Produkcja Opla Insignia BiTurbo 195 KM zakończyła się. Poniższe ceny prezentujemy w celach informacyjnych. Jeśli szukasz Insigni A lub B, zajrzyj do używanych.
8,7 sek do setki!
Vmax 230 km/h!
I tylko 4,7 l/100 km!
(średnie spalanie)
Insignia BiTurbo
od zera do setki
w 8,7 sek
Nowy Opel Insignia BiTurbo, dostępny z aktywnym układem napędu 4x4, został przygotowany dla kierowców, którzy każdego dnia chcą cieszyć się sportowymi osiągami i czerpać przyjemność z prowadzenia.
Nowoczesna wysokoprężna jednostka napędowa z sekwencyjnym systemem podwójnego turbodoładowania dostarcza 195 KM mocy i potężne 400 Nm momentu obrotowego. Wrażenia za kierownicą można dodatkowo wzmocnić wyposażając samochód w adaptacyjny układ jezdny FlexRide i sportowo zestrojone zawieszenie.
Ceny rocznika 2015. Sprzedaż zakończyła się.
Co dostajesz w tym samochodzie?
Bogate wyposażenie wersji Cosmo. Sprawdź je w naszej specyfikacji:
Cena klient indyw.
110 050 zł 128 050 zł
Cena klient indyw.
128 150 zł 146 150 zł
Na naszym placu stoi zwykle kilkanaście - kilkadziesiąt Insigni do odbioru od ręki.
Zobacz ich listę i zarezerwuj jedną dla siebie!
Insignia BiTurbo może być wyposażona w jeden z najnowocześniejszych systemów napędu na wszystkie koła. Wykorzystano najnowszą, IV generację systemu firmy Haldex. Do najważniejszych elementów tego układu należy aktywne sprzęgło Torque Transfer Device (TTD) oraz elektronicznie sterowany mechanizm różnicowy tylnych kół o podwyższonym tarciu wewnętrznym – electronic Limited Slip Differential (eLSD).
Zalety układu 4x4 są odczuwalne już przy ruszaniu – aby zapewnić maksymalną przyczepność, moment obrotowy jest odpowiednio rozdzielany pomiędzy czterema kołami. W normalnych warunkach większość momentu obrotowego jest przenoszona na przednią oś dla oszczędności paliwa. Z kolei w trakcie przyspieszania i jazdy po zakrętach więcej siły napędowej trafia na oś tylną. Dodatkowo, elektroniczny mechanizm różnicowy tylnych kół eLSD kieruje moment napędowy na lewe lub prawe tylne koło, w zależności od tego, gdzie jest on bardziej potrzebny.
BiTurbo to inaczej sekwencyjne Turbo. Innowacyjny system dwóch współpracujących ze sobą turbosprężarek. Mała turbina Insigni BiTurbo pracuje sama do 1 500 obr./min. Następnie, zostaje dołączony drugi układ turbo. Powyżej 3 000 obr./min większa turbosprężarka pracuje już niezależnie. System zapewnia wyższą wartość momentu obrotowego w szerszym zakresie pracy silnika. Prawie całkowicie eliminuje zwłokę turbo, zmniejsza ryzyko utraty przyczepności podczas gwałtownego przyspieszania i gwarantuje bezpieczniejsze wyprzedzanie.
Zobacz także
BAIC 7 - już umawiamy jazdy testowe. Zapraszamy!
03.2024
Jest samochód demonstracyjny! Zarejestrowaliśmy BAIC Beijing 7 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG. Gotowy do jazdy testowej.
A dlaczego warto odbyć jazdę próbną przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baików i szybszą automatyczną skrzynię dwusprzegłową, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!