Przejrzyj pytania zadane naszemu serwisowi.
Na pytania odpowiedzieli Doradcy Serwisu Opel Dixi‑Car.
Czy w Astrze IV z elektronicznym hamulcem postojowym podczas wymiany klocków hamulcowych jest potrzebne podpięcie pod komputer samochodu,Bardzo proszę o odpowiedż.
Nie ma takiej konieczności.
Czy w Astrze IV z elektronicznym hamulcem postojowym jest możliwość wyłączenia asystenta ruszania pod górę?
Elektryczny hamulec postojowy można wykorzystać do tego, by zapobiec staczaniu się pojazdu z mechaniczną skrzynią biegów podczas ruszania na wzniesieniu. W sytuacji, gdy staczanie się pojazdu jest niepożądane, włączony elektryczny hamulec postojowy pozwoli użyć obu stóp do obsługi pedału sprzęgła i pedału przyspieszenia w przygotowaniu do ruszenia pojazdem w pożądanym kierunku. W takiej sytuacji należy wykonać pedałem sprzęgła i pedałem przyspieszenia normalne ruchy wymagane do ruszenia pojazdem z miejsca. Nie ma potrzeby wciskania wyłącznika w celu zwolnienia elektrycznego hamulca postojowego. Aby wyłączyć tę funkcję, należy pociągnąć w górę i przytrzymać wyłącznik elektrycznego hamulca postojowego w czasie, gdy pojazd znajduje się w ruchu, co pozostawi elektryczny hamulec postojowy włączony.
Po wymianie linki hamulca postojowego w ASO , hamulec nie zwalnia się automatycznie, muszę go wyłączać klawiszem. Kiedy ruszam, hamulec trzyma, aż samochód "przysiada" Opel ASTRA IV j 1,7 cdti. Czy naprawa została wykonana prawidłowo?
Zadajmy pytanie jak zachowywał się układ kiedy linka była sprawna, auto nowe itd. - wg nas i technologii hamulec ręczny po zaciągnięciu powinien odpuścić po próbie ruszenia.
Akcesoria do Astry J w sklepie Dixi
Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
Serwis wg modelu: Astra, Corsa, Grandland X, Insignia, Mokka, Dostawcze Opel, Elektryki, Berlingo/Doblo/Partner
Pytania wg modelu
Astra III
Vectra B
Vectra C
Astra V
Astra IV
Astra II
Astra I
Insignia
Corsa D
Corsa C
Corsa B
KARL
Meriva A
Meriva B
Mokka
Agila
Zafira C
Zafira B
Zafira A
Omega
Frontera
Wszystkie modele
Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!
03.2024
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!