Ten egzemplarz sprzedaliśmy jako używany samochód podemonstracyjny. Jest to Mokka poliftingowa (czyli MOKKA X), rocznik 2016. Co zmienił lifting?.
Używana Mokka to pierwszy SUV Opla, gdzie cena 'dla każdego' idzie w parze z młodym jeszcze wiekiem samochodu (wcześniej Opel miał droższe i większe terenówki Frontera i Antara). W 2012 r., gdy Mokka pojawiła się w Polsce, producenci odkrywali segment, tzn. że SUV nawet lepiej jak jest mały, a dzięki temu może być tani. W kaźdym razie napęd 4x4 w Mokce występuje ;) Mokka to już też początek ery smartfonów - nawet starsze Mokki miewają już gniazdka USB, Bluetoothy, itd.
Kilka słów nt. cen używanej Mokki. Model trzyma cenę na tle innych samochodów, bo raz, że jest udany, dwa, że SUV-y ogólnie są droższe, bo jest ich jeszcze stosunkowo mało na rynku. Ale jest punkt zaczepienia: jeśli cena używanej Mokki ma być dobra, warto wybrać wersję przedliftingową (2012-2016), bo po liftingu Opel zaczął pozycjonować Mokkę jako samochód sportowy, w odróżnieniu od rodzinnego Crosslanda X.
Znalezionych samochodów: 19.
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
Około połowy lat nastych XXI wieku Opel Mokka był najlepiej sprzedającym się fabrycznie nowym małym SUV-em w Polsce, wśród klientów indywidualnych. Powodów widzimy kilka:
Poliftingowe Mokki to są te wyprodukowane od jesieni 2016, sprzedawane pod nazwą 'Mokka X'. X oznacza 'Sport', a nie napęd 4x4. Mokka może być bowiem zarówno z napędem na przód, jak i na wszystkie koła. Lifting zmienił przód samochodu, deskę, gamę silnikową. Tu tłumaczymy różnice przed-po liftingu.
Obydwie wersje - i przed- i poliftingowa - są godne polecenia - warte swoich cen.
Tu dane techniczne poliftingowej Mokki X (2016‑2019).
Tu wymiary, osiągi i spalanie Mokki przed liftingiem (2012‑2016).
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Movano, Zafira, BAIC, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.