Przejrzyj pytania zadane naszemu serwisowi.
Na pytania odpowiedzieli Doradcy Serwisu Opel Dixi‑Car.
Odwiedzający dixi-car.pl zadał serię pytań przed zakupem Zafiry:
Proszę mi doradzić, jaki silnik będzie najmniej ryzykowny?
Jest kilka aut do wyboru.
Opel Zafira, rocznik 2012/2013
2.0 cdti 110KM. 2012r.-przebieg 93tyś.km. 40 tyś.zł.
2.0 cdti 131KM. 2013r. -przebieg 100km. 48 tyś.zł.
1.4 turbo 140KM. 2012r.-przebieg 76 tyś.km. 60tyś.zł.
Wszystkie auta, regularne przeglądy w.ASO. Udokumentowany przebieg. U dealera, z gwarancją.
Ogromna różnica, 50% między 2.0 110KM. ,a 1.4
Auto do różnych dystansów, zarówno miasto, drogi podmiejskie i autostrady.
2.0 cdti 110KM. 2012r.-przebieg 93tyś.km. 40 tyś.zł.
2.0 cdti 131KM. 2013r. -przebieg 100km. 48 tyś.zł. -> jeśli diesel to polecamy mocniejszy motor, elastyczny
1.4 turbo 140KM. 2012r.-przebieg 76 tyś.km. 60tyś.zł. -> standardowa moc, która pozwoli się cieszyć przyzwoitymi osiągami
Używane Zafiry dostępne w Dixi‑Car
Co oznacza możliwość problemu z odpowietrzaniem skrzyni korbowej w silniku 1.4?
Nie spotkaliśmy się w praktyce serwisowej w powyższych modelach, we wcześniejszych generacjach silnikowych ważne, aby dbać o codzienną jazdę min. ok. 10 km i regularny serwis, aby nie dochodziło do przedmuchów na odmie (szczelność) lub nie doszło do zamarznięcia skroplin w niskich temperaturach. Potrafią zawieść turbosprężarki, od 100 tys. kilometrów, pojawiają się drobne nieszczelności w układzie chłodzenia: pompa wody, wylot wody, zbiorniki wyrównawcze (odradzamy wersje z LPG przebiegami pow. 100 tys. km).
Części układu chłodzenia w sklepie Dixi-Car
Czy po zakupie takiego auta i wyjeździe w daleką trasę mogę być zaskoczony unieruchomieniem silnika?
To tylko maszyna, utopią byłoby sądzić, że nigdy nie zawiedzie, tutaj wracam do regularnego serwisu w ASO, aby eliminować usterki zawczasu – tzw. prewencja.
2.0 CDTI też ma swoje bolączki, jak choćby uszczelnienie pompy smoka oleju. Czy powinienem, odrazu, po zakupie sprawdzić, wymienić?
W tym silniku należy zmienić uszczelkę smoka przy pompie oleju (dochodziło do zatarć panewki przy większych) - prewencyjnie sprawdzić szczelność pompy wtryskowej, pomyśleć o nowym rozrządzie z pompą wodną pod tzw. swoją bezpieczną jazdę.
Uszczelki i osprzęt silnika w naszym sklepie
Usługa wymiany pompy wysokiego ciśnienia na regenerowaną
Widzę takie Zafiry 2.0, z przebiegami blisko 500tyś.km. To daje dobre wrażenie.
To, szczerze, fajne rodzinne wozy w wersji 5- i 7-osobowej (łatwiej sprzedać chyba 7`ke – bo ludzie szukają w tym segmencie rodzinnych wozów).
Czy w tym przypadku można podnieść moc silnika 2.0 CDTI 110KM do 130KM, np. zmieniając oprogramowanie?
Odradzamy podnoszenie mocy, lepiej od razu wybrać fabryczną wersję z gotowym osprzętem i fabrycznym oprogramowaniem.
Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
Serwis wg modelu: Astra, Corsa, Grandland X, Insignia, Mokka, Dostawcze Opel, Elektryki, Berlingo/Doblo/Partner
Pytania wg modelu
Astra III
Vectra B
Vectra C
Astra V
Astra IV
Astra II
Astra I
Insignia
Corsa D
Corsa C
Corsa B
KARL
Meriva A
Meriva B
Mokka
Agila
Zafira C
Zafira B
Zafira A
Omega
Frontera
Wszystkie modele
Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!
03.2024
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!