Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Opel Corsa D - problemy z uruchamianiem silnika, nierówna praca

 

 


Doradca serwisu Opel

Masz pytanie techniczne nt. swojego Opla?

Przejrzyj pytania zadane naszemu serwisowi.

Na pytania odpowiedzieli Doradcy Serwisu Opel Dixi‑Car.

 

Pytania nt. innych modeli Opla

 

 

Posiadam Opla Corsę D 1.2 z gazem mam problemy z silnikiem. W okresie gdy są niższe temperatury mam problemy, gdy odpalam zimny silnik traci obroty i gaśnie po ok. 10 sekundach. Uruchamiam ponownie silnik i trzymam obroty 1000 - 1300, czasami przytrzymanie takich obrotów przez 2-3 minuty wystarcza by nie zgasł na wolnych obrotach. Zdarza się też, że mimo trzymania tych obrotów silnik zaczyna się dławić, gaz już nic nie pomaga i kilka razy gaśnie. Z automatu odpalany jest zawsze na benzynie, po rozgrzaniu przechodzi na gaz i wtedy jest już ok. Poza tym jak się po rozgrzaniu ruszam to nie ma mocy,  brak mocy po odpaleniu zdarza mi się również late,. Wymieniłem już akumulator i świece, tankuje paliwo 98 na BP i nie wiem co mam z tym dalej zrobić.

Problem nie należy do powtarzających się w zgłoszeniach klientów, zalecamy zatem wizytę w najbliższym ASO Opla celem rozpoznania problemu. Rozpocząć należy od badania komputerowego Tech-2, aby odczytać kody usterek, symptomy i parametry pracy osprzętu.

Diagnostyka Tech 2 / MDI w serwisie Dixi-Car

 

 

Posiadam Opla Corsę D 2007r. Podczas jazdy zapala mi się ikonka przedstawiajaca zamochód z kluczykiem. Chciałabym wiedzieć co to oznacza i czy jest to usterka.

Zółta kontrolka z kluczykiem oznacza awarie, nelezy zgłosić się do serwisu w miarę pilnie celem odczytania testerem Tech-2 kodu usterki, po tym etapie będziemy wiedzieli na ile jest to poważne i co ew. należy naprawić w Pani Corsie.

Diagnostyka Tech 2 / MDI w serwisie Dixi-Car

 

 

Witam.Posiadam opla Corse d 1,3 Cdti 75km Ekoflex z 2008 roku przebieg 92tyś.Od jakiegoś czasu nagminnie zapala mi się kontrolka auta z kluczem.Auto nie traci mocy,więc niby wszystko jest ok,ale martwię się.Gdy zgasze auto kontrolka gaśnie,a po zapaleniu ponownie przez chwile jej nie ma ,a po jakimś czasie pojawia się znowu.Co to może byc????Zawór EGR,filtr cząstek stałych,a może poprostu filtr paliwa???Pojechałabym na serwis,ale to niemałe koszta,więc proszę o pisemną pomoc :)))Pozdrawiam

Obawiamy się, ze bez wizyty serwisowej nikt diagnozy nie postawi, w takich przypadkach w 1`wszej kolejności należy podłaczyć tester diagnostyczny celem odczytania kodu usterki, powodów kontrolki, utraty mocy mogą być dziesiątki i bez wstępnego etapu odczytu kodu nie uda sie postawić trafnej diagnozy. Wymieni Pani wskazany przez siebie osprzęt, a może to nie usunąć problemu i pieniadze wydane niepotrzebnie.Zapraszam do fachowców w naszym ASO w Raszynie/Radomiu, gdzie pomożemy ocenić i wycenić naprawę.

Diagnostyka Tech 2 / MDI w serwisie Dixi-Car

 

 

Mam problem z Corsą 2008 model 1.2 Z12XEP petrol. Diagnostyka wykazuje błąd P2101-00 Układ elektronicznego sterowania przepustnicą, wadliwe działanie. Błąd po wykasowaniu wyrzuca z powrotem po paru sekundach, przez ten czas silnik reaguje na gaz. W czym tkwi problem, wadliwe ECU do wymiany czy jest to coś od samej przepustnicy lub jej czujnika?

Sam numer błedu nam nie powie za dużo, zaparaszamy na diagnostykę do naszego serwisu celem głębszej weryfikacji problemu, należy sprawdzić działanie przepustnicy, przepływomierza. Auto wchodzi z jakiegoś powodu w tryb awaryjny i stąd brak reakcji na pedał gazu.

Diagnostyka Tech 2 / MDI w serwisie Dixi-Car

 

 

Wystąpił błąd P0 299 w samochodzie corsa d z 2007r. 1,3 CTDI 75 kM, proszę o pomoc, co robić, świeci się kontrolka silnika.

Kontrolka serwisowa wyskakuje z powodu błędu, który prawopoobnie sygnalizuje. W celu odniesienia się do problemu zapraszamy na weryfikacje komputerową za pomocą testera Tech-2, aby sprawdzić parametry pracy osprzętu. Błąd wskazuje na problem z pracą turbo, m.in. cięgna sterującego, nieszczelności w układzie itp.

Diagnostyka Tech 2 / MDI w serwisie Dixi-Car

 

 

Posiadam opel corsa 1.3 CDTI ecoFLEX 75kM z 2008 ok. 90 000km. Od jakiegoś miesiąca auto spala znacznie więcej, traci na mocy i zaczęło strasznie kopcić. Dodatkowo przy wyższych obrotach silnik dziwnie gwizda.

Corse należy w 1`wszym etapie podpiąć pod tester diagnostyczny, celem odczytania kodów usterek, spr. parametrów pracy osprzetu, to pozwoli trafnie odnieść się do problemu. Gwizd przy wiekszej prędkości (obrotach) może być skutkiem luzu wirnika turbosprężarki. Zapraszam Pana na weryfikacje - przewidujemy kwotę 150 zl brutto za ten etap sprawdzający, a da on Panu pewność co do stanu auta. Przy okazji wizyty wykonamy kontrole sprawności auta bezplatnie (normalna cena: 50 zl brutto).

Części turbosprężarki - sklep Dixi-Car

 

 

Mam pytanie odnośnie wycieku oleju z okolic turbiny, a jaśniej przewodu wlotu powietrza z filtra do turbiny silnika.Pokazał się tam lekki wyciek oleju.Czy może mieć to związek z zapaleniem się kontrolki symbol auta z kluczykiem.Otóż w czasie jazdy gdy obroty silnika są ok.2500 i jadę na 5 lub 6 biegu, wówczas kontrolka się zapala i autem nie da się jechać szybciej niż ok. 120 tak jakby traci moc.Po zatrzymaniu auta i wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu lampka się już nie pali i problem znika.Dodam,że kontrolka pojawia się raz na kilkaset kilometrów.Obecnie jestem poza granicami Polski ale nie długo mam zamiar jechać do kraju.Czy w takiej sytuacji jak będę jechał i kontrolka się zapali to za każdym razem muszę się zatrzymać i zgasić silnik czy jechać dalej z zapaloną lampką kontrolną? Opel Corsa D, 1.7 CDTI

Wyciek oleju który Pan opisuje nie ma związku z zapalającą się kontrolką silnika. Zapocenie w okolicy turbosprężarki są objawem który występuje w autach wyposażonych w turbinę. Oczywiście wyciek i zapocenie trzeba skontrolować przez profesjonalnych mechaników z ASO. Kontrolka która zapala się automatycznie wprowadza auto w tryb awaryjny i ogranicza mu moc.Jeżeli nie zamierza Pan odwiedzić serwisu to po każdorazowym zapaleniu się kontrolki trzeba auto zatrzymać i wyłaczyć ale nie można również wykluczyć sytuacji że problem jest bardziej poważny i nie uda się zresetować . Najlepszym rozwiązaniem jest wykonanie diagnostyki komp silnika.

Diagnostyka Tech 2 / MDI w serwisie Dixi-Car


 

Posiadam Opla Corse D 1.7 cdti 125 KM 2007r. Dzisiaj podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka z symbolem samochodu z kluczem. Zatrzymałem się na parkingu i zgasiłem silnik. Po 10 minutach znowu uruchomiłem silnik i kontynuowałem jazdę jeszcze około 70 kilometrów, i kontrolka już sie ani razu nie zapaliła. Co może być przyczyną pojawienia się takiej kontrolki?

Kontrolka oznacza błąd elektroniki auta, któraś z sekcji mogła złapać błąd, pracować poza parametrami stąd sygnalizacja na desce wskaźników. Proponuję wykonać dla swiętego spokoju choc 1`wszy etap sprawdzajacy, tj. odczytac kod bledu i dokonać oceny na ile problem jest poważny, czy była to tylko chilowa niedyspozycja. Koszt: 150 zl brutto takiego odczytu. Termin już od 17.08.2011 godz. 12.00 - wymagamy rezerwacji telefonicznej bądź poprzez email.

 

Witam, mój opel corsa 1.3 cdti diesel 2005 dziwnie zachowuje się podczas gwałtowniejszego naciśnięcia na pedał gazu np. przy wyprzedzaniu. w pewnym momencie przyspieszania pod stopą czuć jakby pedał wpadał w "pustą przestrzeń" i w tym momencie samochód przestaje przyspieszać. Jeśli na liczniku było 100 km/h nawet przyciskając pedał gazu samochód będzie jechał stałą prędkością i choćby nie wiem co nie przyspieszy. Trzeba zredukować prędkość, żeby samochód ponownie "nabył" możliwość ponownego zwiększania prędkości. W takich momentach zawsze zapala się kontrolka z samochodem i kluczem, która po chwili gaśnie. Ostatnio kontrolka po jakichś 5km zapala się i nie gaśnie. Samochód nie wykazuje żadnych innych szczególnych usterek. Dodam, że rokrocznie jest poddawany serwisowi w ASO. (09.07.2011)

Należy mimo wszystko podłączyć tester diagnostyczny, celem odczytania kodów błędów w module sterującym. Auto jest w trybie serwisowym, stąd brak możliwości rozwinięcia większej prędkosći.

Diagnostyka komputera samochodu w serwisie Dixi

 

Co powoduje lub może powodować spadek mocy przy około 3000 obrotów v bieg ?. Zauważyłem w swoim egzemplarzu taką zależność jesli jadę kilka minut z tymi obrotami mogę sięgnąc dalej aż do 4000 z prędkością 160 , czasem jeśli musze (np włączając się do ruchu na autostradzie zrobic to bez kilku minutowej "karencji" czuję wyraźne osłabienie mocy - nagłe punktowe " zgaśnięcie " i dopóki nie ztraymam sam. nie pojadę szybciej niz 105 km/h. Zjawisko jest odwracalne tak jakby szło o temperaturę silnika przy jej braku brak prędkości i mocy przy zachowaniu pełna dyspozycyjnośc .
dziękuję za przyszła poradę . acha żadna kontrolka nie pali sie stale błyska na moment bład w układzie elektronicznym

Z opisanych przez pana objawów nie jestem w stanie ustalić usterki, na pewno jest konieczna diagnostyka komputerowa sterowania silnika w celu sprawdzenia wszystkich jego parametrów pracy. Zapraszamy na weryfikację. Napewno jesteśmy w stanie Panu pomóc.

 

 

Corsa D 1,4 benzyna z maja 2010 rok silnik A14XER - pojawia się błąd na OBD typu P0011 kąt ustawienia wałka rozrządu A blok cylindrów nr 1 ustawienie rozrządu za wczesne - nie wiem co z tym zrobić, co jest do wymiany, czy może regulacji. Auto ma 15 tys przebiegu. Po skasowaniu błąd pojawia się ponownie

Bez weryfikacji warsztatowej i interpretacji błedu i spr. parametrów ciezko jest odniesc się do tej usterki, w wiekszych motorach np.. 1,4 zdarzało się, że wkład filtra elektromagnesu położenia zmiennego wałka rozrządu ulega uszkodzeniu i lokuje kanał olejowy lub aktywacja siłownika położenia wału korbowego rozpoczyna się zbyt wcześnie, zanim jeszcze osiągnięty zostanie odpowiedni poziom ciśnienia oleju.
Nie mając auta na miejscu, cięzko postawić diagnozę.

 

 

Witam . Czy mogę zadać ci pytanie bo nie mam nikogo z takim samochodem , a w serwisy nie wierze , bo według nich wszystko gra . Mianowicie ruszając z jedynki i w momencie zmiany biegu ( wciskania sprzęgła) delikatnie na 1 sekundę podwyższją mi się obroty silnika , po tej sekundzie obroty spadają . Wygląda to tak jakbym za póżno puszczał pedał gazu . Nie jest to mozliwe poniewaz występuje to tylko międzi 1 a 2 biegiem . Corsa jest żony , a ja jeżdzę astrą i nic takiego nie ma . Niewiem może to w silniku 1,2 16 V to normalne , nie mam sie kogo zapytać czy w innych samochodach jest tak samo . Bardzo proszę o odpowiedz czy u pana takie zjawisko występuje . Pozdrawiam Robert.

Zjawisko takie może występować i jest zupełnie normalne w autach ze zmiennymi fazami rozrządu, nie napisał Pan jaki jest nr.VIN auta - to znacząco utrudnia odpowiedź na Pana pytanie.

Sprawdziliśmy u Pana oznaczenie silnika - Z12XEP - nie ma zmiennych faz rozrzadowych, jednak rozrząd zaworowy napedzany jest lancuchem rozrządu, takie zjawisko występuje również w innych odelach i jest cechą nie usterką. Rozumiem, ze nie zapalaja się Panu żadne kontrolki serwisowe, które swiadczyły by o błędach w modułąch sterujących ?

 

Witam znowu mam pytanie, ostatnio zauwarzyłem że przy jeździe samochodem w okolicach 1700-1900 obrotów ze stałą prędkością samochód zaczyna szarpać. Czym to może być spowodowane?

Zacznijmy od podłączenia komputera diagnostycznego celem spr. parametrów i błędów w module sterującym - 150 zl brutto + ew. dalsza weryfikacja - wtedy jestesmy się w stanie odniesc na Pana pytanie - nie widząc auta nie uda nam się go naprawic.
- sprawdzić propnuje zawór EGR - czy się otwiera i zamyka - moża to zrobićza pomocą testera diagnostycznego w naszej stacji

Na Pana drugie zapytanie, poprosimy o zdjęcie poglądowe:
rzecz znajdująca się zaraz pod turbiną taka mała puszka do której wchodzi jakiś przewód a i jakiś drążek metalowy do turbiny z niej wychodzi jakby cięgno.


 

Witam . kupiłem corsę D 1,2-16V,2009 r .i w związku z tym mm pytanie . Podczas zmiany biegu w czasie wciskania sprzęgła obroty silnika podskakują o ~500 ,póżniej wracają do normy ( biegu jałowego ~800). Najbardziej jest to widoczne podczas zmiany biegu z 1 na 2 . Przy wyższych biegach jest to widoczne coraz mniej ( czym wyższe biegi tym mniej widoczne ).Nie wiem czy to jest normalne , czy nie . Nie chce spalić sprzęgła tym poślizgiem . Bardzo proszę o odpowiedż ponieważ nie wiem co robić . Posiadam także astrę II ,1,6-8V 2003 r i takiego zjawiska nie zauważyłem .Dziękuję i pozdrawiam.

Panska Corsa-D jest na łancuszku rozrządowym i lekkie podniesienie obrotów w czasie zmiany biegów jest naturalne, czy słyszy Pan jakieś metaliczne hałasy z osprzętu silnika-wtedy należy udać się do najbliższego Aso celem weryfikacji ?!
Astra-G, którą Pan wspomina była na pasku zębatym, tam takiego zjawiska nie obserwujemy.

 

 

Jeżdzę Oplem Corsa D 1,3 CDTI 75kM 2007. Od jakiegoś czasu silnik zaczął głośno pracować, słychać stuki, po podłączeniu VAG wyświetlony został komunikat o awarii czujnika temperatury paliwa. Po wymianie filtra paliwa i oleju na Castrol Edge 5W30 i ponownym podłączeniu VAG błędu już nie było. Głośna i nierówna praca silnika pozostała. Silnik pracuje jak w starym 1,9tdi.

Ciężko jest jednoznacznie bez oględzin auta postawić na przyczynę usterki. Zapraszam na podłączenie testera diagnostycznego (150 zl brutto) i odniesienia się do problemu przez naszego technika. Może należy równolegle sprawdzić pracę wtryskiwaczy, osłuchać łańcuch rozrządu... Chciałby Pan skorzystać z naszych usług? Zapraszam.

 

Mam Corsę D ze skrzynią Easytronic, 1.2 silnik. Z przodu na skrzyni jest zamontowany jakiś moduł, po włączeniu zapłonu co jakś czas wydaje dziwne odglosy, taki puf-puf dość głośny, zaobserwowałem, że chodzi tak mebrana ktora jest w górnej części tego modułu, takie odgłosy też dochodzą podczas jazdy i redukcji biegów. Nie wiem, czy to normalne, bylem z tym w Oplu w Nowogardzie (woj. zachodniopomorskie) ale powiedzieli, że tak jest, że to działa wybierak, tylko za głośno trochę. Nie wiem, czy dobrze to zdiagnazowali, ja czuję, że nie jest to normalny objaw. Na tym module jest jeszcze zbiorniczek mały z jakimś płynem.

Poprzez email, ciężko nam jest się wypowiedzieć, co wydaje dźwięk: PUF PUF. Tę mechaniczną skrzynię obsługuje elektronika m.in. moduł sterujący, który jest przy zespole skrzynii biegów. Praca wybieraka jest zatem słyszalna w czasie nastawiania kolejnego biegu - pytanie czy w Pana pryzpadku ponadnormatywna? Głośno stukać nic nie powinno, technologiczne dźwięki zawsze będą.

 

Obecnie posiadam Corsę C 1.3 CDTI. Jestem na etapie kupna nowej Corsy z salonu. Proszę powiedzieć, jaki silnik benzynowy najlepiej współgra z instalacją gazową - 1.2, a może 1.4? Z którym silnikiem (+gaz) jest najmniej kłopotów technicznych? Spokojna jazda, 95 % trasa, potrzebuję auto na 240.000 km bez poważnej awarii. A może jednak lepszy diesel 1.3 75 KM? (Egr - katastrofa).

Instalacji gazowych firma Dixi-Car nie zaleca, kupując auto na 240.000 km ciężko nie liczyć się z naprawami auta zasilanego tym paliwem. Producent dopuszcza (a raczej dopuszczał) instalacje dla silników: 1,0, 1,2, 1,4, nasze stanowisko jest jasne (po doświadczeniach lat ubiegłych), polecamy kupić w tym wypadku Diesla. Czy z zaworem EGR były takie kłopoty jak Pan pisze? Mamy klientów, którzy wykonywali takie przebiegi i nigdy nie słyszeli o konieczności naprawy tego podzespołu. Naturalnie, któreś auta usterka może dotknąć - najważniejszy jest regularny serwis, cykl jazdy przynajmniej mieszany (odradzam typowe miasto dla Diesla), a będzie Pan szczęśliwym użytkownikiem tego auta.

Nasza strona o LPG

 

 

Czy w Oplu Corsie D 1.2 benzyna wymienia się przewody wysokiego napięcia? Jeżeli tak, to co ile kilometrów oraz jakie kable wysokiego napięcia stosuje się do tego modelu Opla? Z góry dziękuję.

W Corsie D nie występują tradycyjne przewody wysokiego napięcia. Jest moduł zapłonowy DIS, przy regularnej wymianie świec zapłonowych (co 4 lata/60 000km) nie powinno dochodzić do awarii cewki.

 

 

Posiadam Corsę D 1.2 benzyna z 2007 r. i mam co kilka dni problem z uruchamianiem silnika. Po uruchomieniu po ok. 1 sek. gaśnie. Odłączam wtedy akumulator na kilka godzin i problem zanika. Czasami też występuje falowanie wolnych obrotów i wyraźny spadek mocy przy przyspieszaniu. Podczas diagnozy na komputerze nie pokazują się błędy. Czy to możliwe, że nie ma błędów podczas odczytu - czy może ktoś źle diagnozuje? Co może być powodem niesprawności?

Usterka ciężka do zdiagnozowania. Jeśli nie ma błędów, proponuję mimo wszystko zapisać się do naszej stacji na badanie parametrów za pomocą testera Tech-2, może np. moduł BCM znajdujący się pod maską przy podszybiu jest zawilgocony?

 

Corsa D 1,2 2006 r. benzyna, spadły wolne obroty, gdzieś na 600-700 obr./min. Proszę o podanie przyczyny.

Nie podamy bezpośredniej przyczyny takiego stanu rzeczy bez weryfikacji sterownika urządzeniem kontrolnym Tech-2 - nie mając więcej szczegółowych danych, czy to się raz objawiło, czy usterka powtarza się cyklicznie, w jakich warunkach: zimny,ciepły silnik itd. Zapraszamy na weryfikację do serwisu.

 

 

Witam. We wrześniu 2010 kupiłem w salonie OPLA CORSĘ D Enjoy 1,4 XER 74kW/100KM benzyna. Przy 2000 obr. silnika na 2., 3., 4. i 5. biegu słychać wibracje. Dzwięk wydobywa się z okolicy kokpitu. Po przekroczeniu 2000 obr. hałas mija. Czy to jest normalna praca silnika? Proszę o wyjaśnienie! Pozdrawiam, Marian.

Każde hałasy niepokojące użytkownika są do sprawdzenia przez autoryzaowany serwis - pamiętajmy jednak, silnik w zakresie różnych obrotów powoduje mały rezonans odczuwalny to na lewarku zmiany biegów, to przy desce rozdzielczej - ważne, że ma nie hałasować ponadnormatywnie. Zapraszam do najblizszego ASO celem sprawdzenia przyczyny zgłąszanego problemu.

 

Jestem posiadaczem Opla Corsy D z 2007 r. z silnikiem ecoFlex 1.3 CDTI. Mój problem polega na tym, iż gdy silnik ciepły lub zimny po przekroczeniu 3 tys. obrotów na 3., 4. i 5. biegu włącza się tryb awaryjny (samochód z kluczykiem) i samochód traci moc. Błąd się kasuje w momencie wyłączenia zapłonu. Pozdrawiam

Zachowanie auta wskazuje na błąd w eletkronice. Bez podłączenia komputera diagnostycznego nie jesteśmy w stanie stwierdzić, co jest przyczyna takiego stanu rzeczy. Odczytując błąd - jesteśmy w stanie postawić trafną diagnozę. Może czujnik ciśnienia doładowania jest zabrudzony lub uszkodzony?

 

Posiadam Corsę 1,4 z 2009r. Auto od tego czasu było dwa razy odholowywane do serwisu ponieważ nie dało się go odpalić. W serwisie po kilku godzinach auto odpalało normalnie. Komputer nie zarejestrował żadnych błędów. Serwis rozkłada ręce i nie jest wstanie zlokalizować usterki. Za kilka miesięcy kończy mi się gwarancja ? za każde odholowanie będę płacił duże pieniądze i każda ?niby" naprawa będzie mnie również uderzać po kieszeni! I jak się tu cieszyć z nowego samochodu? Czy jest jakaś możliwość, że po zakończeniu gwarancji , na tą jedną usterkę będę miał możliwość naprawy jej w ramach gwarancji?

Przypadek faktycznie dla Pana kłopotliwy, a dla serwisu bardzo ciężki do zdiagnozowania - mam nadzieję, że robiono test akumulatora, sprawdzano masy w aucie. Niepokojący jest fakt, że nie stwierdzono żadnego zapisanego błędu - serwis nie ma się o co oprzeć. Chciałem Pana uspokoić, że serwis, w którym zgłasza Pan usterkę ma odnotowane 2 zlecenia i nie powinien się odwrócić od Pana nawet po okresie ochrony producenta.

 

 

Mam taki problem: moja Corsa 1,3 CDTI (2008) po wymianie silnika (poprzedni uległ zatarciu na skutek zablokowania się gazu i niemożliwości wyłączenia) generuje nadmierne drgania. Już wymienialem kolo dwumasowe i nic nie pomogło. Drgania wyglądają tak, jakby silnik był przykręcony na sztywno do nadwozia. Już nie wiem, co robić. Co to może być? Bardzo proszę o pomoc.

Przypadek do analizy na warsztacie, po teście warsztatowym jesteśmy w stanie odnieść się do zapytania - cieżko wskazać jednoznaczną przyczynę drgań w układzie. Czy przed wymianą silnika pojazd zachowywał się prawidłowo? Czy poduszki zawieszenia silnika są sprawne? Czy samo sprzęgło wyglądało na mało zużyte - sprawne, w momencie wymiany koła zamachowego dwumasowego?

 

 

Witam. Mam problem - Corsa CDTI nie chce zapalić, niby próbuje, chwyta, ale ma problem z odpaleniem. Jest tak kreci, odpali na 1s, gaśnie i w miarę z zagrzaniem silnika troszkę lepiej odpala i gaśnie czasami. Zapali i pomału się wkręca na obroty, przy tym kopci bardzo na rózne kolory. Samochód był u kilku mechaników i każdy rozkłada ręce: rozrząd sprawdzony,ciśnienie na cylindrach po 18 każdy, błędu nie ma w sterowniku żadnego, ciśnienie na szynie podczas odpalania 35000 kpa. Nie wiem jeszcze, co sprawdzić, może to wtryski, może miał ktoś podobny objaw. Z góry dzięki za każdą pomoc.

Trudny przypadek skoro tylu mechaników walczyło z problemem... Może auto nie trafiło do fachowców? Zapraszam na weryfikację do naszej stacji - nie spotkałem się z takim przypadkiem, nie wiem, jakim silnikiem dysponuje autko - ciężko więc się odnieść do historii serwsiowej i naszych doswiadczeń. Czy jest to diesel z filtrem cząstek stałych? Zapraszam do umówienia się i sprawdzenia, co się dzieje - 120 zl kosztuje wstępne podłączenie komputera diagnostycznego - dalsze ew. koszty zależą od wkładu pracy i charakterystyki problemu.

 

 

Moja Corsa 1,3 CDTI ne pali na ciepłym silniku... Co robić?

Przypadek Pani nie jest spotykaną usterką, dlatego proponuję odwiedzić nasz serws i podłączyć samochód pod komputer diagnostyczny Tech2. Odczytamy kody usterek, prace podzespołów - dopiero wtedy będziemy mogli postawić diagnozę.
Koszt podłączenia: 120 zl + ew. weryfikacja - ale to jest uzależnione od czasu, jaki poświęcimy na ten przypadek.

 

 

Już po raz drugi pojawia mi się na wyświetlaczu literka F (obok ilości przejechanych kilometrów)! A co jest najgorsze, nie mogę odpalić samochodu! Chyba za piątym razem udało mi się! W grudniu byłam w serwisie i usterka niby została usunięta, a okazuje się że kolejny raz nastapił ten sam problem! Co mam z tym zrobić?

Najczęściej literka F pojawia się, gdy nie ma przesyłu sygnału na sterownik. Np. u Pani, w momencie rozurchu, może występować brak kontaktu w której z sekcji instalacji elektrycznej samochodu i stąd Pani problemy. Weryfikacja takiej usterki nie należy do prostych. Ale z każdym problemem serwis jest się w stanie uporać, kwestia tylko czasu.

 

Nowy Opel Corsa i gaz (LPG)...
Oczywiście można założyć do nowej Corsy instalację gazową. Ale zalecamy daleko idącą rozwagę. Z dwóch powodów:
- można stracić gwarancję na silnik i inne podzepoły, które mogły ulec uszkodzeniu w wyniku "zamontowania gazu" - Corsa i LPG,
- po okresie fascynacji tym paliwem coraz więcej przemawia na niekorzyść LPG. Może lepsza Corsa diesel?

 

 

 

Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.

 

 

 

Pytania wg modelu

 

 

 

 

 

 

 

BAIC 7 - już umawiamy jazdy testowe. Zapraszamy!

03.2024

BAIC Beijing 7 samochód demonstracyjny
BAIC Beijing 7 samochód do jazdy testowej

Jest samochód demonstracyjny! Zarejestrowaliśmy BAIC Beijing 7 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG. Gotowy do jazdy testowej.

A dlaczego warto odbyć jazdę próbną przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baików i szybszą automatyczną skrzynię dwusprzegłową, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.

Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!

Umów datę i godzinę testu

Ceny BAIC 7

Promocja Autoryzowanego Serwisu OPEL, sezon zimowy
Promocja Serwisu. Odświeżenie wnętrza / Dezynfekcja klimatyzacji od 79 zł. Wymiana oleju syntetyk + filtr od 399 zł. Przegląd od 799 zł.

Lista promocji
Umów się na serwis mechaniczny/elektroniczny
Umów się na serwis mechaniczny

Wypełnij formularz
Umów się na serwis blacharsko-lakierniczy
Umów się na serwis blacharski

Wypełnij formularz
Ceny przeglądów okresowych
OT-15, OT-30, itd.

zobacz cenę przeglądu


 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

BAIC Beijing 3 cena