Przejrzyj pytania zadane naszemu serwisowi.
Na pytania odpowiedzieli Doradcy Serwisu Opel Dixi‑Car.
Jak wymienić filtr kabinowy w Oplu Astra III?
Po kolei: zacząć trzeba od wyjęcia schowka przed pasażerem. W tym celu odkręcamy 4 śruby. Pod spodem napotykamy na poszycie i żeby je wyjąć musimy wykręcić 3 śruby. Następnie usuwamy rurę doprowadzającą powietrze do prawej części samochodu - żeby ją wyjąć trzeba wyjąć jeden nit rozprężny. Teraz pozostaje do sforsowania już tylko klapka mikrofiltra - odkręcamy jej 3 śruby.
Po wkład filtra zapraszamy do sklepu internetowego Dixi-Car: https://sklep.dixi-car.pl/filtr-kabiny-astra-p-1142.html
Jak wymienić filtr kabinowy w Astrze H kombi 2006 r., 1.9 CDTI? Po wymontowaniu schowka przed siedzeniem pasażera oraz rury nawiewu nie widzę trzech śrub, o których było napisane w poradach. Prośba o wyjaśnienie tej kwestii.
Śruby są w tym miejscu - przez e-mail nie opiszę tego lepiej jak producent - zapraszam na wymianę tego filtra do naszej stacji - bo mamy fajną promocję - za węglowy filtr (nie papierowy) zapłaci Pan 129 zl brutto w ramach Usług Błyskawicznych.
Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
Serwis wg modelu: Astra, Corsa, Grandland X, Insignia, Mokka, Dostawcze Opel, Elektryki, Berlingo/Doblo/Partner
Pytania wg modelu
Astra III
Vectra B
Vectra C
Astra V
Astra IV
Astra II
Astra I
Insignia
Corsa D
Corsa C
Corsa B
KARL
Meriva A
Meriva B
Mokka
Agila
Zafira C
Zafira B
Zafira A
Omega
Frontera
Wszystkie modele
Dixi-Car drugim dealerem w Polsce!
01.2025
Dixi-Car drugim największym dealerem KGM - SsangYong - BAIC w Polsce. Mieszkańcy Warszawy i Mazowsza kupują nasze samochody. Ile? W 2024 roku tylko z naszego salonu wyjeżdżało po 20-50 sztuk miesięcznie. Marki motoryzacyjne nowe w Polsce. Ale czy tyle osób mogłoby się mylić?
Gwarancja 5 lat na auta z Chin i Korei to jedno. Jednak wybór człowiek podejmuje po dotknięciu samochodu w salonie i po jeździe próbnej. Były to w 2024 roku decyzje na 'Tak'.
W Warszawie jest już cztrech dealerów BAIC. W 2024 roku byliśmy Top 1 dealerem w stolicy. Jako pierwsi wchodziliśmy na Mazowszu w nasze marki. Słyszeliśmy od klientów, że "z wami przynajmniej jest o czym porozmawiać".
Stoimy na pudle - z wymagającym (bariera językowa), nowym w Polsce produktem. Który jednak możemy z czystym sumieniem polecić.