Dla rzemieślnika ważna będzie przestrzeń ładunkowa i zwrotność w ruchu miejskim - polecamy Opla Combo.
Oddajemy głos naszym czytelnikom.
Jaki powinien być idealny samochód do wykonywania Twojego zawodu?
Podziel się z nami - czekamy na krótkie teksty pod adresem:
Dla geodety najważniejsze jest pytanie, czy samochód poradzi sobie w trudnym terenie, czasem na łące czy pastwisku, a czasem czy przejeździe przez płytki rów z wodą.
Ważny jest tez stale aktualny i czytelny (spory ekran) GPS, automatyczna klima oraz zestaw głośno mówiący do kontaktów z innymi wykonawcami lub klientami podczas jazdy.
Ponadto jako ludzie oszczędni wybieramy samochody zużywające jak najmniej i jak najtańszego paliwa oraz mające zapewniony w wielu miastach serwis no i odpowiednią gwarancję.
Ze względu na konieczność przewożenia sporej ilości sprzętu i ich wymiarów (np. statywy, łaty i tyczki) przestrzeń ładunkową powinna być spora i umożliwiająca przewóz dłużyzn. Geodeci czasem zmuszeni są przespać się w samochodzie więc wygodne i rozkładane fotele są dobrze widziane, a możliwość ugotowania herbatki lub kawki też jest welcome. Dobre radio umila czas zarówno w czasie podróży jak i wypoczynku.
Nieco przewrotnie, działkowiczom proponujemy... Insignię. Oczywiście aktywnym zawodowo posiadaczom działek lub rentierom. Przepastny bagażnik (zobacz parametry), doskonała trakcja, niedościgniony komfort, a wszystko to przy satysfakcjonującym value for money. Dom w sosnowym lesie + Opel Insignia to ukoronowanie kariery zawodowej i rodzinnej, w praktycznym stylu. Gdy na warszawskich i piaseczyńskch ulicach dominują BMW i Mercedesy, Opel Insignia pozwala złapać oddech w rodzinnych finansach i... się wyróżnić.
Lekarzom poświęciliśmy oddzielny artykuł.
Dyplomatom poświęciliśmy oddzielny artykuł.
Księżom poświęciliśmy oddzielny artykuł.
Policjantom, wojskowym, strażakom poświęciliśmy oddzielny artykuł.
Nauczycielom i wykładowcom poświęciliśmy oddzielny artykuł.
Rolnikom poświęciliśmy oddzielny artykuł.
Poszczególne modele w kontekście zakupu przez przedsiębiorcę, na firmę: Insignia, Astra, MOKKA X, Grandland X.
Ponieważ pracujemy w terenie i wciąż zaskakujemy swoimi wizytami Bogu ducha winnych ludzi - kluczowy jest dla nas wygląd, a nawet pewien prestiż marki, którą się poruszamy. W naszym zawodzie podstawa to pierwsze wrażenie - wzbudzić zaufanie osoby, którą właśnie poznajemy, a która nie oczekuje naszej wizyty i jest nią kompletnie zaskoczona - może to być zarówno dyrektor firmy, pani domu jak i nocny stróż.
Dlatego dokumentalista - szukający obiektu na potrzeby filmu fabularnego lub krótkiego spotu reklamowego preferuje samochód nowy lub prawie nowy, w kolorze eleganckim (czarny, granat) + chętnie łatwym do utrzymania w czystości (srebrny).
Poza aparatem fotograficznym i notatnikiem, rzadko wozimy ze sobą jakiś większy sprzęt, natomiast bywa że wozimy reżysera czy scenografa, dlatego samochód powinien być 4-, 5-drzwiowy i z przestronną tylną kanapą.
Pożądana byłaby automatyczna skrzynia biegów - dniówki na dokumentacji są długie i wyczerpujące, ponadto czasem się kieruje i robi coś jeszcze. Samochód uruchamia się w ciągu dnia nawet kilkadzeisiąt razy, jest to takie stop & go. Wskazany byłby pewien terenowy potencjał - przykład: do reklamy sprzętu turystycznego szuka się obiektów typu polana w lesie, albo górska łączka, itp. Z Waszej oferty idealnym samochodem wydaje się Insignia Country Tourer.
Dla mechanika (samochodowego) ważne jest, aby samochód był "wypasiony". Niekoniecznie musi to być nowy pojazd, a nawet nie powinien, bo w jaki sposób mechanik realizowałby wtedy swoje pasje?
Mechanik będzie szukał pojazdu używanego, najchętniej z pewną liczbą usterek (dla obniżenia ceny zakupu), ale nie zardzewiałego. Usterka to dla mechanika wyzwanie w pozytywnym znaczeniu - możliwość sprawdzenia się - stąd pożądane jest auto możliwie najbardziej skomplikowane, wyposażone w różne systemy, siłowniki, które oczywiście prędzej czy później muszą ulec awarii.
Preferowane są niemieckie marki - z przewymiarowanymi częściami, poddającymi się łatwo regeneracji, natomiast marki japońskie są mniej chętnie kupowane, jako znane z "cienkiej blachy" - choć też oczywiście istnieją entuzjaści Dalekiego Wschodu wśród mechaników.
Choć samochód jest dla nas celem samym w sobie - mechanik będzie unikał marek czy modeli nieprzewidywalnych - znanych z tego, że lubią się niespodziewanie zatrzymać w polu jak i ze słabej dostępności części - bowiem przedstawiciel tej profesji swój wolny czas spędza myszkując po Allegro w poszukiwaniu części używanych, okazyjnych, potem montując je w zaciszu własnego garażu. Natomiast dopuszczenie do awarii pojazdu na drodze nie licuje z honorem naszej grupy zawodowej :)
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i użytkowe
Agnieszka Rospędowska [Flota]
Menedżer ds. sprzedaży flotowej. Samochody nowe osobowe i użytkowe
Przemysław Zimnicki
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i użytkowe
Jaki samochód sprawdzi się w Twojej pracy - prześlij krótki tekst
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.
Warszawa
Radom