Przejrzyj pytania zadane naszemu serwisowi.
Na pytania odpowiedzieli Doradcy Serwisu Opel Dixi‑Car.
czy mój opelek rocznik 15 09 2005 posiada filtr cząstek stałych mam problem z paleniem nie wchodzi w obroty mój combolocik DZIĘKI pozdrawiam
Jeśli na tabliczce znamionowej samochodu, jest w dolnym lewym rogu W RAMCE parametr 0,5, to znaczy, że w samochodzie jest filtr cząsteczek stałych (DPF`a). Jeśli na tabliczce znamionowej jest w dolnym lewym rogu W RAMCE parametr powyżej 1 np. 1,2 - filtra cząsteczek stałych DPF nie ma w samochodzie.
Czyszczenie filtra DPF - zobacz kiedy robić i cenę
Witam mam problem z odpaleniem silnika opel combo c 1.3 dt, problem wystapił po wymianie sprzęgła z kołem dwumasowym, i wymazaniu inspekcji, byłem u elektryka wymienił mi zawór egr ,nic to nie dało chce wgrac nowe oprogramowanie, silnik odpala za którymś razem jak jest ciepły, czasami po odpaleniu coś nim trzęsie tak jakby palił nie na wszystkich cylindrach, czy to może byc problem ze sterowaniem wtryskiwaczami?
Bez diagnostyki testerem Tech-2, sprawdzenia pracy osprzętu i parametrów w czasie rozruchu porannego ciezko się odnieść i postawić na coś konkretnego. Sprawdzilibyśmy własnie na początku pracę zaworu EGR, pracę swiec żarowych, może zastosowali nowy program do jednostki sterującej, ale to tylko przypuszczenia. Wtryskiwacze nie mają raczej nic wspólnego z wymianą sprzęgła, o której Pan wspominał. Zaparaszam przede wszystkim na diagnostykę.
Diagnostyka Tech 2 / MDI w serwisie Dixi-Car
Wtryskiwcze w sklepie Dixi-Car
OPEL COMBO 1.3 CDTI 2006 mam problemy z odpalaniem rano zwłaszcza przy mrozie... po kilku razach załapie i zapali jak sie rozgrzeje a trwa to dość długo to mam na wolnych obrotach cały czas 1000 i nic nie schodzi jak jest gorący te 80 ~ 90 stopni... Bardzo prosze o pomoc i wskazówki jakie poczynić kroki aby sprawdzić co jest grane. Samochód mam od 2 miesiecy kupilem przyprowadzony z Belgii... idzie zima i niechce zostać na lodzie a auto potrzebne jest do pracy... prowadze jednoosobowa dzialalność gospodawczą a w tym roku ruszyłem po 20 latach pracy odszedłem z serwisu RTV i tak wszystko pod górke... chciałbym uniknąć niepotrzebnych kosztów i wiedzieć na co mam się nastawić bo z kasa nie jest zawesoło nawet kiepsko... takze gdzie nie pojade to odrazu 1000 ~ 2000 musi się Pan nastawić...
W pierwszy etapie zapraszamy na diagnostyke komputerowa testerem diagnostycznym Tech-2, po odczytaniu kodów błedów będziemy w stanie odniesc się do opisywanej usterki. Równolegle należałoby sprawdzić przewodzenie świec żarowych, pracę modułu świec żarowych i prace parametrów osprzętu przy uruchamianiu silnika. Najlepiej, jak postawiłby Pan auto do naszego serwisu wieczorem, a rano rozpoczelibysmy testy.
Świece żarowe i przekaźniki świec w sklepie Dixi-Car
Diagnostyka Tech 2 / MDI w serwisie Dixi-Car
Mam Opla Combo 1,3 DTJ 55kW. Pytanie dotyczy białych spalin nagle pojawiających się w trakcie jazdy. W tym czasie, kiedy te białe spaliny się pojawiają, reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu jest opóźniona o 1 do 2 sekund. Inaczej mówiąc, naciskam pedał gazu, auto nie reaguje przez 2 sekundy i po tym czasie dopiero włącza się turbina i auto zaczyna przyspieszać (wzrastają obroty silnika) Jednak przy tym wydobywają się wielkie ilości białego dymu z rury. Co ciekawe i ważne jak pojawia się ten biały dym zatrzymuje auto, wyłączam silnik na 30 sekund, uruchamiam i znów jest dobrze. Auto normalnie przyspiesza i nie ma białego dymu. Ta usterka pojawia się tylko przy pierwszym uruchomieniu silnika po przejechaniu kilku km. Potem jak silnik jest gorący nie zaobserwowałem tego zjawiska. Żadna z kontrolek się nie pali. Chciałbym dodać, że nie ubywa mi płynu chłodzącego z układu ale mam podwyższony stan oleju w silniku. Dlaczego ? Chyba nie jest to wina wadliwej uszczelki pod głowicą? Wymieniłem elektrozawór sterowania turbiny w związku z tymi białymi spalinami jednak bez zmian. Bardzo proszę o jakieś sugestie w tym temacie.
Sam opis nie powie nam za wiele, opisana usterka nie należy do tzw. typowych i wymaga gruntownej weryfikacji. W 1`wszy etapie należałoby podłączyć tester diagnostyczny Tech-2 i odczytac kody błędów oraz parametry pracy osprzętu, spr. ukłąd dolotowy, czujniki, dopiero po takim etapie sprawdzającym możemy cos więcej powiedzieć. Zapraszamy na weryfikację.
Diagnostyka Tech 2 / MDI w serwisie Dixi-Car
OPEL COMBO C 2002R Silnik 1.6(Z16SE)LPG Witam. Mam problem z odpalaniem ciepłego silnika. Zimny,codziennie odpala bez problemu.Ciepły,dopiero po trzech (3) próbach. Dodam, że kontrolki nic nie sygnalizują, a po rozruchu silnik pracuje równomiernie zarówno na benzynie jak i na gazie.
W celu dokładnej diagnozy zapraszamy Pana do naszej stacji. Zamierzamy podłączyć samochód pod komputer.
Mam problem z Combo C z17dth,silnik bardzo cieżko odpala gdy jest ciepły,komputer nie pokazuje żadnych błedów.Co może być przyczyną ??
Pierwszym etapem naprawy musi być podłączenie komputera diagnostycznego, celem spisania kodów usterek i odniesienia się do nich, nie jestesmy w stanie odnieść się bez auta na miejscu, przyczyn może być kilka, rozrusznik, szczelność ukł. paliwowego, czujnik położenia, zawór EGR.
Combo C Tour 2002 r. 1,7 DTI. Gaśnie zaraz po odpaleniu i mruga kontrolka "samochód z kluczem". Po wyłączeniu zapłonu i ponownym odpaleniu wszystko jest w normie. Sytuacja zdarzyła się już czterokrotnie. Proszę o odpowiedź.
Usterka opisywana jest do weryfikacji, należy odczytać błędy testerem Tech-2, aby moc odnieść się do problemu. Możliwe, że blokada rozruchu się załacza i należy wgrać nowszy software do sterownika - bywały takie przypadki. Wykasujemy też błędy z komputera samochodu.
Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
Serwis wg modelu: Astra, Corsa, Grandland X, Insignia, Mokka, Dostawcze Opel, Elektryki, Berlingo/Doblo/Partner
Pytania wg modelu
Astra III
Vectra B
Vectra C
Astra V
Astra IV
Astra II
Astra I
Insignia
Corsa D
Corsa C
Corsa B
KARL
Meriva A
Meriva B
Mokka
Agila
Zafira C
Zafira B
Zafira A
Omega
Frontera
Wszystkie modele
Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!
03.2024
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!