bowiem przedstawiciel tej profesji swój wolny czas spędza myszkując po Allegro w poszukiwaniu części używanych, okazyjnych, potem montując je w zaciszu własnego garażu. Natomiast dopuszczenie do awarii pojazdu na drodze nie licuje z honorem naszej grupy zawodowej :)
Łukasz Sosiński
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Łukasz Kozioł
Specjalista ds. sprzedaży. Samochody dostawcze (użytkowe) i zabudowy specjalistyczne.
Krzysztof Chołuj
Flota / b2b - Radom i okolice. Samochody osobowe i dostawcze.
Jaki samochód sprawdzi się w Twojej pracy - prześlij krótki tekst
OPEL Tychy i Gliwice: miękka hybryda i produkcja dostawczych 2021-2022
11.2020
Polskie fabryki Opla w Tychach i Gliwicach odpowiadają za trzon oferty Opla - produkują najpopularnieszy model w gamie - Opla Astrę V. Od września 2020 r. Tychy pracują na trzecią zmianę, ale naprawdę ciekawie dla polskiego klienta zapowiadają się lata 2021-2022.
Fabryka Opla w Gliwicach.
Fabryka w Tychach przygotowuje produkcję miękkiej hybrydy. W popularnych modelach osobowych Opla będzie dostępne wspomaganie jazdy prądem. Układ składa się z maszyny elektrycznej 48V (zastępującej alternator) i dodatkowego akumulatora 48V. Zaletą jest atrakcyjna cena takiego "elektryka". Miękka hybryda będzie opcją dostępną do popularnych silników benzynowych. Obecnie napęd elektryczny miękkiej hybrydy wspomaga przyspieszanie oraz pozwala "żeglować" na silniku elektrycznym (gdy zdejmujemy nogę z gazu). Docelowo miękkimi hybrydami będzie można jeździć w trybie zeroemisyjnym na określonym dystansie. Miękka hybryda nie wymaga ładowania - jest to więc rozwiązanie dla właścicieli mieszkań w budynkach wielorodzinnych.
Fabryka w Gliwicach - trwają przygotowania do produkcji dużych samochodów dostawczych OPEL w Polsce. Prace budowlane są na zaawansowanym, końcowym, etapie. Rozpoczął się montaż technologii, maszyn i urządzeń. Dzięki temu od połowy 2022 r. poprawi się dostępność Opli Movano w polskich salonach. Skróci się czas oczekiwania, gdy zamawiasz Movano do produkcji.