Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Silnik 1.4 Turbo w Oplach - Opinie

 

Silnik 1.4 Turbo

Silnik 1.4 Turbo pod maską Opla Insigni.

1.4 Turbo to obecnie jeden najpopularniejszych silników benzynowych w nowo sprzedawanych samochodach Opel. W Polsce pojawił się w 2010 r. w Merivie B, w odmianach 120KM i 140KM. Szybko trafił do pozostałych mainstreamowych modeli Opla: Astry, Insigni, Zafiry, a wreszcie Mokki.

 

Motorem 1.4 Turbo Opel zapoczątkował "marsz w dół", jeśli chodzi o pojemności skokowe silników - pierwszy raz flagowy model Opla (Insignia), otrzymał silnik o tak małej pojemności. Przy czym moc podstawowej jednostki w Insigni wzrosła - wcześniej Insignia była sprzedawana nawet jako 1.6 115KM. Redukcja pojemności skokowej i dodanie turbiny zostały wymuszone normami czystości spalin.

W roku modelowym 2015 1.4 Turbo pojawił się w Corsie E - odmiana ta ma 100 KM.

 

Opinia 1: Ile pali 1.4 Turbo?

Opinia osoby, która wypożyczyła samochód z takim silnikiem z Dixi-Car:

Komuś może wydawać się niewiarygodne silnik benzynowy i z turbodoładowaniem – a jednak: przy prędkości do 110 km/h w trasie przy włączonym tempomacie spalanie w Astrze IV A14NET 140KM zeszło do 5,6 l na 100 km. Oczywiście jazda delikatna, normalnie rozpędzająca samochód. Z czystym sumieniem możemy mówić że jest to realne.

 

Opinia 2: Jak trwały jest silnik 1.4 Turbo?

Opinia z-cy szefa serwisu Dixi-Car:

Silnik 1,4 Turbo sprawuje się bardzo dobrze, możemy go z czystym sumieniem polecić. Jest napędzany bezobsługowym łańcuchem rozrządu, który jak dotąd, w praktyce naszego serwisu, nie uległ awarii. Dobra relacja:  jakość/cena <-> osiągi/spalanie.

 

LPG w 1.4 Turbo

Odmiana 140KM oferowana jest do większości modeli Opla z fabryczną instalacją gazową. Gama modeli LPG

 

Dane techniczne

Sprawdź osiągi poszczególnych modeli Opla z silnikiem 1.4 Turbo:

 

 

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!


Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, nauczyciel, taksówkarz - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfrą. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

 

 

Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie

08.2023

Opinia liczba zamówień SsangYong Torres, tablica rejestracyjna WN

Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali

– pisze na:Temat, 24.07.2023.

 

Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.

– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.

 

Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.

– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.

 

Zobacz opinie

Warszawa

Radom




 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

SsangYong Professional Pick-up dla przedsiębiorcy