Przejrzyj pytania zadane naszemu serwisowi.
Na pytania odpowiedzieli Doradcy Serwisu Opel Dixi‑Car.
Nie mogę otworzyć bagażnika-Opel Astra J (IV). W poprzednim sezonie zimowym bagażnik albo się nie zamykał, albo nie można było go otworzyć. Z wiosną problemy ustąpiły. W tym roku z nastaniem pierwszego mrozu bagażnik tylko raz nie chciał się zamknąć. Po posmarowaniu WD-40 zamknął się, ale już go nie można w żaden sposób otworzyć. Przypuszczam że już mieliście Państwo takie awarie w samochodach. Proszę o podanie przyczyny tej sytuacji i wycenę naprawy.
Zapraszamy do najbliższego Panu ASO Opla celem weryfikacji problemu, może być kwestia zamka, stycznika, instalacji dochodzącej - do weryfikacji po demontażu osprzętu. Można awaryjnie otworzyć bagażnik, w ścianie obok zamka jest zatyczka, którą należy zdjąć i tam za pomocą np. śrubokręta odpowiednio nacisnąć, by mechanicznie zwolnić blokadę.
Astra IV hatchback 5-drzw. Brak możliwości otwarcia klapy bagażnika. Klamka w klapie nie reaguje na otwieranie. Zamek centralny sprawny. Co może być przyczyną?
Prawdopodobnie jest uszkodzony włącznik zamka klapy bagażnika.
Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
Serwis wg modelu: Astra, Corsa, Grandland X, Insignia, Mokka, Dostawcze Opel, Elektryki, Berlingo/Doblo/Partner
Pytania wg modelu
Astra III
Vectra B
Vectra C
Astra V
Astra IV
Astra II
Astra I
Insignia
Corsa D
Corsa C
Corsa B
KARL
Meriva A
Meriva B
Mokka
Agila
Zafira C
Zafira B
Zafira A
Omega
Frontera
Wszystkie modele
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.