Przejrzyj pytania zadane naszemu serwisowi.
Na pytania odpowiedzieli Doradcy Serwisu Opel Dixi‑Car.
Jak wymienić filtr kabinowy w Oplu Astra III?
Po kolei: zacząć trzeba od wyjęcia schowka przed pasażerem. W tym celu odkręcamy 4 śruby. Pod spodem napotykamy na poszycie i żeby je wyjąć musimy wykręcić 3 śruby. Następnie usuwamy rurę doprowadzającą powietrze do prawej części samochodu - żeby ją wyjąć trzeba wyjąć jeden nit rozprężny. Teraz pozostaje do sforsowania już tylko klapka mikrofiltra - odkręcamy jej 3 śruby.
Po wkład filtra zapraszamy do sklepu internetowego Dixi-Car: https://sklep.dixi-car.pl/filtr-kabiny-astra-p-1142.html
Jak wymienić filtr kabinowy w Astrze H kombi 2006 r., 1.9 CDTI? Po wymontowaniu schowka przed siedzeniem pasażera oraz rury nawiewu nie widzę trzech śrub, o których było napisane w poradach. Prośba o wyjaśnienie tej kwestii.
Śruby są w tym miejscu - przez e-mail nie opiszę tego lepiej jak producent - zapraszam na wymianę tego filtra do naszej stacji - bo mamy fajną promocję - za węglowy filtr (nie papierowy) zapłaci Pan 129 zl brutto w ramach Usług Błyskawicznych.
Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
Serwis wg modelu: Astra, Corsa, Grandland X, Insignia, Mokka, Dostawcze Opel, Elektryki, Berlingo/Doblo/Partner
Pytania wg modelu
Astra III
Vectra B
Vectra C
Astra V
Astra IV
Astra II
Astra I
Insignia
Corsa D
Corsa C
Corsa B
KARL
Meriva A
Meriva B
Mokka
Agila
Zafira C
Zafira B
Zafira A
Omega
Frontera
Wszystkie modele
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.