Warszawa (22) 716 30 20
Radom (48) 360 98 26
Przejrzyj pytania zadane naszemu serwisowi.
Na pytania odpowiedzieli Doradcy Serwisu Opel Dixi‑Car.
MOKKA 1.4 TURBO cz można ja zagazować?
Jeżeli auto nie jest wyposażone w fabryczną instalację LPG, to producent nie da gwarancji, że auto będzie poprawnie działać po "zagazowaniu".
Macie Państwo do sprzedaży mokkę z tym silniczkiem 1.6? Jeśli tak to w jakiej cenie? Po upływie gwarancji technicznie do tego auta można zainstalować instalację gazową? Sprawdzi się, nie ma przeciwwskazań? Pozdrawiam serdecznie.
Tu oferta używanych. Silnik 1.6 wolnossący nie jest przystosowany do obsługi instalacji LPG. Jako ASO Opla nie wykonujemy tego typu doposażenia. Montaż na własną odpowiedzialność. Lepiej kupić Mokkę z fabrycznym gazem i wzmocnioną głowicą.
Opel Mokka 1,4 turbo; 2013 r. Czy jest możliwość założenia w nim gazu? Jeżeli tak to jaki jest koszt? Dziękuję za informację.
Silnik B14NET (LUJ). Głowica nie jest fabrycznie przystosowana do montażu instalacji gazowej, brak opcji KL7 – odradzamy!
Chciałbym zapytać o możliwość montażu instalacji LPG do Opla Mokka Cosmo 1,4 turbo 2013r.
Będę wdzięczny za szybką odpowiedź.
Na początek prosimy o nr VIN, aby sprawdzić, czy w ogóle to auto może instalację LPG mieć założoną (specjalnie przygotowana w fabryce głowica).
Mokka z fabryczną instalacją LPG
Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
Serwis wg modelu: Astra, Corsa, Grandland X, Insignia, Mokka
Pytania wg modelu
Astra III
Vectra B
Vectra C
Astra V
Astra IV
Astra II
Astra I
Insignia
Corsa D
Corsa C
Corsa B
KARL
Meriva A
Meriva B
Mokka
Agila
Zafira B
Zafira A
Wszystkie modele
Wyprzedaż - Astra od 65 900 zł.
Ostatnie Astry z niemieckim silnikiem 4‑Cylindrowym - tylko w Dixi‑Car.
Najtańszej Astry, w cenie od 65 900 zł, mamy już tylko jedną sztukę. Od ręki w Dixi‑Car. W cenie m. in.: klimatyzacja dwustrefowa elektroniczna, multimedia 7", konsola-podłokietnik ze schowkiem, reflektory LED. Są to tzw. stare ceny (przed-covidowe).
Jako jedyny dealer w Polsce mamy duży wybór Astr z silnikami zarówno 3- jak i 4‑cylindrowymi.
Dlaczego mamy takie samochody? Spodziewaliśmy się, że wdrożenie nowych, 3‑cylindrowych, oszczędnych silników, zoptymalizowanych pod nowe normy emisji, nie spotka się tak od razu z entuzjazmem klientów. Zabepieczyliśmy stoki 4‑cylindrowych silników, by jak najdłużej dać naszym klientom wybór.
Zadzwoń: Salon Radom, (48) 360 98 26. Salon Wwa/Raszyn, tel. (22) 716 30 20.