Przejrzyj pytania zadane naszemu serwisowi.
Na pytania odpowiedzieli Doradcy Serwisu Opel Dixi‑Car.
Posiadam Opla Astrę H 1,4 2010r, silnik Z14xep. Zauważyłem że po odkręceniu korka wlewu oleju znajduje sie na nim jasnobrązowe "masło". Pomyslałem o uszkodzonej uszczelce pod głowicą, ale płynu chłodzącego nie ubywa. Innych niepokojących objawów nie zauważyłem Słyszałem że przyczyną moga być krótkie dystanse pokonywane zimą przy niskich temperaturach. Czy to możliwe?
Potwierdzamy, że występowanie jasnobrązowej mazi na samym korku (podczas gdy w zbiorniczku wyrównawczym cieczy chłodzącej jest normalny kolor płynu) jest chcrakterystyczne dla benzyniaków, które pokonują krótkie odcinki, przez co silnik rzadko osiąga temperaturę roboczą. Zjawisko naturalne, zachęcamy do dłuższych wycieczek weekendowych, auto lubi trasy, pracę w roboczych temperaturach, zapewnia to prawidłowy obieg spalin w układzie i dłuższą żywotność silnika.
Płyn chłodniczy Opel w sklepie Dixi-Car
Witam! Mam astre h z 2004 roku, ostatnio komputer pokazuje komunikat poziomie chłodziwa domyśliłem sie ze chodzi o płyn chłodniczy wiec sprawdziłem jego stan w zbiorniczku wyrównawczym, płynu było troszkę ponad kreske KALT wiec ok. Niewiem co z tym fantem zrobic podociskałem tam wszystkie przewody moze cos jest z czujnikiem? Prosze o porade. Pozdrawiam
Do spr. w 1`wszej kolejności kwalifikowalibyśmy instalację dochodzącą, czujnik w zbiorniku wyrównawczym. Zapraszamy do serwisu, czujniki mamy na miejscu.
Zbiorniczki wyrównawcze w sklepie Dixi-Car
Witam, bardzo proszę o radę. Zagotował się i wypłynął płyn chłodniczy; okazało się, że nie chce włączać się wentylator. Komputer podłączony przez fachowca do mojego auta (Opel astra III, 1,6, 2006r) nie wskazuje żadnych wad - termostat wskazuje temperaturę, wentylator jest sprawny. Fachowiec podejrzewa błąd komputera, który nie chce włączyć wentylatora przy temperaturze nawet 101 stopni. Jak rozwiązać ten problem. Bardzo proszę o radę.
Jeśli nie załacza się wentylator i gotuje się płyn po przekroczeniu temp. granicznej zalecam bardzo pilna wizyte w naszym serwisie Raszyn/Radom, aby mimo wszystko jeszcze raz podłaczyć tester diagnostyczny i odnieść siędo problemu-tutaj należy działać błyskawicznie, aby nie doszło do przegrzania jednostki napędowej i ogromnych kosztów naprawy. Nasi doświadczeni fachowcy, spr. wszystkie biegi wentylatora, instalacje elektryczną, pracętermostatu itd..
Dysponujemy holownikiem, aby auto bezpiecznie transportować do naszego ASO.
Płyn chłodniczy Opel w sklepie Dixi-Car
Elementy układu chłodzenia w sklepie Dixi-Car
Zakupiłem astrę III GTC z 2005 roku. Martwi mnie temperatura "coolant" w opcja komputera pokładowego. podczas jazdy w trasie wynosi 60 stopnie w miescie, w korkach rośnie do 80 i ponownie spada. Co moze byc przyczyna? Dodam ze ogrzewanie dosc slabo chodzi (klimatyzacja automatyczna). Czy to moze byc wina termostatu? Jakie sa ew. koszta? Dziekuję za odpowiedź
Jeśli już teraz ma Pan kłopoty z osiągnięciem temperatury roboczej ok. 86 stopni, po przejechaniu w cyklu mieszanym np. 10 km to może być konieczność weryfikacji układu chłodzenia m.in. Pracy termostatu, czy prawidłowo działa obieg mały i duży. Należy także podłaczyć tester diagnostyczny, sprawdzić pracę osprzętu - to jest 1`wszy etap naprawy.
Diagnostyka Tech 2 / MDI w serwisie Dixi-Car
Interesuje mnie możliwość zainstalowania wskaźnika płynu chłodzącego w Astra III. Czy istnieje taka możliwość, a jeżeli tak to jaka byłaby przybliżona kwota takiej usługi. Będę bardzo wdzięczny za informację. Z góry dziękuję i serdecznie pozdrawiam.
Niestety ale nie ma możliwości zainstalowania wskaźnika temperatury w Pańskim aucie.
Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
Serwis wg modelu: Astra, Corsa, Grandland X, Insignia, Mokka, Dostawcze Opel, Elektryki, Berlingo/Doblo/Partner
Pytania wg modelu
Astra III
Vectra B
Vectra C
Astra V
Astra IV
Astra II
Astra I
Insignia
Corsa D
Corsa C
Corsa B
KARL
Meriva A
Meriva B
Mokka
Agila
Zafira C
Zafira B
Zafira A
Omega
Frontera
Wszystkie modele
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.