Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Sportowe nowe Ople: OPC, GTC, S

 

Najprawdziwsze sportowe Ople z silnikami z najwyższej półki to modele OPC. Warto, ale kosztują. Jakie patenty na nowy samochód ma Opel dla kogoś, kto chce mieć sportowy wózek, ale w przystępnej cenie?

Od najtańszego, do najdroższego przedstawiamy sposoby, jak mieć nowego sportowego Opla.

 

 

Pakiet OPC Zafira Tourer

Pakiet OPC na Zafirze Tourer. W skład wchodzą: dolne nakładki zderzaków, nakładki progów, spojler tylny, antena typu "płetwa rekina". Sportowe felgi kupujemy oddzielnie.

Pakiet OPC

Wybierz zwykły model Opla, mocniejszy silnik, dodaj do niego pakiet stylizacyjny OPC (Opel Performance Center) i ciesz się sportowym samochodem w bardzo przystępnej cenie. Do wyboru:

  • Pakiet zewnętrzny OPC, np. sportowe zderzaki, progi, spojlery, sportowa końcówka rury wydechowej,
  • Wnętrze OPC, np. ciemna podsufitka, sportowe pedały aluminiowe, kierownica OPC pokryta perforowaną skórą.

Skład różny w zależności od modelu. Pakiety OPC dostępne są w chwili, gdy pisany jest artykuł, do Astry V (foto pakietu), Insigni, Zafiry. Pakiet OPC był też w Vectrze. Ale Opel dodaje tę opcję do nowych modeli, więc warto wejść do danego cennika PDF i funkcją "Szukaj" (CTRL+F) wyszukać wyraz "opc", żeby sprawdzić, czy do danego modelu jest sportowy pakiet. Znalazłeś?

W ogóle warto sobie przeskanować cenniki PDF, pod kątem słów "sport", "recaro", itp. Np. w Corsie sportowy pakiet stylizacyjny nadwozia kryje się pod nazwami "Black Line", "White Line" i te nazwy mogą się zmieniać z czasem.

Koszt sportowych pakietów stylizacyjnych nadwozia od kilkuset złotych za wnętrze sportowe. Zewnętrzny pakiet - kilka tysięcy.

 

Sportowe, aluminiowe nakładki. Zderzak, reflektor przeciwmgielny Astra V

Aluminiowe nakładki na zderzaki do Astry V. Dostępne jako akcesoria. Okolice reflektorów przeciwmgielnych.

Zapomnieliśmy o sportowym pakiecie i mamy już Opla kupionego...

Wtedy warto zajrzeć do sklepu, np. aluminiowe, sportowe nakładki na pedały i akcesoria w ogólności (progi, końcówki wydechu, spojlery) - oryginalne Opla, dobrze dopasowane.

 

Sportowy poziom wyposażenia

W Astrze V - "Dynamic", w Astrze IV - "Sport". Nazewnictwo się zmienia z kolejnymi modelami, ale te wersje miewają skumulowane sportowe zawieszenie, lepsze fotele, alufelgi, czarne słupki dachowe, czy czarną podsufitkę. W sumie wygląd samochodu sportowego.

Ponadto są dostępne z mocniejszymi silnikami; najsłabszy silnik zazwyczaj jest niedostępny ze sportowym poziomem wyposażenia.

Cena? Zazwyczaj dopłata kilka tysięcy złotych do popularnej wersji Enjoy. Czyli niewiele, patrząc co dodstajemy.

Znów zaglądamy do cenników PDF i odnajdujemy sportowo brzmiący poziom wyposażenia.

Astra V Enjoy biała

Astra V, poziom wyposażenia Enjoy.

Astra V Dynamic czerwona

Sportowy poziom wyposażenia Dynamic: ciekawsze aluflegi 17-calowe z oponami o niższym profilu, reflektory przeciwmgielne, fotele i zawieszenie sportowe, dodatkowe ramki wokół szyb. Plus bateria innego wyposażenia, już niekoniecznie związanego ze sportem, np. klimatronik, ale w sumie tworząca tzw. "wypas". Dodaj do tego mocny silnik i w trasę!

 

Opel GTC, drapacze chmur

Opel GTC dostępny z benzyną 1.6 Turbo 200 KM, do setki w 7,9 sek. Tylko jeden, bardzo bogaty, poziom wyposażenia "Sport".

Sportowy model

Kolejną, już droższą receptą na sportowego nowego Opla będzie zakup typowo sportowego modelu. Np. Opel GTC. Jakie zalety? Oprócz ekstra bogatego wyposażenia (te samochody nie mają "gołych" wersji), dostajemy "wyłączność", tzn. będziemy na ulicy się wyróżniać spośród cywilnych pojazdów. No, może raz na pół roku spotkamy kogoś w naszym modelu.

Co to może być? Wspominany Opel GTC, coupe-kabrio Cascada. W ADAMie mamy wersję S, która niby należy do sportowych poziomów wyposażenia, ale biorąc pod uwagę rzadkość ADAMa na polskich drogach i turbodoładowany silnik 150KM (niedostępny w cywilnym ADAMie), jest to inna, sportowa jakość...

W Insigni mamy Country Tourera, który jest na poły terenówką, na poły wozem sportowym.

Do niedawna dostępne jako nowe: Opel GT (2007-2009), Opel Speedster (2000-2005).

 

 

OPC

Ostatnią opcją sportową Opla będzie gama OPC (Opel Performance Center). Klient na te samochody jest rzadkością, co wyjaśnia rzut oka na ceny. Trochę ich jednak po Polsce jeździ, np. ta Insignia OPC.

Nie dajmy się zmylić logo OPC, które zobaczymy na ulicy na drzwiach tego, czy innego Opla. W większości są to cywilne wersje z dokupionymi pakietami OPC (patrz wyżej). OPC ma niemal wszystko trochę inne niż wersja cywilna - szczególnie silnik. Środek, tapicerka są inne.

 

Czarna Insignia OPC na śniegu

Insignia OPC na ośnieżonym torze. Tu - czarna - ale firmowym lakierem OPC jest niebieski Arden.

Zegary Insigni OPC

Zegary Insigni OPC. Podziałka do 300 km/h.

 

 

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!


Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, nauczyciel, taksówkarz - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfrą. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Poradnik Kupującego

Zakup nowego samochodu

Na którą oś wybrać napęd - przednią czy tylną (gama SsangYong)?

Który napęd wybrać: PHEV, elektryk, diesel, czy benzyna?

 

Czy Opel jest dobrą marką dla klienta indywidualnego?

Praktyka eksploatacji auta na prąd

Gama elektrycznych Opli

Ile się czeka na nowy samochód?

Czy samochody zdrożeją [taniej nie będzie]?

Trzy cylindry. Dobrze czy źle?

Jak wybrać kolor samochodu?

Czy doposażyć samochód w pakiet?

Który silnik wybrać?

Czy mały samochód jest tańszy w eksploatacji niż duży? Jaka klimatyzacja - ręczna czy climatronic? Jaka skrzynia biegów: automat, manual?
Nowy czy używany samochód - odwieczne pytanie Jaki samochód dla profesjonalisty? Dlaczego lekki samochód do miasta (o spalaniu)?
Felgi kół - jakie wybrać? Ubezpieczenie od dealera - czy warto? Które nadwozie? 3d, 4d, 5d, kombi, suv, a może minivan?
Samochody naszych klientów Rok produkcji, modelowy, data pierwszej rejestracji - czym się kierować? Samochód po powodzi: jak rozpoznać i czy warto?
AdBlue - czyli co oznacza Euro6?,
Euro6 a dostawcze
eCall, OpelConnect Czy polować na samochód podemonstracyjny?
ABS, ESP, tempomat, czujniki parkowania - czy warto? Sekrety wyprzedaży rocznika Jak popularny jest Opel w Polsce? Garść statystyk
Trendy na polskim rynku. Jaki będzie za kilka lat? Android Auto, Apple CarPlay a Opel Gniazdko 230V w samochodzie
Czy samochody zdrożeją? SUVy Opla Automaty w Oplach
Napęd 4x4 w Oplach Kombiaki Opla
Fabryki Opla Ople produkowane w Polsce Najtańszy nowy Opel
Sportowe Ople Nowy Opel na raty Ile kosztuje Opel?
Różnice między latami modelowymi Nowe auto na abonament Busy i minivany Opla

Czy Opel jest niemiecki?

A może francuski?

Modele dla rodzin

Rodziny 2+2, 2+3

Hatchbacki Opla - porównanie
Katalogi Opel - kopalnia wiedzy

Jak kupować samochód [Komiks]?

Wszystkie odcinki poradnika

 

 

 

Jazdy próbne elektrycznym SsangYongiem Torresem eVX w salonie Warszawa/Raszyn. Umów się!

07.2024

Torres eVX tył, jazda próbna

SsangYong Torres eVX przód, jazda próbna

Nowe EV od SsangYonga można już kupić. Mega zasięg. Duży, pojemny SUV. Atrakcyjna cena. Zapraszamy na jazdę testową.

Bateria o pojemności 73,4 kWh, zasięg do 635 kilometrów - górna strefa tego, co oferuje rynek.

SsangYong Torres eVX kwalifikuje się do programu Mój elektryk.

Umów jazdę

Cena Torresa EVX



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

BAIC Beijing 7, pakiet ubezpieczeń za 1 zł, instalacja gazowa